Ga naar inhoud

Voorstellen: semm


Semm

Aanbevolen berichten

Hai, allemaal ik ben sem 23 jaa, moeder van een dochter van 2,5 jaar.

 

naar mijn zwangerschap en borstvoeding zijn mijn borsten niet meer zo als ze geweest zijn, 

nu had ik na lang denken de keuze gemaakt. En een eerste consult afspraak gemaakt bij kliniek veldhoven. Maar aangezien mijn bmi te laag is willen ze me daar niet helpen. 

 

Zijn er voor mij nog andere mogelijk heden? 

 

Ps ben al wel bezig om mijn gewicht om hoog te krijgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei Semm:

Hai, allemaal ik ben sem 23 jaa, moeder van een dochter van 2,5 jaar.

 

naar mijn zwangerschap en borstvoeding zijn mijn borsten niet meer zo als ze geweest zijn, 

nu had ik na lang denken de keuze gemaakt. En een eerste consult afspraak gemaakt bij kliniek veldhoven. Maar aangezien mijn bmi te laag is willen ze me daar niet helpen. 

 

Zijn er voor mij nog andere mogelijk heden? 

 

Ps ben al wel bezig om mijn gewicht om hoog te krijgen

 

He meis, jeetje wat een tegenvaller, maar ik zou je dan aanraden om eens een consult te plannen bij Dr. Nio in het OLVG  Amsterdam, dit is een ziekenhuis en zij hebben daar natuurlijk veel meer mogelijkheden m.b.t. narcose etc ,want daar zal het voor een groot deel ook mee te maken hebben.

 

Voor het OLVG heb je wel een verwijskaart nodig.

 

succes.

 

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dat komt dan goed uit, 

 

Er is natuurlijk een risico als je BMI heel erg laag is, maar in een ziekenhuis zijn ze veel beter uitgerust qua apparatuur etc, dus ik zeker de hoop nog niet opgeven.

 

Heb je al eens geprobeerd via een diëtiste om bijv speciale voeding te krijgen? bijvoorbeeld Nutridrink,dat zou enorm schelen, en kan helpen om aan te komen. anders eens bespreken met je huisarts.

Ook kun je bij de Jumbo zogenaamde bouwsteentjes of easy to eat , kopen, deze zijn heel klein maar daar zitten enorm veel extra voedingswaarde in. 

 

Heel vaak worden die gegeven aan bijv mensen met slik klachten, maar er zitten heel veel proteïne in,die helpen om aan te komen.Je moet maar eens googelen daarop.

 

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vanmorgen indd al een beetje aant googlen geweest ook voor proteine shakes. Maar vond ook dat je ze zelf kunt maken met verse producten. Ben er mee begonnen al moet ik zegen dat haver niet mijn favoriet zal worden! 

 

Maar het is indd wel een idee om die te gaan proberen easy to eat! 

 

Thanks voor de tip:)

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Desert-Rose:

je al eens geprobeerd via een diëtiste om bijv speciale voeding te krijgen? bijvoorbeeld Nutridrink,dat zou enorm schelen, en kan helpen om aan te komen. anders eens bespreken met je huisarts.

 

goeie tip en werkt als een tierelier :35:

 

( ook via diëtiste vergoed gekregen ivm aankomen nav schildklierprobleempje hier ;) ) 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei BrownieG:

goeie tip en werkt als een tierelier :35:

 

( ook via diëtiste vergoed gekregen ivm aankomen nav schildklierprobleempje hier ;) ) 

 

 

 

 

Thanxx ja ik ben er ook goed bekend mee,en het werkt zeker hel goed,  en er is zoveel keuze qua smaak etc , maar ook andere merken om af te wisselen, diëtiste weet alle fabrikanten,

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Desert-Rose:

 

Thanxx ja ik ben er ook goed bekend mee,en het werkt zeker hel goed,  en er is zoveel keuze qua smaak etc , maar ook andere merken om af te wisselen, diëtiste weet alle fabrikanten,

 

Jammergenoeg kom ik plaatselijk aan bah!! Die vetjes verdelen zich niet echt :45: ... Nog steeds slanke enkels :P 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-1-2017 om 11:30 zei Semm:

Oke ja ben nu echt op mn eten aan het letten eet om de 2 uur maar ondanks dat kom ik niet aan de 2600 calorien per dag

 

Maar is er een oorzaak bekend waardoor je een te laag BMI hebt?

 

Ik zit nog even een beetje mee te denken, maar je zou ook eens kunnen proberen om aan meer calorieën te komen door bijv: dubbel broodbeleg,en denk dan ook aan: kaas met pindakaas, kaas met jam,kaas met ham etc, maar ook een dubbele plak kaas, noem maar op.

 

Iedere dag een handje noten, een mars, een gevulde koek,slagroom op de koffie, chocomel,etc,  dit zijn allemaal calorie bommen.

 

Voorbeeld 1 bakje slagroomvla geeft net zoveel calorieën als 2 bakjes volle yoghurt.

 

En dan af en toe eens afwisselen met een easy to eat, of een bouwsteentje.

 

Maar ook via diëtiste een flesje Nutridrink bevat al 300 calorieën  ( er zijn er ook van 500 van een ander merk, vreselijk vies, maar werkt super) en daar zitten dan ook verder alle aanvullende voedingsstoffen in.

 

 

Misschien is deze link ook wel leuk om eens in te zien, 

 

http://www.calorietabel.nl/index.php?idd=a

 

En er zullen best dagen zijn dat je aan minder komt, en dat geeft ook niet , je moet jezelf ook niet volproppen,want dan gaat eten alleen maar een moetje worden, en het is wel de bedoeling dat eten genieten is.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.