Ga naar inhoud

Hoi allemaal! BV, Velthuis


Yvon24

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik heb gisteren mijn eerste consult gehad, ik wil al jaren een borstvergroting en ik heb nu eindelijk de stap gezet om meer informatie te vragen.

Toch wel spannend!

Het consult was bij de velthuis kliniek. Ik heb veel informatie gekregen en natuurlijk ook veel kunnen vragen en er werd mij 300cc anatomisch voor de spier geadviseerd.

Ik heb nu een kleine b cup, volgens de pc zal ik een mooie c met natuurlijk resultaat krijgen.

Ik ben lid geworden van het forum omdat ik benieuwd naar jullie ervaringen over de bv, het herstel en natuurlijk het eindresultaat

 

Groetjes, Yvon

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Yvon24 hoi en welkom op BF :) 

 

Fijn dat je de eerste stap hebt gemaakt en meer informatie hebt. Hopelijk kun je op grond hiervan de juiste beslissing maken. Ik begrijp eruit dat je alleen voor informatie bent geweest toch? Ik weet niet bij welke PC je bent geweest maar je zou de naam van je PC in de zoekbalk kunnen opzoeken. Kun je de operatieverslagen lezen en hoe anderen het hebben ervaren. Gaandeweg zullen er ongetwijfeld weer vragen opkomen maar genoeg antwoorden hier te vinden!! 

 

Alvorens je foto's kunt inzien van anderen dien je eerst je mailtje effe door te lezen bij aanmelding. Krijg je ook iets meer info hoe het hier werkt :) 

 

Veel leesplezier en succes bij het oriënteren 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.