Ga naar inhoud

Sandra87 : 3 januari 2017 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Gast Sandra87

Aanbevolen berichten

Hallo mensen, ik zal mijzelf even voorstellen. Heb me namelijk net aangemeld op deze site. Ik ben Sandra, 29 oud en woonachtig in Limburg. Ik heb precies 3 weken geleden een borstvergroting laten uitvoeren bij de 'wellnesskliniek in Genk' behandelende arts 'Dr.Verdonck'. Ik had tot 6 jaar geleden cup C. Ben 5,5 jaar geleden stopt met de pil waardoor mijn borsten steeds kleiner werden. Op het laatst voor de operatie  had ik nog maar een zielige a/b cup. Dit wilde ik graag veranderen. Ongeveer een jaartje over nagedacht. En uiteindelijk augustus 2016 besloten om een consult afspraak te maken. Ben totaal 2 keer terug gegaan op consult omdat ik niet zeker was over de maat. Uiteindelijk kwam ik beide keren uit op 330cc uit, zonder dat ik vantevoren wist welk protheses ik op dat moment aan het passen was. Ik heb 3 januari de afspraak voor de borstvergroting ingepland omdat dat beter uitkwam op mijn werk. (Werk in de zorg.) Heb 330cc, monobloc softone, anatomisch, dual plane, high profile laten plaatsen. Ik ben 1.77 lang en weeg 60 kilo. Ik ben er op dit moment erg tevreden over. Zowel over de kliniek, de behandelde arts en het resultaat. 

 

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sandra87

 

He meis, Fijn dat alles zo goed is verlopen en je tot nu toe al heel tevreden bent,  de komende weken gaan je borsten nog zo veel veranderen,qua vorm, ronding etc , en je kunt nu echt nog niet zeggen hoe dadelijk het eindresultaat zal zijn, dit zie je ong pas met een maand of 3

 

Ik heb je titel even aangepast en het topic verhuisd naar een andere categorie, hier kun je nu verder al je updates plaatsen en heb je alles netjes bij elkaar staan.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Desert-Rose:

@Sandra87

 

He meis, Fijn dat alles zo goed is verlopen en je tot nu toe al heel tevreden bent,  de komende weken gaan je borsten nog zo veel veranderen,qua vorm, ronding etc , en je kunt nu echt nog niet zeggen hoe dadelijk het eindresultaat zal zijn, dit zie je ong pas met een maand of 3

 

Ik heb je titel even aangepast en het topic verhuisd naar een andere categorie, hier kun je nu verder al je updates plaatsen en heb je alles netjes bij elkaar staan.

 

xx

Ooo super dankjewel! Het is voor mij nog even een beetje zoeken hoe alles werkt... Ja klopt, vriendin van me heeft het ook 6 maanden geleden laten doen, en bij haar zag je echt pas na 5 maanden het uiteindelijke resultaat. Ben benieuwd hoe ze gaan worden! Kijk nu al uit naar de zomer!

 

Groetjes Sandra

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Gast123 ja is even zoeken. De eerste paar dagen begreep ik er ook niks van! Je kunt het beste op mijn profielfoto klikken 'waar ik dat blauwe truitje aan heb' dan naar onder scrollen. Op een begeven moment zie je een wit horizontaal vlak waarin 'activiteit' staat. Als je daarop klik, zou het woord fotoalbum te voorschijn moeten komen. Als je daarop klikt en weer naar onder scrolt, zie je al mijn geplaatste foto's.  Ik hoor het wel of het lukt.

 

Heb je een screenshot toegevoegd van hetgeen wat ik bedoelde.

 

Groetjes

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Gast123

 

Je hebt na je aanmelding gelijk een topic geopend in operatie verslagen, i.p.v. eerst een voorsteltopic, daardoor ben je nu nog geen premium member, en dus niet in staat om foto's te zien. aangezien je dus al een topic hebt, zal ik  @best_boobie taggen  of ze dit voor jou aan wilt passen. 

Dus nog heel even geduld tot dit is aangepast voor je.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.