Ga naar inhoud

Voorstellen: Cherie


Bellejolie

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Nadat ik jarenlang redelijk tevreden was met mijn kleine borsten en een borstvergroting wegredeneerde, heb ik sinds 3 weken besloten, dat ik voor een bv ga! Na 2 kinderen, borstvoeding en een stressvolle periode waarin ik uiteraard op de verkeerde plaatsen ben afgevallen, is de desillusie bij het uittrekken van m'n kekke push-up me te groot geworden ;-)

Ik ben me aan het oriënteren en informeren en het is me al duidelijk, mede na alle info op dit forum, dat ik, nu ik de stap wil gaan nemen ik ga voor een duidelijk voor en na. Van ieniemienie naar flinke jetsers. Indien mogelijk uiteraard.

Nu eerst flink sparen, zoveel mogelijk inlezen en keuze maken voor pc. Kan niet wachten tot ik de telefoon kan pakken om een afspraak te maken! Geen idee ook of er lange tijd zit tussen het erste gesprek met de pc en de operatie? Zal ook per pc verschillen? Ik zit zelf te denken aan dr Nico of dr van Selms. Afgaande op alle info op het forum.

Echt heel waardevol wat je hier aan kennis vind van alle dames!!!!

 

Groetjes,

Cherie

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op BF :) @Bellejolie

 

Tis wat he met onze tetten maar gelukkig kunnen we er wat aan doen ;) 

Je hebt goede PC's uitgezocht en onze Nico heet Nio haha, lange vriendelijke man die je laat passen en als ie een smile ziet op je gezicht is het bingo!! 

 

En als je van ieniemiene naar JETSERS wil gaan zit je goed bij hem want hij plaatst ook grote protheses. Eerst maar goed inlezen en oriënteren hier. Je hebt de tijd dus vergaar kennis zou ik zeggen. Hierdoor was ik ook goed voorbereid op gesprek geweest en wist ik ook wat ik kon verwachten in mijn hersteltijd! Tussen gesprek en operatie kan ineens snel gaan dus weinig van te zeggen. 

 

Erg handig is voorbeeld foto's te verzamelen en deze bij consult te laten zien en te vragen of het resultaat ook bij jouw haalbaar is. Hiernaast jezelf afvragen of je de projectie ( hoever je borsten naar voren staan) van je Push-up oke vindt of meer wenst. 

 

Succes met het oriënteren 

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.