Ga naar inhoud

bv VOOR zwangerschap?????


Aanbevolen berichten

Ik zit met iets...

Ik wil mijn boobjob MAAR ook nog een kindje...

Ik ben nu 23 en wanneer een kleine komt euhm misschien over 3 jaar...

Ik heb al ergens een consult gehad en die PC zei dat het niet echt kwaad kon MAAR verschilt bij iedereen...

Zouden de borsten dan nog netjes uitzien of hangen ze dan weer of ...

Iemand ervaring ermee???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lastig..

Ik heb ook gelezen dat je na je zwangerschap minstens een jaar moet wachten voor je bv..

Kijk ik ben 21 en wil op dit moment geen kinderen, maar zeg nooit nooit..

Het verschilt per persoon hoe je borsten er na je zwangerschap eruit zien.

Misschien zijn er mensen op dit forum die er ervaring mee hebben of zelf meegemaakt hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik wil ze nu ook nog niet maar in de toekomst wel...

MAAR als ze dan gaan hangen ofzo wacht ik liever...

De PC waar ik al een consult heb gehad vrijdag zei dat het moeilijk is om er iets over te zeggen omdat het zo erg verschilt bij iedereen...

Hij gaf alleen garantie dat het geen kwaad kon voor borstvoeding...

<_<

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja heeft te maken met veel aankomen en daarna weer afvallen?

Krijg je veloverschot ofzo..

ZOu jammer zijn als je dan weer lelijke boobies hebt!!

Ik zou er goed overna denken als ik jou was.. :)

Veel succes met je beslissing, ik kan je ook niet verder helpen helaas..

:58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Ik ben bij dr. Koopmann geweest en hij gaf aan dat het geen kwaad zou kunnen.

Zelf ben ik 23 en wil ook dolgraag kindjes over 2 a 3 jaar.

Je borsten veranderen tijdens de zwangerschap maar dit heb ik voor mezelf wel ingecalculeerd. Ik wil het al zo lang en nu je nog jong bent kun je er helemaal optimaal van genieten. (Leuke jurkjes etc...)

Ik ga over 2 weken nogmaals op consult om te passen ed en dan meteen een datum vaststellen.

Groetjes Patries.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tegen mij zei hij ook dat mijn prothesen in principe levenslang mee zouden moeten kunnen... maar omdat ik ze ook op mijn 23e kreeg, heb je kans dat na bijv. een jaar of 10, of na zwangerschap, mijn eigen lichaam verandert. Ze zitten achter mijn spier en hij zei dat mijn eigen borst bijv. iets zou kunnen gaan hangen (lijkt me sterk, heb zo weinig van mezelf hahahhaha) maargoed, dan zou ik opnieuw geopereerd kunnen worden voor een wissel.

Dat wist ik van tevoren en ik wil denk ik ook wel kinderen, dus ik hou er wel rekening mee dat ik sowieso nog een keer onder het mes ga

Groetjes :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Klein B-tje

Hoi,

Tja, dat ligt nogal moeilijk, begrijpelijk. En zoals de meeste dames hier zeggen, hoe erg je boobies veranderen door een zwangerschap, hangt echt van vrouw tot vrouw af...

Zelf heb ik mij bewust voorgenomen het te houden bij 1 kindje en dan onlangs toch voor een bv gegaan, natuurlijk ook in samenspraak met mijn partner. Ik had rechtopstaande borsten (wel maar een A-tje) voor mijn zwangerschap en na mijn zwangerschap een B maar zonder volume, net theezakjes...

Ik hoop alvast dat je op dit forum mensen vindt die bevoorbeeld wel een borstvergroting ondergaan hebben en achteraf nog kindjes hebben gehad zodat je hun ervaringen kan nagaan.

Misschien moet je eens aan je mama vragen of haar borsten veranderd zijn na haar zwangerschap(pen)...denk dat dat ook een beetje genetisch bepaald is. Mijn zus wou ook een borstvergroting, maar wil ook nog kinderen. Ik heb haar aangeraden te wachten met de bv aangezien ze er anders mssch acteraf spijt van gaat hebben...en een 2de keer onder het mes moet. Maar dat moet natuurlijk ieder voor zichzelf uitmaken.

Groetjes,

Klein B-tje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ook ik worstel met dit 'probleem'.

Ik heb een dochtertje van bijna 2 jaar en denk dat ik over een jaar (???) graag nog wel een 2e kindje zou willen. Ik heb ook geworsteld met het nu een bv of na een eventuele 2e zwangerschap.

Maar ik ga ervan uit, als het mag lukken, dat het een aantal maanden ( of nog langer) kan duren voordat ik zwanger raak , dan ben je 9 maanden zwanger, wellicht geef je een maand of 6 borstvoeding en dan nog een jaar te moeten wachten tot een bv, dan ben je zo weer 2 a 3 jaar verder.

Ik ben zo blij dat ik voor mezelf de knoop heb door gehakt dat ik een bv en wil niet nog zo'n tijd wachten.Daarom heb ik besloten het NU te doen.

Voor mijn zwangerschap had ik ook al een a cup, ik geef toe dat ze wel wat voller waren dan nu. Maar ben tijdens mn zwangerschap niet meer dan gemiddeld aangekomen. Mijn borsten gingen tijdens de zwangerschap naar een mooie B. Ook tijdens de borstvoeding had ik een mooie B cup. Ze waren vol, maar zeker niet extreem groter geworden. Heb mn meiske een half jaar borstvoeding gegeven en toen ik stopte: Was het weer een zielig A-tje. Ze zijn wel iets slapper geworden. Maar mn man zegt zelf dat ie geen verschil ziet met voor de zwangerschap, dus misschien valt ook dat wel mee.... haha

Ik heb de vraag over het wachten tot na een zwangerschap ook tijdens het consult gesteld. De arts zei dat gezien mijn lichaamsbouw het niet waarschijnlijk is dat ze gaan hangen of erg hun vorm verliezen. maar dit weet je inderdaad natuurlijk nooit zeker.

Maar wat wel???? Wie weet weeg ik over 5 jaar ook wel 10 kilo meer en krijg ik daadoor alsnog hangborsten... :unsure:

garanties heb je nooit. ik denk maar niet te ver vooruit.

Wat ik inderdaad wel belangrijk vind is dat je na ee borstvergroting gewoon borstvoeding kan blijven geven!

Mijn borstvergroting staat in iedergeval gepland over 3 weken en wat de toekomst me brengt...

dat zie ik dan wel weer, eerst maar even genieten straks van een mooi decolete!!!

liefs

A70

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.