Ga naar inhoud

Help aantal cc alstublieft! Meet 1m70 weeg 53kg


Aanbevolen berichten

Ben bij dr van Zele geweest in de wellnesskliniek. 

 

Heb een 70a-b en wil graag een mooie C.

Het pas moment ging voor mezelf zo snel dat ik geen idee heb.  alles dat al meer is dan nu voelt gewoon leuk. 

 

Ik meet 1m70 en weeg 53kg 

 hij raade me 265cc aan eventueel 300cc. Maar de 300 leek me zo groot

ik wil niet dat ze van te ver opzij komen.Ik dacht aan de 265 maar lees overal dat meisjes spijt hebben. Help please 

Link naar reactie
Delen op andere sites

He @Kapstr afgelopen vrijdag ben ik net zelf geopereerd bij dr nio in het olvg west. Ik heb van mijzelf ook een 70a/b en ik heb gekozen voor 400 cc monobloc hydrogel. Als het goed is kom ik dan op een d cup uit.  Wat wil je precies? Want tussen silliconen en hydrogels zit projectie verschil.. Ik zelf zou zeggen ga voor die 300 dat je achteraf geen spijt hebt dat je die paar cc extra niet genomen hebt.. 

Mijn lengte is trouwens 178 en 59 kilo.. Voor mijn lengte kon ik deze cup heel goed hebben zei nio.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben net geweest bij dr Zele. Ik vond het consult ook veel te snel gaan. Hij vertelt alles snel. Wat uitleg gehad en maar een maat gepast. Hij beveelt mij 295 cc hydrogel ( hydrogel wil ik). Nog niet eens kunnen kijken of groter prothese mooi stond of juist een kleinere. Maar iederaad je bent ( voor even dan) SNEL tevreden, want het is al wel een mooi maat, maar je kunt niet vergelijken met andere maten. Ik kon ook niet de hydrogel even voelen. Dat lag er niet bij. Maar nogmaals het ging zo snel, dat ik het ook vergeten te vragen.

Ben trouwens  157 cm en 58 kg cup A-AA. Maar hangt ook de maat van je bouw af. Ik ben boven smal en onder de tepel is er ook niet heel veel vel/borstweefsel en zou een grote niet mooi staan. Het zou bij mij een c worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Cicike:

Ik ben net geweest bij dr Zele. Ik vond het consult ook veel te snel gaan. Hij vertelt alles snel. Wat uitleg gehad en maar een maat gepast. Hij beveelt mij 295 cc hydrogel ( hydrogel wil ik). Nog niet eens kunnen kijken of groter prothese mooi stond of juist een kleinere. Maar iederaad je bent ( voor even dan) SNEL tevreden, want het is al wel een mooi maat, maar je kunt niet vergelijken met andere maten. Ik kon ook niet de hydrogel even voelen. Dat lag er niet bij. Maar nogmaals het ging zo snel, dat ik het ook vergeten te vragen.

Ben trouwens  157 cm en 58 kg cup A-AA. Maar hangt ook de maat van je bouw af. Ik ben boven smal en onder de tepel is er ook niet heel veel vel/borstweefsel en zou een grote niet mooi staan. Het zou bij mij een c worden.

 

Bedankt voor je reactie. Ja echt jammer hè bij mij langs een kant maar gepast, zag dat zelf niet in de spiegel dus is echt moeilijk om te zien of die maat goed was. Ik begrijp dat het routine is voor hun maar wel super jammer voor ons..  denk van bij die 265 te blijven dan. Hopelijk krijg ik geen spijt hij keek ook niet naar lengte en gewicht al moesten we dit op de site al invullen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Kapstr:

 

Bedankt voor je reactie. Ja echt jammer hè bij mij langs een kant maar gepast, zag dat zelf niet in de spiegel dus is echt moeilijk om te zien of die maat goed was. Ik begrijp dat het routine is voor hun maar wel super jammer voor ons..  denk van bij die 265 te blijven dan. Hopelijk krijg ik geen spijt hij keek ook niet naar lengte en gewicht al moesten we dit op de site al invullen 

Hoi Kapstr,

 

Geen dank!

Ik wilde eigenlijk ook al schrijven dat bij mij ook maar aan een kant kunnen passen. Vond t wel slordig. Gehaast.

Ik heb eigenlijk twee consulten laten inplannen ook voor mijn buik. Maar na de bv consult moest ik nog zeggen, hallo ik kom ook voor mijn buik? Wijzer ben ik niet geworden, hij onderzocht mijn diastase niet eens. Was benieuwd of deze nog steeds (na 11jaar) 3 vingers breed was. Hij zei dat ik te veel vel heb voor een mini bwc en te weinig voor een grote bwc. En bedankt! Ik kom eigenlijk voor mijn buikspieren aan te spannen.

Dinsdag heb ergens anders ook n consult voor beide. Ben benieuwd!

Bij het maken van de afspraak zei ik, ik ben niet geïnteresseerd in de siliconen protheses, maar hij had grotendeels over silicone.

Eenmaal aan de balie bleek dat hij over de bwc consult niks genoteerd heeft. Nogmaals slordig. Ik zou niet snel bij hem onder het mes willen, dadelijk vergeet hij nog 'iets' tijdens de operatie. En dat haastig gedoe hoeft het voor me niet.

Ik moet nou rond gaan neuzen waar nog hydrogels plaatsen en niet voor de hoofdprijs. 

Ik ben wel een ervaring rijker, haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh, als ik jou was zou ik daar nog bij een andere arts nogmaals gaan passen en aangeven dat je dat beide kanten wilt in je eigen kleren/topje proberen. Dat pas shirtje van hem was voor mij te groot. Ik draag strakke shirtjes dus dan zie ik pas wat het verschil is. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Karin1985:

Nou ik ging elders op consult. Dit vind ik niet normaal hoor. Je bent geen nummer en je hoort alle tijd te krijgen. En Passen aan maar 1 kant vind ik gewoon bizar. Meis ik ging elders heen. 

Hoi ik denk dat sommige dokters dit doen om het verschil tussen je maat en je mogelijke toekomstige maat beter aan te tonen. Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei twijfelgeval92:

Hoi ik denk dat sommige dokters dit doen om het verschil tussen je maat en je mogelijke toekomstige maat beter aan te tonen. Xx

Dat snap ik maar dan moet dit als extra optie zijn vind ik. Je moet de mogelijkheid hebben om beide protheses te passen zodat je dit van beide kanten kunt bekijken als ook de voorkant. Met alleen maar 1 prothese lijkt alles ineens super groot vergeleken met je eigen borst wat een vertekend beeld kan geven en teleurstelling achteraf 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Kapstr:

 

Bedankt voor je reactie. Ja echt jammer hè bij mij langs een kant maar gepast, zag dat zelf niet in de spiegel dus is echt moeilijk om te zien of die maat goed was. Ik begrijp dat het routine is voor hun maar wel super jammer voor ons..  denk van bij die 265 te blijven dan. Hopelijk krijg ik geen spijt hij keek ook niet naar lengte en gewicht al moesten we dit op de site al invullen 

Heb gelezen dat je nog op 2de consult (andere pc) gaat. Dan kan je ook nog informeren over de grootte ook. Ik denk dat de meeste hier zeggen dat ze spijt hebben dat ze niet groter genomen hebben (ik zeg dit ook) is door invloed van de media en dat we ook verwachten na zo'n operatie dat opeens gigantische dingen op ons lichaam staan. Maar alles wordt nu al zo mooi gedaan dat dit naturel lijkt. En het went ook zo snel dat je opeens die maat hebt. Wat je kan doen is een grotere bh kopen (goedkoop) en je vult die dan bij met wat opvulmateriaal , rijstzakjes in een sok of papieren doekjes weetk veel en loop je paar avonden/ dagen mee in het huis en dan kan je miss sneller zien, is dit de maat die ik wil? Neee dit vind ik te klein/te groot. Het is moeilijk om te beslissen (in 5 sec op consulatie) oh ja hoor deze maat wil ik ... Hahah. Ik wou naturel bij mijn lichaam en dat is het geworden ook. In verhouding met mijn lichaam. Dus de pc waar ik ging , dr Verdonck, heeft wel gedaan waar ik net om vroeg. En ik voel me wel goed bij bij deze maat. Maar dan zie je op tv een vrouw met nog 2 keer de boezem en dan denk je had ik maar groter genomen haha. Maar uiteindelijk, kijk vooral naar jezelf x 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Karin1985:

Dat snap ik maar dan moet dit als extra optie zijn vind ik. Je moet de mogelijkheid hebben om beide protheses te passen zodat je dit van beide kanten kunt bekijken als ook de voorkant. Met alleen maar 1 prothese lijkt alles ineens super groot vergeleken met je eigen borst wat een vertekend beeld kan geven en teleurstelling achteraf 

Als je PC je vragen en wensen niet respecteert ga je best op een andere consult. Ik heb beiden kunnen passen in een strak topje. Ook 2 maal op consult geweest voor de maat. X 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Karin1985:

Nou ik ging elders op consult. Dit vind ik niet normaal hoor. Je bent geen nummer en je hoort alle tijd te krijgen. En Passen aan maar 1 kant vind ik gewoon bizar. Meis ik ging elders heen. 

Ja, dat vind ik ook. Met schoenen kopen pas ik ook altijd twee anders weet ik niet of ze lekker lopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.