Ga naar inhoud

Voorstellen


Jenniferhendrikx

Aanbevolen berichten

Ho!! Zo gaat dat hier niet!
Je reageert maar wat lukraak op topics, met een belachelijk bericht (echt je moet eens lezen wie je allemaal succes wenst....)
Ik heb uitgeschakeld dat je foto's kunt zien en je kunt ook niet meer deelnemen aan de chat.

Als je je fatsoenlijk voorstelt (in dit topic) en we weer vertrouwen hebben in je goede bedoelingen, dan schakelen we dit misschien weer in, maar op dit moment heb ik niet het idee dat je iemand bent die hier serieus komt voor informatie.

 

BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh en ik ben ook wel erg benieuwd waarom je hier zegt dat je nog niet weet wat je gaat doen, dat je je borsten wilt laten vergroten, maar verder nog niets weet, en elders in topics aangeeft dat je van 280 naar 495 gaat.

Misschien kun je me van wat antwoorden voorzien, zodat het vertrouwen bij mij groeit?
Welke pc had je op je 16e, bij je eerste bv? En in welke kliniek?

Bij welke pc ga je nu? En in welke kliniek?
Welk merk prothesen heb je op dit moment?
Heb je ronde of anatomische implantaten?
Welk merk prothesen ga je krijgen?
Welk profile?
Ronde of anatomische?

Moet niet moeilijk zijn om dit te beantwoorden en daarmee mijn vertrouwen te winnen :) 
Misschien dat ik niet heel vriendelijk over kom, maar je moet begrijpen dat we hier vaker te maken krijgen met mannen die hier enkel komen voor foto's.... Vandaar even deze check.

BB
(administrator)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.