Ga naar inhoud

BV 3e keer. 2 x dr van Selms, overweeg Bergman.


Lacey

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Ik ga voor mn 2e prothese wissel, dus ik heb al wat ervaring. Inmiddels bijna 20 jaar geleden het eerste setje gekregen, en nu op weg naar het derde.

Ik ben teruggekeerd naar dit forum omdat ik een beetje wil kijken wat er gemaakt kan worden. Ik heb lekkende PIP's gehad en nu waarschijnlijk lekkende McGhan's. Beiden keren alleen de rechter borst :wacko:. Hoop ellende gehad met mn protheses dus deze keer ga ik voor de Mercedes en ik weiger de Fiat haha.

Ik ben zeer tevreden over wat dr van Selms gecreëerd heeft maar wellicht dat het materiaal wat minder blijkt.

Jaja, ik ben dus op zoek naar die ene wonder dokter :P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lacey welkom op BF :) 

 

Nou jij hebt zeker al een paar boobs erop zitten maar niet zonder slag of stoot zo te lezen!! Die lekkende PIP's en nu de McGhan :( Ik weet dat er een productiefout is geweest bij dit laatste maar of dit ook van toepassing is bij jouw? Misschien slijtage want 20 jaar is wel lang? Krijg je een echo of mri om dit vast te stellen? 

 

Wel weet ik dat je een goede PC heb maar kan me goed voorstellen dat je nu wil overstappen naar een PC die enigzins " meer geluk" brengt. Zijn collega Dr Nio eens proberen? Vrees dat het aan de materiaal ligt want beide heren zijn zeer kundig. Eigenlijk wel de toppers op BF naar mijn inziens!! 

 

Moet er ook bij vermelden dat de huidige protheses wel beter zijn dan zoveel jaar geleden

 

Nou, wat mij betreft verdien je die dikke Mercedes ;) 

 

xx

 

@best_boobie @Desert-Rose weten een van jullie nog iets van die McGhan af? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis, 

 

Wat BrownieG al aangeeft er is jaren geleden inderdaad een slechte batch geweest van de McGhan protheses, die snel gingen scheuren, en het kan natuurlijk altijd gebeuren,met ieder merk , maar de Natrelle hoor je inderdaad wel vaker helaas.

 

Nu speelt slijtage ook een enorme rol, dus een wissel is altijd aan te raden na 10 of 15 jaar.

 

Voor zover ik weet werkt Bergman ook met Natrelle,dat zou je eens na kunnen vragen.

 

Dr. van Selms is zeker een hele goede pc, en ik weet niet of hij buiten de Natrelle en de Monobloc nog met andere merken werkt, anders kun je inderdaad naar Dr. Nio, die werkt met meerdere merken.

 

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei BrownieG:

@Lacey welkom op BF :) 

 

Nou jij hebt zeker al een paar boobs erop zitten maar niet zonder slag of stoot zo te lezen!! Die lekkende PIP's en nu de McGhan :( Ik weet dat er een productiefout is geweest bij dit laatste maar of dit ook van toepassing is bij jouw? Misschien slijtage want 20 jaar is wel lang? Krijg je een echo of mri om dit vast te stellen? 

 

Wel weet ik dat je een goede PC heb maar kan me goed voorstellen dat je nu wil overstappen naar een PC die enigzins " meer geluk" brengt. Zijn collega Dr Nio eens proberen? Vrees dat het aan de materiaal ligt want beide heren zijn zeer kundig. Eigenlijk wel de toppers op BF naar mijn inziens!! 

 

Moet er ook bij vermelden dat de huidige protheses wel beter zijn dan zoveel jaar geleden

 

Nou, wat mij betreft verdien je die dikke Mercedes ;) 

 

xx

 

@best_boobie @Desert-Rose weten een van jullie nog iets van die McGhan af? 

Dank je wel voor je reactie !

 

Deze laatste zitten er nu 9.5 jaar in, en ik hoop eigenlijk dat het aan het materiaal ligt want van Selms en ik, dat is een prima setje hahaha !

 

Maaaaaar, nu ik het een en ander lees op dit forum, neig ik naar dr Nio maar die zit in het zelfde ziekenhuis ahhhhhh. Ik ben dan toch te beleefd, wil van Selms niet beledigen.

 

Overigens is de echo al gemaakt en hebben ze het een en ander gezien. Die echo hadden ze echter wel achterwege kunnen laten want ik voelde het gewoon al. Ben 2 jaar geleden ook voor controle geweest maar toen vond hij het niet verontrustend. Maar ik weet zeker dat het toen begonnen is.

 

xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Lacey:

Dank je wel voor je reactie !

 

Deze laatste zitten er nu 9.5 jaar in, en ik hoop eigenlijk dat het aan het materiaal ligt want van Selms en ik, dat is een prima setje hahaha !

 

Maaaaaar, nu ik het een en ander lees op dit forum, neig ik naar dr Nio maar die zit in het zelfde ziekenhuis ahhhhhh. Ik ben dan toch te beleefd, wil van Selms niet beledigen.

 

Overigens is de echo al gemaakt en hebben ze het een en ander gezien. Die echo hadden ze echter wel achterwege kunnen laten want ik voelde het gewoon al. Ben 2 jaar geleden ook voor controle geweest maar toen vond hij het niet verontrustend. Maar ik weet zeker dat het toen begonnen is.

 

xxx

 

 

Ja, ik bedacht me ook toen ik het schreef hoe je dat moest gaan vertellen aan van Selms :45: "sorry, je brengt me geen geluk" "ik stap over naar je collega" :P 

 

Nio werkt ook in het Parkkliniek (rotterdam) is ook wat duurder daar het een privekliniek is. En misschien dat er door enige vergoeding de prijs wat schappelijker wordt? Nogmaals het ligt aan de materiaal want ze zijn beiden echt goed in hun werk. Je hebt gewoon dikke pech gehad. 

 

Ik zou als ik in jouw schoenen stond gewoon naar Nio gaan en eerlijk aangeven dat je zijn collega niet voorbij wil lopen? Ondanks dat jullie een goed setje zijn hahaha maar je boobs nu in zijn "gouden handjes" legt??  Begrijpt hij heus wel en denk van Selms ook wel. Ze zullen heus wel weten hoe wij vrouwen denken hihihi Ja ik bedenk me maar...ik moet uiteindelijk met de boobs rondlopen! 

 

Succes en veel wijsheid, hoor wel wat je uiteindelijk gaat doen 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Heb een kleine aanvulling.
Ik denk dat de kans op idd die foutieve productie bij jou heel groot is.. Ik meen me te herinneren dat de prothesen die geplaatst zijn van Natrelle, die later snel kapot leken te gaan, vooral in 2007/2008 geplaatst zijn.
Dus dikke kans dat dat het is.

Wat betreft de prothesen die van Selms gebruikt. Hij werkt in het OLVG en de prothesen die ze daar hebben, zijn sowieso Natrelle en Eurosilicone, verder hebben ze Motiva (schijnt ook een heel goed merk te zijn en goed natuurlijk aan te voelen) Hoorde laatst dat ze ook Mentor schijnen te hebben, maar weet dat niet heel zeker. En verder hebben ze nog de monobloc hydrogel.

Dus wil je van Selms (wat idd een goede pc is hoor :) ) niet voor zijn schenen trappen (snap je als je dat zo voelt ) dan kun je  zeker eens een consult met hem plannen en kijken wat de mogelijkheden zijn.

Succes!!
Maar wat vreselijk balen dat het zo loopt bij je :( 

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.