Ga naar inhoud

Gast123 : 22 februari 2017 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo, 

na een tijdje meelezen wil ik me even voorstellen! Ik ben 23 jaar en na lang twijfelen krijg ik 22-02 een borstvergroting in de Wellnesskliniek in Genk. Mijn arts is dokter Verdonck. Ik heb nu een 65/70 A en krijg 300 cc achter de spier. Iemand een idee op wat dit ongeveer gaat uitkomen? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei Gast123:

Hallo, 

na een tijdje meelezen wil ik me even voorstellen! Ik ben 23 jaar en na lang twijfelen krijg ik 22-02 een borstvergroting in de Wellnesskliniek in Genk. Mijn arts is dokter Verdonck. Ik heb nu een 65/70 A en krijg 300 cc achter de spier. Iemand een idee op wat dit ongeveer gaat uitkomen? 

 

Hoi! Ik kwam je berichtje tegen en dat is een lastige vraag. Volgens mij is het echt per persoon verschillend. Ik heb van mezelf ook een 70A en heb bij de eerste operatie gekozen voor 250 cc achter de spier. Daarna had ik een C-cup. Waarschijnlijk krijg jij dan een volle C-cup. Ik weet wel dat ik er uiteindelijk niet tevreden mee was en heb mij 2 weken laten weer laten opereren. Dit keer 450 cc. Geen idee welke maat het wordt! 

 

Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei Gast123:

 Hallo, 

na een tijdje meelezen wil ik me even voorstellen! Ik ben 23 jaar en na lang twijfelen krijg ik 22-02 een borstvergroting in de Wellnesskliniek in Genk. Mijn arts is dokter Verdonck. Ik heb nu een 65/70 A en krijg 300 cc achter de spier. Iemand een idee op wat dit ongeveer gaat uitkomen? 

 

Hoi @Gast123

Spannend hoor, 22-2 duurt niet lang meer. 

Ik zal @best_boobie voor je taggen, zij kan je vast wel een vertellen op wat voor cup je ongeveer uit gaat komen. Weet je al welk merk protheses je gaat krijgen? 

Liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei Gast123:

@Miikelly bedankt voor je reactie!

hoelang heeft tusssen jou eerste en tweede bv gezeten? Ik denk idd ongeveer op een C uit te komen maar 300 cc was bij mij het grootste wat erin kan ivm mijn smalle omtrek.

xx

Geen dank!

 

Er zat 8 jaar tussen. Ik ben ook erg smal en de eerste keer kreeg ik dus maar 250 cc. Nu wilde ik 500 cc, maar ik mocht maar 450 cc. Nu wel groter dan 8 jaar geleden, omdat m'n huid nu wat slapper is door de zwangerschap. Misschien mag ik overeen paar jaar toch nog iets groter, want ik vind ze nog steeds te klein haha! 

 

Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden zei Patries:

Hoi @Gast123

Spannend hoor, 22-2 duurt niet lang meer. 

Ik zal @best_boobie voor je taggen, zij kan je vast wel een vertellen op wat voor cup je ongeveer uit gaat komen. Weet je al welk merk protheses je gaat krijgen? 

Liefs Patries

Oh misschien kan ze mij ook vertellen welke maat ik ongeveer krijg hihi. Ik ben ook nieuwschierig! 

Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Gast123:

@Miikelly meen je dat?! Nog altijd te klein? Haha wow! Op welke cupmaat kom je nu uit? Xx

 

@Gast123 ja echt! :lol: bloot zie je het wel, maar in kleding valt het niet echt op. Misschien omdat ik nog geen normale bh draag en dat ze nog een beetje moeten uitzakken. 

 

Ik zou echt niet weten welke cupmaat! Hiervoor had ik 250cc en had ik bij de Hunkemoller een D-cup nodig, maar die bh's vallen klein. Ik gok dat ik nu een E-cup zal hebben.

Ik weet het over 4 weken denk ik! 

Xoxo

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast123, het eindresultaat is bij iedereen anders. Ik zelf heb het laatste jaar bh maat 70/B gedragen. Heb 330cc achter de spier laten plaatsen, high profile. Ben over de grootte erg tevreden. Mogen zelfs wel een beetje kleiner. Maar zal vast ook met gewenning te maken hebben. Ik was voor de operatie aan het twijfelen over de grootte, wilde eigenlijk wat kleiner naar 300cc maar ben blij dat ik voor 330cc heb gekozen en bij mijn besluit ben gebleven. Als je vragen hebt, hoor ik het wel...

 

Groetjes Sandra

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.