Ga naar inhoud

Lift of geen lift (sport graag)


moenmi

Aanbevolen berichten

Hallo ik ben Moniek en heb me aangemeld omdat ik overweeg een ingreep te laten doen. Ik zit echter nog met enige vragen:

  • Ben al bij kliniek Veldhoven geweest en ben een rand gevalletje tussen vergroten zonder lift en met lift. Mijn tepel zit ongeveer 1 cm onder de plooi. Mis nu het volume in mijn borsten door voornamelijk 4 zwangerschappen met borstvoeding. Wat is wijsheid? Wel of niet een vergroting met lift?
  • Tevens sport ik graag, ik doe graag aan crossfit training en vraag me af wat dan de beste plaatsing (voor of onder de spier, dual plane?) en soort prothese is?
 
Groetjes,
Moniek
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wil nog toevoegen aan het bovenstaande dat ik wel graag voor een natuurlijk ogende borstvergroting wil gaan, een borst mag best wat hangen toch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@moenmi welkom op BF :) 

 

Als je een randgevalletje bent bent zou ik sowieso een consult inplannen bij Dr Nio in het SLAZ ziekenhuis ( wel verwijsbrief voor chirurgie bij je huisarts halen daar het een zieknhuis is) Dr Nio kan in de meeste gevallen de borsten opvullen zonder lift. Heb mooie resultaten gezien bij dames met hang :) Meeste PC's praten al snel over een borstlift dus wacht dit consult effe af.

 

Wat wijsheid is zul je met hem moeten overleggen ivm je sport, plaatsing van de prothese en uiteraard je huid. Er zitten zoveel factoren aan vast. 

 

Hij maakt ze zowel klein, groot maar ook natuurlijk hoor dus daar hoef je niet bang voor te zijn. Neem dan ook genoeg voorbeeldfoto's mee zoals je zelf je borsten wil zien en stel al je vragen. 

 

Las in daroe haar topic dat je foto's etc wil zien en nieuw bent dus leef effe je mailtje en bovenstaande tekst voor nieuwe leden door. Weet je hoe het een en ander werkt :) 

 

succes met je oriëntatie 

x

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @BrownieG. Bedankt voor je reactie. Ik ga maandag gelijk erachteraan om een consult te plannen. Ik wil het toch pas in de zomervakantie laten doen dus heb nog wel alle tijd om me te oriënteren.

 

Zal het mailtje nog wel eens goed doornemen.

 

thx voor de tip. x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@BrownieG Heb je altijd een verwijsbrief nodig als je naar een ziekenhuis gaat ipv een kliniek? Ik dacht dat alleen een verwijsbrief nodig is als je de kosten wil declareren op je zorgverzekeraar. Ik kom trouwens uit Venlo en zag dat er ook met monobloc wordt gewerkt bij Arenborghoeve bij dr. Visser. Heb je enig idee of dat ook een goede optie is? (heb ook al een consult bij dr. Nio gepland overigens ;))

 

Groetjes,

Moniek

Link naar reactie
Delen op andere sites

@moenmi Hai,

 

Via kliniek niet nodig tenzij je het idd wenst te declareren. Ziekenhuis werkt er wel mee en zover bekend bij mij, zullen de kosten zoals medicatie, consult via eigen risico lopen en de operatie en protheses via eigen rekening! Heb er zelf geen ervaring mee daar ik in een privekliniek ben geholpen. Check het effe wat precies eronder valt als je een afspraak maakt! 

 

Oke, de hydrogel dus. Je zit bij dr Visser ook goed want zij heeft zeker ervaring met plaatsen hiervan. Met borstlift? Geen idee maar zou zeker op consult gaan en haar advies erbij pakken. Ben je breed geinformeerd en kun je rustig een beslissing maken. 

 

Xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi @BrownieGDankjewel voor je reactie heb 8 febr. Een afspraak met dr. Vissers in venlo woon ikzelf ook. En 14 maart bij dr. Nio hopelijk alleen een borstvergroting wil wel zeker monoblocs. Ben benieuwd wat hun advies is. En zal even bellen of ik van huisarts een verwijzing moet hebben. Xx Moniek

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi 

Omdat ik op safe wil spelen lees veel horror verhalen. En monobloc wordt niet opgenomen in de hersenen. Heb ik gehoord op dit forum. Ik heb aanst. Wo afspraak met dr. Vissers en 14 maart buj dr. Nio wil natuurlijj ook hun advies horen. Gr. Moniek 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Vissie wat spannend ben je zenuwachtig? Hoeveel cc krijg je? Ik moet dond. Op consult bij Nio ben afgelopen wo. Geweest bij dr. Vissers kijken wat Nio mij adviseerd. Heel veel suc6 morgen en ik ga t volgen. Xx Moniek

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.