Ga naar inhoud

Vboobies : 21 februari 2017 : Dr. Schiettecatte : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Ik ben 1.82m lang en weeg 80kg. Dinsdag 21-2 wordt ik eindelijk geopereerd aan mijn boobies! Ik word geopereerd in kliniek Amstelveen bij dokter Schiettecatte. Is iemand al een keer door hem geholpen? En zo ja hoe vond je het gaan? 

Ik krijg 550cc implantaten van Mentor. Ben nu al super zenuwachtig haha! Heeft er iemand een vergelijkbare lengte/gewicht als mij en ook ongeveer 550cc? Ik ben een beetje nieuwschierig hoe het eruit kan komen te zien. 

 

Liefs!!:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi, ik ben wel vergelijkbaar met jouw lengte en gewicht. 

Ik ben 4 dagen geleden geopereerd en heb 300cc anatomisch voor de spier gekregen. 

Je kunt er nu nog niet echt wat van zeggen. 

Wat is jouw cupmaat nu? 

Waar wil je graag op uitkomen? 

 

Gr. Maud

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

ik heb nu 80a en wilde een grote c/kleine d. Hij zei dat dit het mooiste bij mij zou passen maar vind het wel spannend omdat ik niet echt een idee heb hoe het eruit komt te zien. 

Hoe gaat het met jou last na de operatie? Hopelijk heb je niet te veel pijn. 

En wat voor soort sportbh draag jij? 

 

Groetjes viev

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi, 

schiettecatte is volgens mij een chirurg met veel ervaring dus hij zal het wel goed adviseren. 

Als je bij de zoekfunctie zijn naam intoetst en afbeeldingen selecteert kun je wel foto's zien van zijn 'werk'. 

Ik heb nu de Triumph tri Action vanuit de kliniek gekregen en zelf heb ik Hema heavy support non padded gekocht, die is ook fijn! 

Vandaag gaat het wat beter maar gisteren en woensdag had ik erg veel pijn. Moet echt mijn pijnstilling constant nemen anders echt wel veel pijn. Het valt me best tegen eerlijk gezegd. 

Krijg je ronde protheses en dual plane of voor de spier? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Vboobies:

Hallo allemaal,

 

Ik ben 1.82m lang en weeg 80kg. Dinsdag 21-2 wordt ik eindelijk geopereerd aan mijn boobies! Ik word geopereerd in kliniek Amstelveen bij dokter Schiettecatte. Is iemand al een keer door hem geholpen? En zo ja hoe vond je het gaan? 

Ik krijg 550cc implantaten van Mentor. Ben nu al super zenuwachtig haha! Heeft er iemand een vergelijkbare lengte/gewicht als mij en ook ongeveer 550cc? Ik ben een beetje nieuwschierig hoe het eruit kan komen te zien. 

 

Liefs!!:D

 

He meis, welkom,

 

Als je via de zoekbalk rechts bovenin kijkt kom je heel veel topics tegen over deze arts.

 

Ik heb gelijk even je titel aangepast en je topic verhuisd naar een andere categorie, hier in dit topic kun je nu verder al je eventuele vragen, updates en ook dadelijk na je operatie je verslag neerzetten als je dat leuk vind.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Maudje:

Hi, 

schiettecatte is volgens mij een chirurg met veel ervaring dus hij zal het wel goed adviseren. 

Als je bij de zoekfunctie zijn naam intoetst en afbeeldingen selecteert kun je wel foto's zien van zijn 'werk'. 

Ik heb nu de Triumph tri Action vanuit de kliniek gekregen en zelf heb ik Hema heavy support non padded gekocht, die is ook fijn! 

Vandaag gaat het wat beter maar gisteren en woensdag had ik erg veel pijn. Moet echt mijn pijnstilling constant nemen anders echt wel veel pijn. Het valt me best tegen eerlijk gezegd. 

Krijg je ronde protheses en dual plane of voor de spier? 

Hey, nou neem maar goed je pijnstilling in dan! Ik ben wel benieuwd naar de last die ik zal hebben. Ik heb een hoge pijngrens maar ben benieuwd of die dit ook kan hendelen haha. Ik krijg ronde protheses dual plane manier. 

Heb meteen even zijn foto's bekenen. Ziet er goed uit. Blijft toch wel spannend zo iets haha. Vooral omdat je niet echt weet hoe het er precies uit ziet na de operatie. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-1-2017 om 16:35 zei Vboobies:

Hallo allemaal,

 

Ik ben 1.82m lang en weeg 80kg. Dinsdag 21-2 wordt ik eindelijk geopereerd aan mijn boobies! Ik word geopereerd in kliniek Amstelveen bij dokter Schiettecatte. Is iemand al een keer door hem geholpen? En zo ja hoe vond je het gaan? 

Ik krijg 550cc implantaten van Mentor. Ben nu al super zenuwachtig haha! Heeft er iemand een vergelijkbare lengte/gewicht als mij en ook ongeveer 550cc? Ik ben een beetje nieuwschierig hoe het eruit kan komen te zien. 

 

Liefs!!:D

Welkom! Super spannend! Ik ben 176 cm en weeg 63 kg. Ik heb wel een smalle omvang. Ik heb ook ronde Mentor implantaten gekregen van 550 cc. Ik ben nu 10 weken PO. Je kan in mijn album kijken als je wilt! Succes met het aftellen en de voorbereidingen :D Liefs x 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.