Ga naar inhoud

josje1986 : 14 februari 2017 : Dr. Peters : Bosch en Duin


Aanbevolen berichten

@josje1986 hai en Welkom op BF :) 

Ik weet niet in welke context die 700cc is vermeld maar zou haar verhaal maar niet te serieus nemen. Zij is een consulente en alleen je PC kan dit voor je bevestigen. Die meet alles grondig op en bepaald of dit gaat passen EN bij je wensen kan aansluiten. Het aantal cc zegt niets als dit nodig is om je borsten te vullen ( weet niet hoe leeg je C cup is) en ze zo te maken dat het dichtst bij jouw ideaalbeeld/lichaamsverhoudingen past!! 

Ik weet niet bij welke PC je bent ingedeeld maar wacht het gesprek maar eerst  af en neem foto's van voorbeeldboobs mee en vraag of het resultaat bij jouw haalbaar is. 

Succes xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
17 minuten geleden zei josje1986:

Hallo allemaal, dinsdag 14 februari is mijn boob-day. Ik zou eerst in vlaardingen geopereerd worden maar is verplaatst naar een kliniek in bosch en duin, wie wordt er nog meer op 14 februari geopereerdt. en baalt ook van de verplaatsing

 

He meis,

 

Het komt geregeld voor dat via DG ineens de locatie veranderd gaat worden, en het is ook heel erg vervelend, zou er ook van balen.

 

Ik heb je topics samengevoegd en je titel aangepast,in dit topic kun je nu al je verdere updates, vragen en dadelijk na je operatie ook je verslag neerzetten. 

 

Wel een heel leuk valentijn cadeau meis, nu lekker aftellen.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.