Ga naar inhoud

Charlie& : 18 januari 2017 : Dr. Nio : Park Medisch Centrum


Aanbevolen berichten

Hallo meiden!! 

Ik ben Charlie en heb vandaag een gesprek gehad bij dr Nio. Ik ga waarschijnlijk voor de hydrogel siliconen! Zijn hier nog meer meiden die deze ook hebben en de foto's met mij willen delen? 

 

Ik wil het al zo lang en heel graag maar ik vind het ook wel heel erg spannend! Ook omdat ik graag de druppel vormige wilde en de hydrogel er alleen maar in rond zijn vind ik et nog spannender!

 

Hoop dat jullie me kunnen helpen en k zou heel blij zijn met foto's!! 

 

liefs en xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Charlie&

Ik heb ook een consult gehad bij Nio en ga ook voor de monoblocs. Mijn operatiedatum is 20-1-2017. Ik twijfel nog voor 400cc en 500cc. Als het goed is, belt Nio vandaag mij terug. Ik wil hem even voorleggen dat er maar weinig verschil is in projectie, dus wil even vragen of 500cc wel handig is. Want het zou betekenen dat alleen mijn borsten breder worden en de projectie minimaal. Mijn voorsituatie is trouwens 75B. 

Je zou de members: Klaasje en Wicked78 een pb kunnen sturen, zij hebben ook Monoblocs. Bij wicked78 staat haar album openbaar.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@daroe

bedankt voor je berichtje! Ik word vrijdag gebeld en dan word er een afspraak ingepland! Dat zal ook rond die datum zijn! Spannend he! 

Mijn voor situatie is ook rond de 75b en ik wil naar een volle C we zijn uitgekomen op 220 maar nu vraag ik me af of dit wel voldoende is. Maar ik ben vooral bang dat het te nep word zeg maar.. Ik wil het graag zo natuurlijk mogelijk en ik wil t vooral dat ze minder hangen.

Doe jij het voor of achter de spier??? En op wat voor cup denk jij uit te komen?? 

Leuk dat we allebei tegelijk geholpen gaan worden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Charlie&

Nio gaat t dual plane doen omdat ik lichte hang heb en wat volume kwijt ben door 2 zwangerschappen. Ik had hem net aan de lijn en hij zei dat ik met een 400cc toch wel een volle C cup/Kleine D krijg. (BH maat 75E) En als ik meer zou willen (meer projectie), dan kan hij de pocket kleiner maken en dan gaat de hydrogel wat omhoog en dan kan je rimpels krijgen. Dus denk dat ik maar blijf bij die 400cc. Maar ga nog op een 2de consult op 22-12.

Je zou @best_boobie een pb kunnen sturen, zij weet heel veel ;)

Ja zeker spannend allemaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@daroe

Wat fijn dat je hem gesproken hebt!!  Uhmm ja dat is lastig! Al lijkt me 400cc ook al mooi hoor.

nu lees ik ook op het forum dat je verschillende profielen hebt? High en low? Maar daar hebben wij het helemaal niet over gehad! 

En ik heb net als jij, ook lichte hang en weinig volume. Dan lijkt me juist de high profile ideaal? Als t maar geen ronde ballen worden?! 

Ben benieuwd naar je 2e consult! Vond jij Nio trouwens niet wat gehaast? En soms wat onduidelijk? Of kwam dat gewoon door mijn zenuwen haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Charlie&

Volgens mij is t high profile hoor wat hij gebruikt. Zal t hem nog vragen.

Nio zei dat met hydrogel,  juist geen ballen krijgt, dat t heel natuurlijk is. Ik begon met hem over diameter en projectie en dat vond hij wat minder. Hij zei laat t technische gedeelte aan mij over en zeg gewoon wat je mooi vindt.. haha.

Je moet hem wel doorvragen over rimpels want hij kan n kleinere pocket maken zodat je meer volume krijgt, maar dat geeft kans op rimpels. Hydrogel geeft minder projectie dan bij siliconen. 

Nou gehaast eigenlijk niet., Ik had mijn dochtertje mee en hij vond t allemaal prima. Hij gaf zelf siliconen aan mijn dochtertje om deze te bekijken ( ze is 2 jaar).

Ik ga met de 2de consult alleen haha :D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@daroe Gehaast is misschien niet t goeie woord, maar vond dat die t wel een beetje aan je zelf overlaat.. 

Ik ben zo benieuwd naar je 2e gesprek.. Hahah lekker ff alleen!! :) wel laten weten he hoe et is gegaan!

k snap alleen niet echt wat je met pocket bedoeld? kun je dat misschien uitleggen? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie bedankt voor je berichtje!! :)

ik heb trouwens begrepen dat jij er heeel veel verstand van heb! Haha

misschien dat jij me kan helpen.. Ben zo aan t twijfelen.. 

Mijn voor situatie is ongeveer een 75b met lichte hang.. Nu wil k graag naar een wat vollere/steverige natuurlijke borst.. Niet te groot..

Denk je dat 220cc voldoende is om van dat "hang" af te komen? 

Ik word morgen gebeld en dan word er een afspraak in gepland.. Vind t echt zoooo spannend!! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid

Hm.. met enkel een prothese is het altijd lastig om van hang af te komen.. en dit is natuurlijk maar weinig volume

Zou je het een probleem vinden om me een foto te sturen in pb van je voorsituatie? Dan wel nog even de gegevens erbij zetten die je hierboven schreef, dan wil ik wel eens met je mee kijken. Pak ik ook even de maten van de hydrogel erbij.
Zo, zonder dat ik weet hoe het er uit ziet, is het heel erg lastig beoordelen..

Nio is wel een hele goede pc trouwens die meestal echt wel weet wat ie doet.. Maar als je wilt dat ik even mee kijk, dan stuur me maar pb :35: 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hallo allemaal! 

 

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.. Afgelopen woensdag (avond) heb ik een borstvergroting gehad bij Nio.

Jaaaa ik heb eindelijk m'n boobies!!!  Het is allemaal goed gegaan en de pijn valt me mee! 

Het enigste waar ik een beetje mee zit is het compressie vest, dit zit echt wel heeeeel strak, dit merk ik soms ook met adem halen.. Nu de 2e dag moet ik zeggen dat t al iets beter gaat maar heb et idee dat het wel echt een beetje verdrukt word. Is dit de bedoeling? 

 

Alvast bedankt xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobs! Fijn hè dat je je operatie nu gehad hebt. 

 

Een compressie bh hoort inderdaad strak te zitten. En nu zit hij extra strak omdat je nog zwelling hebt. Maar hij wordt wel wat minder benauwd. Hij moet nu eenmaal strak zitten, anders verliest hij z'n werking. 

De eerste dagen moest ik soms ook echt even stil staan en diep adem halen. Grote druk op m'n borst. Maar het is allemaal niet niks. Alles is flink uit elkaar getrokken e.d. tijdens de operatie. 

 

Ik ben nu 11 dagen po en heb het nu niet meer zo benauwd erin. Onderste band voelt nog steeds niet zo fijn omdat hij ook een deel over de littekens zit natuurlijk. Het is even volhouden, maar uiteindelijk is het voor het mooiste resultaat. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Evi90 Bedankt voor je berichtje!! Jij ook natuurlijk gefeliciteerd met je boobies!!

 

idd wat je zegt! Die onderste rand is echt vervelend.. Had gister ook even contact met de kliniek en zeiden dat ik overdag ook al evt een goeie stevige sport bh aan mag doen.. Maar dat durf ik ook niet echt! 

 

Hoe is et met jou veder na 11 dagen?? Hoe voel je je? Wat en hoe heb je t laten plaatsen als k vragen mag?

 

liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Charlie& 

 

Met het compressievest kan ik je helaas niet helpen. Hoe gaat tot nu toe je herstel en hoe heb je de operatie ervaren? Hoeveel cc heb je genomen en wat was je aanvankelijke cupmaat en omtrek? Voor de spier of dual plane?

 

Ben benieuwd hoe je herstel zal verlopen! 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hooi @B00bies

 

dankjewel voor je berichtje!!

mijn voor situatie was een (hang)B en heb 240cc hydrogel laten plaatsen voor de spier! 

 

Tot nu toe gaat alles goed!! Met de pijn vind ik t ook meevallen!! Gelukkig :) 

 

Vanochtend heb ik weer ff gekeken en ben er nu al zo blij mee.. K had echt theezakjes! 

Is het echt zo dat ze nog een Cup maat kleiner worden? K vind ze kwa grote eigelijk helemaal goed zo haha.. Dus hoop echt niet dat ze nog een cup krimpen!

 

liefs

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Charlie&:

Hooi @B00bies

 

dankjewel voor je berichtje!!

mijn voor situatie was een (hang)B en heb 240cc hydrogel laten plaatsen voor de spier! 

 

Tot nu toe gaat alles goed!! Met de pijn vind ik t ook meevallen!! Gelukkig :) 

 

Vanochtend heb ik weer ff gekeken en ben er nu al zo blij mee.. K had echt theezakjes! 

Is het echt zo dat ze nog een Cup maat kleiner worden? K vind ze kwa grote eigelijk helemaal goed zo haha.. Dus hoop echt niet dat ze nog een cup krimpen!

 

liefs

 

 

Het ligt er heel erg aan of het bij jou erg gezwollen is van het vocht, dus dat zou ik niet zo 1,2,3 durven zeggen. Van wat ik hier op het forum heb gezien bij Monobloc Hydrogel voor de spier en bij een vriendin van mij was dat het verschil van gelijk na de operatie en de periode daarna over het algemeen niet heel erg groot was. Welke omtrek had je als ik vragen mag en op welke cupmaat wil je graat uitkomen? 

 

Wel fijn dat je er nu al zo blij mee bent!

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu 11 dagen po. Voor het eerst een dag zonder pijnstillers. Ik merkte dat ik teveel ging doen dus dan maar zo. Heb het idee dat ik dan wel rustiger doe omdat ik het meer voel.

 

Ik heb 360 cc polytech protheses. Ronde en vóór de spier geplaatst. Tot nu toe erg blij. 

Denk dat ik opgelucht ben als het wat zachter wordt en m'n huid meer ruimte geeft. Dan worden je borsten vaak nog iets voller. 

Ik zie ze wel veranderen. 

 

Andere tip voor je compressie bh. En dun spaghettiband shirtje oid eronder. Dan snijdt het minder.

 

Hier is mijn topic:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@B00bies Thanks! We gaan t meemaken :) 

m'n omvang, daar zat ik meestal een beetje tussen in 75/80

ik hoop op een volle c cup uit te komen! Maar dat moest zeker lukken! En dat denk ik ook wel :rolleyes:

 

alleen heb ik net weer ff gekeken.. 1 borst vind ik echt super mooi van vorm maar die ander is een beetje anders.. Minder mooi! Is dat normaal? Trekt dat nog bij??? En komt dat door dat compressie vest? 

Sorry wat een vragen hoor haha..

 

liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Evi90 wat leuk om je verslagje te lezen!! K zie dat jij ook van een B75/80 komt.. Ik ook!! En allebei voor de spier! Jij wilde ook op een C uitkomen toch? Kleine D? 

 

Fijn dat je vandaag zonder pijnstillers kunt.. Ik heb vandaag ook nog helemaal niets genomen en het is pas de 2e dag.. 

 

Je zegt ook dat je ze ziet veranderen.. Veranderen ze dan ook van vorm? Ik vind m'n eene borst mooier dan m'n andere borst! 

 

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ze worden zachter heb ik het idee en zakken toch iets en worden ronder. 

Ik wil inderdaad wel op een D uitkomen. Dus we duimen wat het wordt haha.  

 

En wat snel om op dag 2 al geen pijnstillers meer te nemen. Ik had het echt wel nodig  

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Charlie&

 

He meis, en gefeliciteerd met je nw boobs.

 

De komende weken gaan je borsten nog zo ontzettend veel veranderen, van vorm, grote, etc, want borsten herstellen apart van  elkaar en daarom kun je in het begin nog veel verschil zien, maar dat gaat echt bijtrekken.

 

Maak iedere week foto's zo kun je zelf de verschillen bij houden.

 

Ik heb even je titel aangepast.en je topics samengevoegd, zo heb je alles netjes bij elkaar staan.

 

Nu goed rustig aan doen, en ik wens je een goed herstel.

 

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Charlie&:

@Desert-Rose bedankt voor je berichtje en het samenvoegen!!

 

Ben echt zooo benieuwd hoe t strakjes zal worden.. Ik maak er idd steeds foto's van! Dinsdag moet ik weer terug naar Nio.. Spannend! :) 

 

Wel heb ik sinds de operatie een beetje last van een opgezette buik? Herkent iemand dat? 

 

Liefs xx

 

Graag gedaan hoor meis,

 

Een opgeblazen buik hoort er helaas bij, goed drinken ( groene en of brandnetel thee, water )om het vocht af te voeren, ook bijv het eten van kiwi, verse ananas kan helpen. Zuinig aan met koffie drinken,en oppassen dat je niet te veel zout eet de eerste periode.

 

Ja zo eerste controle is altijd spannend,

 

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.