Ga naar inhoud

Boobiewoobie : 16 januari 2017 : Dr. Van Eeckhout : Olv Aalst


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen, ik ben nu 4 dagen po en ik begin het al terug wat positiever in te zien! :) ik vroeg me heel de tijd af of alles wat ik voelde wel normaal was en die sport bh en borstband knelt zo hard! Ik lees hier veel berichtjes over grote bordtvergrotingen, vaak meer dan 350 cc terwijl ik voor 295 cc gegaan... maar dat is voor iedereen anders zeker? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo iedereen! Ik ben een mama van 2 kindjes (1 en 3). Na twee zwangerschappen voelde ik me zo ongemakkelijk: ik heb nooit grote borsten gehad maar nu zijn ze toch wel helemaal weg :) of het is te zeggen 'waren' want ben nu 5 dagen po! Ik heb het helemaal niet veel mensen in Mn omgeving verteld, Mn ouders weten het zelfs nog maar van eergisteren! En omdat het nog altijd wat taboe blijft, kom ik vaak hier jullie ervaringen lezen en raad zoeken over wat normaal is en wat niet... ik heb trouwens voorlopig een hele goede ervaring: wel veel pijn gehad maar ik had me aan erger verwacht. Misschien ook omdat ik niet zon hele grote prothesen heb, nl 295 cc ... ik kom van een 80a.. benieuwd welke cup het wordt! Lieve groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Boobiewoobie:

Hallo iedereen! Ik ben een mama van 2 kindjes (1 en 3). Na twee zwangerschappen voelde ik me zo ongemakkelijk: ik heb nooit grote borsten gehad maar nu zijn ze toch wel helemaal weg :) of het is te zeggen 'waren' want ben nu 5 dagen po! Ik heb het helemaal niet veel mensen in Mn omgeving verteld, Mn ouders weten het zelfs nog maar van eergisteren! En omdat het nog altijd wat taboe blijft, kom ik vaak hier jullie ervaringen lezen en raad zoeken over wat normaal is en wat niet... ik heb trouwens voorlopig een hele goede ervaring: wel veel pijn gehad maar ik had me aan erger verwacht. Misschien ook omdat ik niet zon hele grote prothesen heb, nl 295 cc ... ik kom van een 80a.. benieuwd welke cup het wordt! Lieve groetjes 

 

He meis welkom en gefeliciteerd met je nw boobs.

 

Ik heb even je topics samengevoegd, zo heb je alles bij elkaar staan, en blijft het overzichtelijk.

 

De eerste 3 tot 5 dagen zijn het hevigste qua pijn, maar daarna gaat het iedere dag een stapje vooruit.

Blijf wel lekker rustig aan doen, en ik wens je een goed herstel.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

He! Wat leuk om te lezen dat de stap genomen hebt, ik heb ook 80a en wil ze ook graag wat groter. heb jij bewust gewacht nadat je kinderen gekregen hebt?

je schrijft dat het toch een beetje taboe blijft, hoe kan je zoiets voor je houden? je moet toch een tijd vrij van je werk etc?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja tis niet eenvoudig maar lukt wel hoor ;) met een hemdje tot boven toe zie je die sportbh en borstband niet. Op mijn werk zei ik gewoon dat het een ingreep was, je bent niet verplicht om te zeggen welke ingreep. Ik droeg vroeger toch altijd push ups dus ben er zeker van dat ze het zelfs niet door gaan hebben! Mn beste vrienden weten het wel hoor! 

En wat het kindjes krijgen betreft, het was niet echt een bewuste keuze...  vroeger vond ik het gewoon minder erg. Ik had een strakkere buik en ook nog te veel schrik van een bv ;) nu weegden de voordelen van een bv gewoon door! En een vriendin van mij liet het ondanks ook doen en dat was voor mij de laatste push die ik nodig had ! 

Ben je al op consultatie geweest? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hey meid!

Leuk om te lezen dat hier nog iemand een vergroting heeft laten doen bij Dr Van Eeckhout.

Ik heb namelijk ook bij hem een afspraak :)

Zag hier idd ook vooral grote maten passeren terwijl hij dit zo niet voorstelt.

Ik heb een kleine A-cup en zou graag naar een goede C gaan. Mij raadde hij 210 of 240 cc aan.

Hoe is het ondertussen nog met jou?

Nog veel pijn gehad?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.