Ga naar inhoud

Voorstellen


QueenGipsy

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal!

 

Ik ben nieuw hier en ik heb vandaag een afspraak gemaakt voor volgende week woensdag, dat word mijn eerste consult.

Vind het erg spannend allemaal ben nog erg aan twijfelen over de cup maat.

Heb zelf kleine B  en zou graag D willen of misschien iets groter? 

Ik weet ook niet wat mogelijk is bij mij...

 

Hoe zijn jullie tot een besluit gekomen wat je zou willen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op Wednesday, March 15, 2017 om 10:21 zei MamiS:

@QueenGipsy Hoi meid, ik was benieuwd hoe je eerste consult is gegaan en bij wie? Ben je al wat informatie rijker? Weet je al wat je wilt en wat het gaat worden?

xxx

Hoi hoi ik ga bij dr Booi van Kliniek Mooi. Het zal wel nog even duren voordat het allemaal gaat gebeuren waarschijnlijk na de zomer. 

Het wordt dan 290 cc van natrelle Allergan. Ben hier en daar nog wat dingen over het merk aan het uitzoeken twijfel wel nog of ik dit merk moet gaan pakken.

 

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo QueenGypsy, ik ben heel benieuwd naar je ervaringen mbt het consult bij de kliniek Mooi en dokter Booi. Zoals je in mijn voorsteltopic kunt zien ben ik nog aan het orienteren en de Mooi kliniek is één van de opties... Ben je nog op andere plekker geweest voor een consult? Waarom kies jij voor deze kliniek?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.