Ga naar inhoud

Voorstellen


Sandy3

Aanbevolen berichten

Ik ben Sandy, kom uit den haag en heb mijn afspraak staan op 28 feb bij kevin Peters. Geen idee hoe dit werkt maar ben opzoek naar foto's voor en na. 2 afspraken gehad gekozen voor 400cc maar 7 feb terug om toch nog te vragen aan de arts wat max is omdat hij eerst zei 450 maar toen bij afspraak maken toch weer gekozen voor 400cc nu twijfel ik weer heel erg dus nog even terug! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Gast mrslaurajessy
Op 18-1-2017 om 18:30 zei Sandy3:

Ik ben Sandy, kom uit den haag en heb mijn afspraak staan op 28 feb bij kevin Peters. Geen idee hoe dit werkt maar ben opzoek naar foto's voor en na. 2 afspraken gehad gekozen voor 400cc maar 7 feb terug om toch nog te vragen aan de arts wat max is omdat hij eerst zei 450 maar toen bij afspraak maken toch weer gekozen voor 400cc nu twijfel ik weer heel erg dus nog even terug! 

Hi!

Welkom natuurlijk, en je bent inmiddels geholpen neem ik aan? Hoe is het gegaan allemaal^_^ Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja weet alleen niet hoe plaatsen prive werkt en album maken via telefoon. Maar nu 8 dagen verder! Geen pijn gehad wel zwaar gevoel en druk op de borst. Alleen nu krijg ik last van de zijkant borst en tepel brandend gevoel. Alsof m'n huid scheurt dus dat is minder als ik er zacht op druk mega gevoelig al. Maar super blij nu al met resultaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.