Jump to content

Voorstellen

Sandy3

Recommended Posts

Ik ben Sandy, kom uit den haag en heb mijn afspraak staan op 28 feb bij kevin Peters. Geen idee hoe dit werkt maar ben opzoek naar foto's voor en na. 2 afspraken gehad gekozen voor 400cc maar 7 feb terug om toch nog te vragen aan de arts wat max is omdat hij eerst zei 450 maar toen bij afspraak maken toch weer gekozen voor 400cc nu twijfel ik weer heel erg dus nog even terug! 

• 1 month later...
Guest mrslaurajessy
Op 18-1-2017 om 18:30 zei Sandy3:

Ik ben Sandy, kom uit den haag en heb mijn afspraak staan op 28 feb bij kevin Peters. Geen idee hoe dit werkt maar ben opzoek naar foto's voor en na. 2 afspraken gehad gekozen voor 400cc maar 7 feb terug om toch nog te vragen aan de arts wat max is omdat hij eerst zei 450 maar toen bij afspraak maken toch weer gekozen voor 400cc nu twijfel ik weer heel erg dus nog even terug! 

Hi!

Welkom natuurlijk, en je bent inmiddels geholpen neem ik aan? Hoe is het gegaan allemaal^_^ Liefs

Ja weet alleen niet hoe plaatsen prive werkt en album maken via telefoon. Maar nu 8 dagen verder! Geen pijn gehad wel zwaar gevoel en druk op de borst. Alleen nu krijg ik last van de zijkant borst en tepel brandend gevoel. Alsof m'n huid scheurt dus dat is minder als ik er zacht op druk mega gevoelig al. Maar super blij nu al met resultaat

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.