Ga naar inhoud

Nieuweling.


iiitaliana

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Ik weet niet of ik het juist geplaatst heb hier maar ik ga eens een poging wagen.

Ik ben nieuw hier en ik weet (nog) niet hoe alles precies hier op het forum werkt.

ik denk nu ongeveer al een paar jaar na over een borstvergroting, ik ben 1.57 en ik weeg 46 kilo.

Ik ben altijd klein van stuk geweest en borsten zijn eigenlijk nooit echt bij mij gekomen (helaas)

Mij werd altijd wijs gemaakt dat ik geduld moest hebben (ben nu inmiddels 21) en al echt uitgegroeid.

Daarom weet ik nu 100% dat ik voor een borstvergroting wil gaan.

Ik heb zo eens rond gekeken op internet en ik denk zelf eraan om naar de wellnesskliniek te gaan in België Genk. ( bij dokter verdonck) (monoblock)

Zelf dacht ik aan een C cup ( kleine D)  (300 CC) omdat ik maar tenger ben en het niet TE overdreven moet gaan uitzien

Ik zou het heel fijn vinden, en me een stuk zekerder gaan voelen, als ik wat tips krijg.

Als jullie zo naar mijn gewicht kijken en lengte, welke cup zouden jullie mij aanraden?

En zijn er mensen die ervaring hebben met de welnesskliniek? 

Ik zou het heel prettig vinden om ook foto's te zien, zo kan ik zien hoe het gaat uitzien.

Zijn er mensen die ervaring hebben met de implantaat (monobloc) ??

 

 

ik ben heel erg benieuwd naar jullie reacties!!

alvast heel erg bedankt:wub:

 

xxxx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom alvast! 

Als je info/foto's van de monobloc wil, kan je dit ook in de zoekbalk rechts bovenaan typen, zo vind je alles wat je nodig hebt! Verder heb ik ook een consultatie bij Verdonck gehad en gaf me ook een super goed gevoel. Wat stelde hij voor qua grootte bij je postuur? Als je zijn naam ingeeft in de zoekbalk bij afbeeldingen, kan je ook zijn 'werk' zien bij de meisjes hier. Is het merk van implantaat de reden dat je naar de wellness kliniek gaat?  Je kan ook altijd bij de belgian breast Clinic gaan. Ook hier is Verdonck je chirurg maar is het wat goedkoper. Daar heb je de keuze tussen sebbin mentor en Motiva. Veel plezier alvast op het forum! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

welkom!

wat leuk dat je voor ee BV gaat zeg! ik ben door hem geopereerd, zelfde prostheses, 425 CC. je kan de foto's bekijken als je wilt.

 

ik vind de prostheses heel fijn aanvoelen, en vind hem zeker een aanrader!

 

success met je zoektocht x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi :blush:!

 

In kan in ieder geval vertellen dat ik over dr. Verdonck héél tevreden ben. Een heel kundige en aardige man, weet je snel op je gemak te stellen, legt alles duidelijk uit etc. Ook de kliniek zelf ( WellnessKliniek in genk) ben ik super tevreden. Hele lieve mensen daar, die babbeltjes met je maken, je geruststellen voor de operatie, fijn alles uitleggen etc. Ik vond het echt een prettige ervaring. Mijn vriend die mee was ook (hij was natuurlijk ook kei zenuwachtig).

Ik ben zelf qua lichaamsbouw ook smal en klein ( amper 1.60, en nu op t monent 49 kg). Ik zit nu op een volle dcup sportbh, en t is absoluut niet te groot (soms zeur ik wel eens dat t wat groter mocht zijn hahah.. nu al ;D )

 

Succes! En als je nog wat wil weten hoor ik t wel xxxliefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.