Ga naar inhoud

Even voorstellen


Haassie

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

Ik ben hier terecht gekomen omdat ik eindelijk, na jaren, een kleine kans zie met de vernieuwde regels in de basiszorg om een borstvergroting te laten doen.

Door allerhande omstandigheden, die hier niet toe doen, kan ik dat zelf niet betalen en is het er nog nooit van gekomen.

Toch is dat al vele jaren een grote wens van mij. Ik heb 'borsten' maatje niks, in de winkel is alles te groot voor mij, dus echt vrouwelijk kun je het niet noemen helaas. Misschien komt het toch nog eens goed op mijn 51e :)

De eerste afspraak staat gepland, ik ga er vol vertrouwen heen.

Ongeveer 10 jaar geleden heeft dr. van der Weij (ook op medische indicatie) mijn oogleden gecorrigeerd en daar ben ik nog steeds heel blij mee.

Ik hoop dat hij mij hier ook in kan helpen.

Voor iedereen hier, veel succes. Ik zie mooie resultaten langskomen. Nog even wachten op de mijne er bij :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Haassie 

 

Hai,

 

Klinkt idd als een diepgekoesterde wens en hopelijk komt ie uit voor je :) Ik weet niet wanneer je moet maar alvast veel succes bij van der Weij en dat er een medische indicatie aan te pas komen ;) Heb er eentje voorbij zien komen voor akkoord dus hopelijk ben jij de volgende!! 

 

x

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.