Ga naar inhoud

Dany : 2 maart 2017 : Dr. Bodde : Sanavisie : Mill


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, 

Ik ben nieuw hier en weet niet eens of dit bericht bij jullie aankomt. 

Ik ben Dany 37 jaar en moeder van een jongen van 2 .5 jaar. Ik wordt door dr. Esther Bodde van Sanavisie kliniek geopereerd. 

Is er nog iemand anders door haar geopereerd en hoe en wat zijn jullie ervaringen hiermee? Ik heb voor 450 cc gekozen. Ik ben zelf 1.74 en weeg 64kg. 

Ik vind het zo spannend allemaal! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis, welkom,

 

Er zijn de laatste tijd meerdere meiden door haar geopereerd, als je via de zoekbalk rechts bovenin kijkt, kom je wel een aantal topics tegen.

 

Ik heb je titel aangepast en het topic verhuisd, hier kun je nu verder al je vragen, updates en dadelijk na je operatie ook je verslag neerzetten als je dat leuk vind.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...
Op 18-1-2017 om 15:29 zei Dany: Ik wordt door dr. Esther Bodde van Sanavisie kliniek geopereerd. 

Is er nog iemand anders door haar geopereerd en hoe en wat zijn jullie ervaringen hiermee? Ik heb voor 450 cc gekozen. Ik ben zelf 1.74 en weeg 64kg. 

Ik vind het zo spannend allemaal! 

Hi Dany,

 

Ondertussen ben je geopereerd: hoe gaat het nu?? Hoe is het je bevallen?

Ik ben heel benieuwd, want ik heb binnenkort een afspraak bij Bauland, bij Esther Bodde.  

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.