Ga naar inhoud

ehv30 : ? december 2016 : Dr. Schiettecatte : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hi allemaal,

halverwege december heb ik mijn operatie gehad bij dr schiettecatte in amstelveen.

wat het geworden is:

500-550 cc hp coh 2 van mentor.

ik zie bijna Niemand met die maat en heb ook niet het idee dat het echt mega groot is ofzo.

heb wel een  vraag wie weet er te vertellen welke bh je na die compressie bh aan mag? het is me niet heel duidelijk,.

 

operatie is goed gegaan, genezing ook.

het is nog wel scheef maar hoorde dat dat " normaal" is..

 

heeft er iemand tips over de bh die ik over een halve week aan mag?

ik las al dat het geen push up bh mag zijn, maar dat hoeft ook niet voor mij, ze zijn zoveel groter als ik had. en met de push up kreeg ik met niks al het idee dat de operatie overbodig zou zijn haha.. ( wat overigens niet zo was..)

 

ik hoor het heel graag.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

@ehv30

 

Hey meis, 

 

ik heb even je titel aangepast en topic verhuisd naar een andere categorie, hier kun je als je het leuk vind al je updates blijven doen.

Wat betreft bh's, na de 6 weken, je mag alles dragen behalve push-up. Wel is het zo dat je beter niet al te veel kunt kopen in het begin, want je borsten kunnen nog een hele tijd blijven veranderen, en dan zou het zonde zijn als je bh's na een tijdje niet meer passen.

 

Wanneer ben je precies geopereerd, dan zet ik dat nog even in de titel.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.