Ga naar inhoud

toenemende omvang/cupmaat


Gast

Aanbevolen berichten

hallo meiden,

op 9 augustus heb ik 380cc geplaatst gekregen onder de spier. Ben op zich wel tevreden met het formaat (grote B kleine C) maar vooraf heb ik getwijfeld of ik niet iets grotere proteses moest nemen. Ik heb hier en daar al wat dingen gelezen over dat je borsten nog wat kunnen gaan groeien na de eerste 6 weken. Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Worden ze in de loop van enkele maanden nog groter, of zal het hierbij blijven? Ze moeten toch ook nog wat "zakken"?

Ik hoor graag jullie ervaringen hiermee.....

liefs

pretty-woman

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey pretty woman.

Ik ben nu bijna 7 weken PO en ik kan je gerustellen hoor ^_^

Ik merk dat mijn borsten nu nog steeds moeten zakken en ze zijn in totaal al 5 cm gegroeid :D

Heb je je al laten opmeten? 380 cc is toch best veel denk dat je misschien wel een volle c hebt?

Komt goed hoor je bent nog maar 3 weken PO! Meet je over 3 weken nog eens op en je zult zien dat ze gegroeid zijn ^_^

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey pretty-lady,

Kan zijn doordat je spier oprekt dat ze nog wat meer naar voren komen, waardoor ze groter worden. Met het indalen verandert meer de vorm dan dat ze echt gaan groeien. Maar daardoor kan je cupmaat nog wel omhoog gaan omdat de cup meer gevuld wordt door het indalen en dan vermindert de bolling bovenop wat.

Alleszins gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten. :64:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Pretty Lady

Proficiat :136:

Beetje domme :133: vraag misschien maar hoe meet je dan dat ze zijn gegroeid??Meetlintje over je borst heen?

Ik weet niet hoe het zit met achter de spier plaatsen ik dacht dat ze juist kleiner werden na verloop van tijd.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bianc,

Ja, gewoon met een meetlint, kijk hier maar even! ^_^

En bij achter de spier kunnen ze groter worden doordat de spier die de prothesen tegenhoud in het begin, oprekt, waardoor ze meer naar voren kunnen komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Pretty-lady

je borsten kunnen niet groeien hoor :D ze kunnen wel iets groter worden door de spier die oprekt idd.

en je moet niet denkend at dat meteen cupmaten zijn hoor,maar het kan je wel een klein maatje in de bh schelen.

het dalen enzo,zorgt idd ook niet voor het groter worden,het is echt de spieren.

de ene krijgt er een halve of ene cupmaat bij in de loop de tijd,de ander verliest juist een halve en of hele cupmaat.

is even afwachten hoe het gaat worden allemaal....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi eefje,

Haha, nou, daar wordt ik nog verdrietiger van die tabel!! Ik kom dan uit op een A-cup! Maar dat had ik voordat ik 380cc kreeg..... ergens klopt er dus iets niet!!!??

Groet,

pretty-lady

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi eefje,

Haha, nou, daar wordt ik nog verdrietiger van die tabel!! Ik kom dan uit op een A-cup! Maar dat had ik voordat ik 380cc kreeg..... ergens klopt er dus iets niet!!!??

Groet,

pretty-lady

Nu na je 380cc een A-cup, neeeeen dat kan duidelijk niet :huh: , de ondermaat moet je strak nemen en de bovenmaat losjes over de tepels heen, hoeveel meet je dan onder en boven? Normaal moet je ook meten met een bh aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.