Ga naar inhoud

Niet kunnen slapen door rugpijn naar bvk


Aanbevolen berichten

Hallo 

5 weken geleden een bvk gehad weinig last van pijn alleen het slapen op de rug naar 2 weken pijn in mijn rug hele nachten wakker gelegen nu naar 5 weken slaap ik op mijn zij maar de rugpijn is er nog steeds 

meer mensen hier last van gehad 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mickie

 

Hai en welkom op BF :) 

 

Ik moet zeggen dat het zowel bij een bvk/bv dit aanwezig kan zijn als ik de operatieverslagen lees. Vooral als je niet bent gewend om op je rug te slapen en "verplicht" deze houding moet aannemen. Je ligt er ook een soort van verkrampt bij in de herstelperiode omdat je ook uiterst voorzichtig bent met je borsten. 

 

Als je nog steeds last hebt kun je iemand vragen het effe los te masseren voor het slapen? Balsem gebruiken? Warme kruik? Tijdelijke fysio? Noem maar een paar voorbeelden hoor. Meestal verdwijnt dit als we weer ontspannen kunnen genieten van onze borsten en langzaam aan weer onze slaapositie kunnen terugvinden. Anders huisarts raadplegen?? 

 

Sterkte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Mickie:

hoi

 

kijk het nog ff aan probeer overdag niet te veel gaan liggen  wandel nu ook wat meer mss dat het dan beter gaat

bedank voor je tips

gr

 

Oh je ligt nog veel overdag... Zou best daaraan kunnen liggen idd... Meer beweging maakt de boel ook losser! Brrr lekker koud buiten dus maak maar rondjes om je eettafel :P 

 

Succes x

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Mickie:

dikke jas doet wonderen he hihi woon vlak bij het centrum dus als het echt koud is lekker de winkels in

heb nog een vraag zie bij heel veel mensen staan 3 weken po wat betekend eigenlijk po

 

 

En dan lekker onder die warme blazers staan bij de ingang :P 

 

po=post operatief/post operation = aantal dagen/weken na de operatie!

Tietencafe/ tietenkroeg =de chat ;) 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Mickie:

Nou slaap inmiddels weer op mijn zij maar toch wordt ik snachts wakker op mijn rug dan voel uk de rug weer gelijk !!

Dat zal niet 123 weg zijn maar bovenstaande tips anders uitproberen? Anders een grote badlaken oprollen en in je rug plaatsen bij het slapen zodat je half rug/zij lig en overdag blijven bewegen zodat ie steeds losser wordt? Sterkte ermee x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.