Ga naar inhoud

Hi allemaal! - Vandaag mijn eerste consult!


-Laura-

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

Ik heb al even meegelezen op het forum en vandaag toch ook maar geregistreerd ;). Ik wil jullie allereerst bedanken voor het vertellen van al jullie verhalen, want dit heeft ervoor gezorgd dat ik wist bij wie ik een afspraak moest maken.

 

Aangezien dr. Nio door iedereen de hemel in wordt geprezen, voornamelijk door zijn prettige benadering, heb ik bij mijn huisarts een verwijzing gehaald en heb ik vandaag een afspraak in het OLVG West.

 

Het voelde eerst allemaal ver van mijn bed show, maar nu het bijna zover is, beginnen de zenuwen te komen. Maar in positieve zin, ik heb er heel veel zin in en ben heel erg benieuwd.

 

De keuze om het te doen, heeft bij mij eerlijk gezegd pas sinds het laatste half jaar serieuze vormen aangenomen (ik ben nu 27). Ik was altijd wel 'oke' met mijn borsten. Ik heb ze nooit echt geweldig gevonden, maar was er ook niet geheel tevreden mee. Maar een operatie vond ik zoiets groots, dat ik dat echt niet aandurfde. Inmiddels heb ik zoiets van, waarom niet. Ik ben nu nog jong en kan er heel lang plezier van hebben. Dit is het enige ding, in mijn ogen, wat gewoon niet past in het beeld van mijzelf. En als ik eraan denk dat ik 'ze' waarschijnlijk deze zomer heb, vind ik echt geweldig. Ik wil helemaal niet heel veel groter (nu kleine B), maar een mooie C is veel meer in verhouding. Ik ben alleen heel bang dat als ik er straks ben, dat het zeerr moeilijke keuze gaat worden van het aantal CC. 

 

Ach, ik ga het op me af laten komen en ik ga het zien straks!

 

liefs

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.