Ga naar inhoud

Vreemd bultje?


Aapje94

Aanbevolen berichten

Hoi!

 

Ik ben nieuw hier, heb in april 2016 een borstvergroting ondergaan met 375 cc bij Diana Gabriels in Amstelveen.. 

 

Nu zat ik vandaag even te voelen en schrok ik toch wel een beetje.. In mijn linkerborst voelde ik een vreemd bultje.. Voelde een beetje als een luchtbelletje die ik kon indrukken (beetje zoals zon piepdingetje in zon speelgoedje voor honden om beetje een beeld te scheppen)..  Ik gelijk in paniek natuurlijk, bang dat mijn silicon is gaan lekken.. Maar zou ik dat niet gevoeld hebben als ie wel lek was gegaan?

 

In ieder geval,  ik kan het bultje zonder beha niet meer vinden. Zit wel steeds te voelen, en voelde wel iets heel kleins wat hard was, maar nu opnieuw weer moeilijk opnieuw te vinden.. Hebben jullie hier ervaring mee? Ben in het buitenland en ben doodsbang dat er wat mis is!

 

Groetjes Aapje

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Aapje94

 

He meis, 

 

Als je er verder geen pijn of last van hebt, dan is het zeer waarschijnlijk de prothese die je hebt gevoeld,dat voelt dan als een soort bubbel die wegschiet, dus inderdaad een soort luchtbel,en dat kan verder geen kwaad.

 

Als een prothese scheurt dan hoef je daar niets van te merken,maar je kunt wel uiteindelijk klachten krijgen als bijv een branderig gevoel, maar ik denk dat je je echt geen zorgen hoeft te maken.

 

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.