Ga naar inhoud

E.xxx : 23 december 2016 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Dag iedereen!:)

 

Ik werd 23 december 2016 geopereerd door Dr. Verdonck. Hele lieve, toffe, warme, grappige en geduldige man. Ik was meteen op mijn gemak vanaf de eerste consultatie! Ik ben 1.77m groot en weeg 60kg. Ik heb gekozen voor 315cc, dual plane, Motiva. Ik twijfelde eerst om niet groter te gaan, maar de chirurg zei dat dit het mooist zou zijn. Nu ben ik 3 weken verder en heel tevreden van het resultaat. Gelukkig enkel de eerste dagen wat last gehad. Ik ben kleuterjuf en ervaar totaal geen hinder tijdens het werken. Ook de nazorg bij Dr. Verdonck is top! Hij neemt echt zijn tijd en je gaat met een goed gevoel buiten. Ik ben heel tevreden en gelukkig met men nieuwe boobies! :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei Bie1:

Hallo 

 

Ik overweeg sterk een borstvergroting bij Dr. Verdonck maar ben bang dat het onnatuurlijk zal zijn, zou ik eventueel wat foto's mogen zien?

 

groetjes

Ja hoor, stuur maar een berichtje! Dr. Verdonck streeft zelf naar een zo natuurlijk mogelijk resultaat. Ik had ze zelf groter verwacht, maar ik vind ze goed zo. Dr. Verdpnck zei dat dit het best bij mij zou passen en het meest naturlijk zou zijn en hij heeft gelijk! Ik ben super gelukkig!! :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei jasssmijn:

Hi @E.xxx, fijn dat je heel tevreden bent! ^_^ Je bent een week na mij geopereerd door Dr. Verdonck zie ik, grappig! Maar inderdaad, ik sluit me helemaal aan bij je mening ;)

 

Hoe is het met je littekens? En draag je ook die borstband nog? Xx

Hey!

 

Ik heb 2 weken na mijn operatie door Dr. Verdonck het verband en de hechtingen laten verwijderen. De wondjes zagen er goed uit volgens hem. Ik vind ze maar vies.. Maar nu nog steeds korstjes en langs een kant is het litteken heel dik.. Ik mag mijn borstband een uurtje uitdoen als ik in de zetel zit.. Soms zit ik gewoon zonder sportbh en band met een truitje in de zetel ^_^ Moest hem nog 6 weken dragen.. Jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minutes ago, E.xxx said:

Hey!

 

Ik heb 2 weken na mijn operatie door Dr. Verdonck het verband en de hechtingen laten verwijderen. De wondjes zagen er goed uit volgens hem. Ik vind ze maar vies.. Maar nu nog steeds korstjes en langs een kant is het litteken heel dik.. Ik mag mijn borstband een uurtje uitdoen als ik in de zetel zit.. Soms zit ik gewoon zonder sportbh en band met een truitje in de zetel ^_^ Moest hem nog 6 weken dragen.. Jij?

 

Ja ik moet 'm ook nog 6 weken dragen! Dus nu nog een kleine 4 weken... heb nu al wel eens een dag of 2 zonder borstband gedaan hoor, als ik voor een gelegenheid een leuk jurkje/truitje aan wilde of iets dergelijks. En natuurlijk als ik in 't weekend half naakt door het huis loop :lol:

 

Ah vind je je littekens ze vies ja? Gebruik je ook littekenzalf/gel? Ik gebruik sinds 2 weken Kelo-Cote en dat bevalt best goed... maar mijn littekens zagen er gek genoeg direct ook al super goed uit. Ik voeg je even toe aan m'n album, dan kun je 't zien!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

 

Lang zonder band lopen durf ik nog niet, ze staan nog zo hoog <_< de band uit doe is zo'n heerlijkheid.. Het is zo lelijk in kledij! Ik durf de band nog niet te lang uit doen :unsure: Ik moest men borsten na 2 weken met bio-oil masseren omdat mijn huid zo strak was. Van waar komt jouw zalf? Jouw litteken ziet er super uit amai.. Jouw resultaat is ook echt prachtig! Als ik me niet vergis doe jij ook krachttraining? Of ben je van jezelf zo gespierd gebouwd?:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei E.xxx:

Hey!

 

Lang zonder band lopen durf ik nog niet, ze staan nog zo hoog <_< de band uit doe is zo'n heerlijkheid.. Het is zo lelijk in kledij! Ik durf de band nog niet te lang uit doen :unsure: Ik moest men borsten na 2 weken met bio-oil masseren omdat mijn huid zo strak was. Van waar komt jouw zalf? Jouw litteken ziet er super uit amai.. Jouw resultaat is ook echt prachtig! Als ik me niet vergis doe jij ook krachttraining? Of ben je van jezelf zo gespierd gebouwd?:P

Hm.. moest jij echt je borsten masseren? Volgens mij is dat niet iets wat Verdonck aanraadt..
Ik dacht dat hij altijd zegt dat je je huid in mag smeren, maar normaal gezien zou je je borsten de eerste 6 weken niet mogen masseren..
Ik zou het dus even heel goed navragen.. Masseren is heel wat anders, dan smeren.
Mij is verteld, dat je het inkapselingsproces kunt verstoren, als je je borsten masseert, vandaar even mijn reactie :)

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei best_boobie:

Hm.. moest jij echt je borsten masseren? Volgens mij is dat niet iets wat Verdonck aanraadt..
Ik dacht dat hij altijd zegt dat je je huid in mag smeren, maar normaal gezien zou je je borsten de eerste 6 weken niet mogen masseren..
Ik zou het dus even heel goed navragen.. Masseren is heel wat anders, dan smeren.
Mij is verteld, dat je het inkapselingsproces kunt verstoren, als je je borsten masseert, vandaar even mijn reactie :)

 

xx BB

Hey!

 

Ja met masseren bedoel ik eigenlijk gewoon smeren :P Verkeerde woordkeuze want moest inderdaad heel zacht.. Ze staan ook nog heel hard, je kan er niet in duwen ofzo.. Doet ook pijn aan mijn huid als ik wrijf.. :( Maar het helpt wel! Bedankt voor je bezorgde reactie :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei E.xxx:

Hey!

 

Ja met masseren bedoel ik eigenlijk gewoon smeren :P Verkeerde woordkeuze want moest inderdaad heel zacht.. Ze staan ook nog heel hard, je kan er niet in duwen ofzo.. Doet ook pijn aan mijn huid als ik wrijf.. :( Maar het helpt wel! Bedankt voor je bezorgde reactie :)


Pfieuw hihi, gelukkig maar!
Oke, smeren dus, niet masseren, dan is dat duidelijk :P 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minutes ago, E.xxx said:

Hey!

 

Lang zonder band lopen durf ik nog niet, ze staan nog zo hoog <_< de band uit doe is zo'n heerlijkheid.. Het is zo lelijk in kledij! Ik durf de band nog niet te lang uit doen :unsure: Ik moest men borsten na 2 weken met bio-oil masseren omdat mijn huid zo strak was. Van waar komt jouw zalf? Jouw litteken ziet er super uit amai.. Jouw resultaat is ook echt prachtig! Als ik me niet vergis doe jij ook krachttraining? Of ben je van jezelf zo gespierd gebouwd?:P

 

Jaaa je ziet die band echt overal doorheen, mehhh! Maar nog even geduld :D Mijn huid was ook heel strak en pijnlijk in 't begin trouwens, begint nu een beetje beter te worden. 

 

En heb wel geluk met m'n littekens geloof ik, ze waren alleen maar een beetje gezwollen! Gebruik nu dus Kelocote® siliconengel. Leek de beste keuze te zijn na enige research. Littekencrèmes met bijvoorbeeld vitamine E daarentegen helemaal niet, die kunnen het litteken zelfs verergeren

 

En doe inderdaad aan krachttraining, dus na 5x per week trainen is helemaal niets doen echt even afzien! :( Het figuurtje wat ik had voor m'n operatie was echt diezelfde avond helemaal WEG haha... zeker door al dat vocht! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei jasssmijn:

 

Jaaa je ziet die band echt overal doorheen, mehhh! Maar nog even geduld :D Mijn huid was ook heel strak en pijnlijk in 't begin trouwens, begint nu een beetje beter te worden. 

 

En heb wel geluk met m'n littekens geloof ik, ze waren alleen maar een beetje gezwollen! Gebruik nu dus Kelocote® siliconengel. Leek de beste keuze te zijn na enige research. Littekencrèmes met bijvoorbeeld vitamine E daarentegen helemaal niet, die kunnen het litteken zelfs verergeren

 

En doe inderdaad aan krachttraining, dus na 5x per week trainen is helemaal niets doen echt even afzien! :( Het figuurtje wat ik had voor m'n operatie was echt diezelfde avond helemaal WEG haha... zeker door al dat vocht! 

Dan ga ik op zoektocht naar die gel! :D Mijn litteken heeft langs een kant echt een bultje.. Ik smeer nu nog niet op men littekens omdat ik nog korstjes heb. 

 

Hier ook krachttraining en mijn buik zit nog steeds precies vol vocht.. Pikt wel en zal hard werken worden als ik weer mag sporten.. :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, E.xxx said:

Dan ga ik op zoektocht naar die gel! :D Mijn litteken heeft langs een kant echt een bultje.. Ik smeer nu nog niet op men littekens omdat ik nog korstjes heb.

 

Kun je gewoon online bestellen! Hij is wel beetje prijzig, maar je hebt er ook maar heel weinig van nodig :) 

 

Just now, E.xxx said:

Hier ook krachttraining en mijn buik zit nog steeds precies vol vocht.. Pikt wel en zal hard werken worden als ik weer mag sporten.. :rolleyes:

 

Ja dat wordt zeker weer even wennen en hard werken! Maar gelukkig is het meeste ook gewoon vocht en blijft je shape daaronder nog redelijk 'intact' als je een beetje normaal blijft eten :D maar pff, na 8 weken mag je dus weer sporten... maar volgens mij zal dat nog steeds wel een beetje ongemak geven :huh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei jasssmijn:

 

Kun je gewoon online bestellen! Hij is wel beetje prijzig, maar je hebt er ook maar heel weinig van nodig :) 

 

 

Ja dat wordt zeker weer even wennen en hard werken! Maar gelukkig is het meeste ook gewoon vocht en blijft je shape daaronder nog redelijk 'intact' als je een beetje normaal blijft eten :D maar pff, na 8 weken mag je dus weer sporten... maar volgens mij zal dat nog steeds wel een beetje ongemak geven :huh:

Als het litteken daarvan minder opvallen wordt, dan ben ik gelukkig! Ja op men eten letten doe ik nu niet meer. Alé ik durf nu wel af en toe te snoepen!:D Ik ben bang dat ik me nooit meer volledig ga kunnen geven tijdens het training. Ik krijg al de rillingen als ik denk aan schouderoefeningen, laat staan borstoefeningen :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 1/15/2017 at 7:40 PM, E.xxx said:

Als het litteken daarvan minder opvallen wordt, dan ben ik gelukkig! Ja op men eten letten doe ik nu niet meer. Alé ik durf nu wel af en toe te snoepen!:D Ik ben bang dat ik me nooit meer volledig ga kunnen geven tijdens het training. Ik krijg al de rillingen als ik denk aan schouderoefeningen, laat staan borstoefeningen :unsure:

 

Ik let nu ook echt niet meer op hoor. Niet kunnen trainen + geen doel hebben werkt niet echt mee haha. Denk nu heel snel: oooh boeiend, komt wel weer! Ga over 1,5 week weer naar de sportschool denk ik... dan is 't 6 weken na m'n operatie :blush: maar dan alleen wat benen trainen op machines of zo!

 

Maar inderdaad, die schouderoefeningen pff... dat zal nog wel een tijdje duren! En borst ga ik denk ik sowieso nooit meer trainen hoor...

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei jasssmijn:

 

Ik let nu ook echt niet meer op hoor. Niet kunnen trainen + geen doel hebben werkt niet echt mee haha. Denk nu heel snel: oooh boeiend, komt wel weer! Ga over 1,5 week weer naar de sportschool denk ik... dan is 't 6 weken na m'n operatie :blush: maar dan alleen wat benen trainen op machines of zo!

 

Maar inderdaad, die schouderoefeningen pff... dat zal nog wel een tijdje duren! En borst ga ik denk ik sowieso nooit meer trainen hoor...

 

Ik ga na 8 weken starten met cardio en benen..:21: De rest zal pas voor later zijn. Chin ups hoop ik ook nog terug te kunnen, maar lijkt ook al eng :unsure: ben bang dat men borsten plots ongelijk worden ofzo! Ja borst trainen daar ben ik nog niet uit.. Ben bang dat ik dan uit 'balans' ben omdat ik rug dan wel doe.. :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minutes ago, E.xxx said:

Ja borst trainen daar ben ik nog niet uit.. Ben bang dat ik dan uit 'balans' ben omdat ik rug dan wel doe.. :rolleyes:

 

Borst trainen deed ik sowieso al niet meer hoor! Ik vond dat je die aftekening van de spier bij mij veel te goed ging zien, zeker als ik ze dan aanspande. En nu er gewoon mooie boobies voorzitten vind ik het al helemaal niet meer belangrijk haha... denk dat het met je balans wel goed blijft zitten hoor, als je borst achterwege laat! Deed 't voor m'n bikinifitness wedstrijd ook niet... 

 

Maar inderdaad, die krachten die er dan op komen... pfoe vind het wel spannend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-1-2017 om 14:18 zei jasssmijn:

 

Borst trainen deed ik sowieso al niet meer hoor! Ik vond dat je die aftekening van de spier bij mij veel te goed ging zien, zeker als ik ze dan aanspande. En nu er gewoon mooie boobies voorzitten vind ik het al helemaal niet meer belangrijk haha... denk dat het met je balans wel goed blijft zitten hoor, als je borst achterwege laat! Deed 't voor m'n bikinifitness wedstrijd ook niet... 

 

Maar inderdaad, die krachten die er dan op komen... pfoe vind het wel spannend!

 

Laat je weten hoe het vlot? En hoe je start? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.