Ga naar inhoud

Stekende pijn in borst en tepel -> 2 jaar PO


Aanbevolen berichten

Hoi lieve Forumschatjes ! 

2 jaar geleden was ik volop actief op het forum, op 18 december 2014 heb ik mn nieuwe boobies gekregen.
300cc voor de spier door Dokter Bruno De Meyere.

Ik was/ben er reuzeblij mee maar de angst voor complicaties lijkt nooit weg te gaan. 
Nu na 2 jaar heb ik vaak steken in mijn linkerborst en soms ook heel intens in mijn tepel. 
Ook lijk ik soms de prothese te voelen, ik kan dat gevoel moeilijk omschrijven maar dan voel ik de prothese zitten als ik aan het werk ben bijvoorbeeld. 
Ik weet niet of die 2 dingen samenhangen maar het gaat wel telkens over de linkse borst. 

Is er iemand die dit ook ervaart? En een idee wat ik eraan kan doen of wat het is ?

Een spijtgedachte schiet nu heel vaak door mijn hoofd, ik denk soms dat mijn bv beter niet gedaan had. :(
Ook al voel ik mij veel vrouwelijker en mooier. 
Het is zo dubbel :( 

Hopelijk kan iemand mij geruststellen of enige tips geven. <3 

Groetjes MeMo xxxx
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee memo,

Ik ben nu iets langer als een jaar geleden geopereerd.

Ik heb dit ook vooral alleen in mijn linkerborst.. het zijn soms echt van die zeurende steek schokjes om het zo maar te noemen, en vooral ook dat ik soms al bang ben als iemand er tegen aan stoot omdat ik de prothese dan voel schuiven.. t is echt een naar gevoel wat je niet echt kan uitleggen.. alsof mijn linkerborst niet echt mijn borst is

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.