Ga naar inhoud

BambiM : 17 januari 2017 : Dr. Schiettecatte : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hi allemaal,

 

Bij deze wil ik me even voorstellen. komende dinsdag staat mijn operatie gepland bij Dr Schiettecatte in Amstelveen. Ik heb nu een lege B75 na 1 kindje en borstvoeding en heb gekozen voor 400cc HP rond. Ik ben erg benieuwd naar julie verhalen. Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei BambiM:

Hi allemaal,

 

Bij deze wil ik me even voorstellen. komende dinsdag staat mijn operatie gepland bij Dr Schiettecatte in Amstelveen. Ik heb nu een lege B75 na 1 kindje en borstvoeding en heb gekozen voor 400cc HP rond. Ik ben erg benieuwd naar julie verhalen. Liefs

Hoi. Ik zou eerst ook door schiettecatte geholpen worden, hij kon ineens niet meer door persoonlijke omstandigheden. Nu heeft dr Karim het gedaan. Ik had ook b75, 400 en 450 laten zetten. Woensdag gebeurd. Je kan me foto's bekijken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Boebjes, dankjewel voor de info. Je foto's zijn mooi! Ik heb ook je verslagen gezellen, vind het nu echt wel spannend worden. Ik heb gister met de kliniek gebeld voor de tijden, maar niks gehoord over dat dr Schiettecatte er niet kan zijn.. ben benieuwd.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei BambiM:

Hi Boebjes, dankjewel voor de info. Je foto's zijn mooi! Ik heb ook je verslagen gezellen, vind het nu echt wel spannend worden. Ik heb gister met de kliniek gebeld voor de tijden, maar niks gehoord over dat dr Schiettecatte er niet kan zijn.. ben benieuwd.

 

Ik verwacht dat schiettecatte er gewoon kan zijn,  het zal helemaal goed komen, ook hij leverd mooie borsten af. Weet je al hoelaat je moet? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden zei Boebjes:

Ik verwacht dat schiettecatte er gewoon kan zijn,  het zal helemaal goed komen, ook hij leverd mooie borsten af. Weet je al hoelaat je moet? 

Ja, om 11.45. Spannend!!! Hoe gaat het met jou herstel? hoop goed, liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei BambiM:

Ja, om 11.45. Spannend!!! Hoe gaat het met jou herstel? hoop goed, liefs

Ja goed, ik zeg heel eerlijk ik dacht dat het minder zeer zou doen, maar goed ben nu 4 dagen po en gaat echt al stukken beter,  alleen als ik ga slapen nog pijn, dan gaat mijn ene spier rechts zeer doen, zal allemaal wel bij het herstel proces horen hihi. Voor je het weet wordt je wakker met je nieuwe boobies. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi allemaal, hier mijn operatieverslag. Alles is goed gegaan. We waren netjes op tijd in kliniek amstelveen en na zo een3 kwartier gewacht te hebben mocht ik naar boven. spannend! dr schiettecatte kwam vragen hoe het ging en aftekenen. ik mocht meteen mee de ok in, daar was het personeel zo aardig. ik kreeg het infuus en we hadden een leuk gesprek over een droomvakantie naar Brazilië, en weg was ik, heerlijk over de braziliaanse stranden gedroomd haha!Ik werd wakker op de uitslaapkamer en wilde eigenlijk helemaal niet wakker worden. ik dommelde nog even verder, maar werd later echt wakker, ik wilde meteen wel wat drinken. Eten niet, maar heb het toch maar opgegeten, toen geplasd en aangekleed. Alles bij elkaar stond ik na 3 uur weer buiten. Thuis heb ik aardig liggen spacen van de narcose op de bank. Veel gekke dromen, toen ik de 1e pcm en dycl heb genomen werd ik alleen helemaal duizelig en viel achter elkaar flauw, wel liggend. toen weer in slaap gevallen. ben s avonds overgegaan op de ibupr dat viel wel goed. ben vroeg naar bed gegaan, maar werd om 2 uur wakker van de pijn, toen weer ibu en pcm genomen en heb redelijk geslapen. Vanochtend wel echt hele erge pijn, ik wist niet waar ik kijken moest. Toen de ibu en pcm begonnen te werken was het wel te doen, maar heb nog steeds wel pijn. Nu ik dit schrijf in de avond merk ik wel al een hele verbetering tov vanochtend, ik kan nu zelf overeind komen. Al met al vond ik de operatie en narcose alles mee vallen, maar de pijn achteraf valt met tegen. Hopelijk komt hier snel verbetering in :) maar ik heb goede hoop

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-1-2017 om 10:04 zei Desert-Rose:

He meis

 

Ik heb even je titel aangepast en ook gelijk je topic verhuisd, nu kun je verder in dit topic al je vragen, updates en ook dadelijk na je operatie je verslag neerzetten, zodat je alles netjes bij elkaar hebt staan.

 

Nu lekker aftellen.

 

xx

Dankjewel nog!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed om te horen dat je operatie goed is gegaan!

 

Ik was er dinsdag ook en mijn operatie is niet doorgegaan. Bij aankomst zag ik op mijn dossier 300 cc staan wat helemaal niet de afspraak was. Ik had 250 cc mp+ afgesproken. Bleek die protese niet op voorraad te zijn. Dr Schiettecatte bood me 275 cc hp aan, maar dat heb ik afgeslagen. Ik vond het zo onprofessioneel. Voor hetzelfde geld had ik niks gezien en zat er een te grote protese in. Mooi zonder tieten weer terug naar huis.

 

Ik hoop dat je herstel voorspoedig gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.