Ga naar inhoud

Voorstellen + 'brandende' vraag... :)


Dub_D

Aanbevolen berichten

Hi allemaal, 

 

Ik ben Mikki, 25 jaar en ik heb twee maanden geleden toch de knoop doorgehakt. Afspraak gemaakt bij Praktijk Diana Gabriels en nu sinds vier weken trotse eigenaar van mijn mega boobies :wub: om verliefd op te worden haha. (Van een lege B cup naar volle D - 375 cc, dual plane)

 

Ik heb alleen een brandende vraag... en ben benieuwd of andere hier ook 'last' of eerder 'plezier' van hebben... 

 

Ik wordt geil en opgewonden als ik of mijn vriend aan de zijkanten van mijn borsten kriebelt. Het is zo een lekker gevoel... nou was ik benieuwd of andere dit ook zo hebben ervaren. En belangrijkste vraag of het zo blijft. Haha vind het heerlijk!!! Zou het zonde vinden als dit gevoel wegging. 

 

Benieuwd naar jullie reactie^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei Dub_D:

Hi allemaal, 

 

Ik ben Mikki, 25 jaar en ik heb twee maanden geleden toch de knoop doorgehakt. Afspraak gemaakt bij Praktijk Diana Gabriels en nu sinds vier weken trotse eigenaar van mijn mega boobies :wub: om verliefd op te worden haha. (Van een lege B cup naar volle D - 375 cc, dual plane)

 

Ik heb alleen een brandende vraag... en ben benieuwd of andere hier ook 'last' of eerder 'plezier' van hebben... 

 

Ik wordt geil en opgewonden als ik of mijn vriend aan de zijkanten van mijn borsten kriebelt. Het is zo een lekker gevoel... nou was ik benieuwd of andere dit ook zo hebben ervaren. En belangrijkste vraag of het zo blijft. Haha vind het heerlijk!!! Zou het zonde vinden als dit gevoel wegging. 

 

Benieuwd naar jullie reactie^_^

@best_boobie miss weet jij dit ?

 

helaas kan ik jouw leuk gevoel niet delen. Ik heb delen dat ik niets voel en delen die overgevoelig zijn. Had je dit gevoel ook al ervoor? Zo niet kan het net gevoeliger geworden zijn :) en kan alleen maar leuk zijn precies :D . 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Dub_D :45: .. Heerlijk toch!!

 

De meeste hebben hier en daar overgevoelige delen (meestal de tepels) Bij jouw zijn het de zijkanten hihi. De een vindt het heerlijk en de ander heeft er "last"van. Denk dat je dit moet afwachten hoe de zenuwen herstellen komend jaar. Het kan gevoelig blijven of minder worden... Lekker van genieten zou ik zeggen!! 

 

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.