Ga naar inhoud

Nina25 : 6 januari 2017 : Dr. Peters : MFIV


Aanbevolen berichten

Hallo ik ben nina ben 45 jaar en heb 6. Dagen geleden een borstvergroting gehad door dcr Kevin peters. 

Van een Anaar D cup 375 cc rond duo plain. Ze zijn prachtig en pijn voel reuze mee. Nu alleen onder linker borst af en toe een hele erge branderige pijn !!! Na navraag blijkt dot volkomen normaal te zijn en heeft met genezing proces te maken. 

Hoop hier veel informatie te vinden en te delen met iedereen. 

Groetjes Nina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit een beetje met iedereen mee te lezen! Zag net jou verslag en ben zo benieuwd hoe het gaat enzo! Ik wordt 7 feb geholpen door Kevin peters en ben zo zo nieuwsgierig hoe alles gaat enzo! Ik heb nu 75b en krijg 375 cc en ze zeggen dat een grote d wordt! Pfff ben nu al zenuwachtig hihi! Vindt jij het goed als ik je ga volgen??? Groetjes lizzy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi lizzy. 

Mij heb ook 375 cc en ze zijn prachtig. Ik ben 160 mtr en weeg 47 kg. Dcr k Peters is echt een kunstenaar in borstvergroting en super lief. Ik voelde me erg op mn gemak bij hem. Je bent zeer zeker in goede handen. De pijn na de operatie viel mij erg mee.....en je krijgt hele goede pijnstilling mee naar huis. Althans recept daarvoor. Als je die op tijd inneemt kan je de pijn goed hendellen. 

Ik kan je met een gerust hart vertellen dat jij een geluksvogel bent dat je Kevin peters hebt. Hij is echt een genie in borstvergroting. De mijne zijn echt nu al prachtig. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En tuurlijk mag je mij volgen. Ik wil je ook mijn telef nr geven evt in prive bericht dan kan je me altijd bereiken als je vragen hebt en zal ik fotos laten zien. Ik heb de rond mentor protheses 375 cc. Ik ben van A naar D gegaan. Succes meis ze worden prachtig zeker weten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.