Ga naar inhoud

Push up en gewatteerde bh's?


Aanbevolen berichten

Heey meiden!

Nu ik lekker bh's kan kopen ben ik opzoek gegaan naar leuke online site's :D

Nou weet ik dat je 1 jaar geen push up aan mag maar ik zie ook veel gevulde en gewatteerde bh's.

Mogen deze wel? Of is het ook niet verstandig?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

waarom neme je geen gevulde gel bh Maris?

zitten heel fijn met prothesenborsten en ze mogen gewoon,heb er toen eens voor gebelt.

alles wat gevult is maar niet naar boven lift,mag je gewoon dragen.alleen ff uitkijken,er zit wel een nadeel aan sommige gevulde bh,s(ligt aan merk) want na een dagje zo ene bh dragen,heeft je borst wel eens de vorm van die bh,trekt na een uur weg,maar goed is dat dus niet het eerste jaar.

zo een gel bh laat je vorm van je borsten gewoon zoals die is,maar heb je wel een mooi decolete in.

dus alles wat gevult is en niet lift,mag de rest idd even mee wachten tot een jaartje po :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk dat je met gewatteerde bh's die met schuimcups bedoeld niet? Zo van die voorgevormde? Daar zit in ieder geval geen vulling in. Denk dat die met vullingen toch een deuk in je prothese duwen, gaat er wel weer uit maar het eerste jaar denk ik niet aan te raden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een voorgevormde beugel bh is dus wel oke?

Ik vind voorgevormd toch wel erg fijn, ik hou er niet van als mensen je tepels zien als je het koud hebt haha ;)

Meeste bh's hebben binnenin zon opening waar een klein vullinkje inzit, een ruitjes achtig kussentje..

pff moeilijk te omschrijven, heel dun is het..

dus die moet je er eigenlijk uithalen dan??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor, voorgevormde beugelbh's is geen probleem! Vind ik ook wel fijn onder een t-shirt, anders gegarandeert knopjes hihi :4:

Ken ze wel die bh's met een kussentje in, dat lijkt me geen probleem, is niet hard en ook niet heel dik dus daar zal je prothese niet van vervormen. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja en ik vind voor gevormd dus 3x niks he...nooit gevonden overigens. Maar who knowes he....gij zijt nooit te oud om te veranderen en niets is zo onvoorspelbaar als ene vrouw ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou Marisjuh goed dat je dit onderwerp aankaart....

Nog 1 weekje en dan mag mijn sportbeha ook uit.

Word er soms gek van dat je de hele tijd ,,radio tien gold hoord '':141:

Ik denk dat ik ook gewoon van die t shirt beha;s koop.(beetje voorgevormd en je ziet je tepels niet :159: )

Ik heb dat smorgens wel eens dat ik onder de douche stond en dat er een deukje in mijn borst zat maar na een uurtje was het weg...lees het net hierboven van Eefje.

Misschien is dit wel gekomen omdat ik op mijn zij slaap ofzo en met met arm erop druk???

Leek wel raar :17:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Eef.

Ik heb deze bh besteld! Hij heeft licht gevoerde/gevulde cups het is geen push up :blush:

Vond m zo leuk :blush:

@ Mii18

Ja zon bh heb ik ook met hele kleine kussentjes erin die kan je eruit halen :D

Heb het meteen gedaan hihi weg met die dingen (wel even bewaard :P )

@Bianc

Hmm heerlijk zeg nog maar 1 weekje wat is de tijd snel gegaan!

Mischien heb je er eventjes opgelegen alles moet nog even zijn weg vinden :D

Zal over een tijdje weg weggaan hoor :D

Heerlijk bigger boobies :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk setje he! :D

Hihi vind het leuk om hem te verassen :D

T broekje word even gokken...

er waren maten 34/36 en 38/40

Ik heb 36 maar neem liever niet te gok dat ie dan zo strak zit, hoop dat 38/40 niet van mn kont zakt :blush:

Hoop dat ie snel binnen is ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi setje en een hele mooie kleur.. :)

Weetje wat me lastig lijkt...

Meestal als je een grote cup maat nodig hebt van bh of bikini,

dan is het broekje ook meestal groter toch?

Als je op een D van topje zit, heb je al snel broekje 40 ofzo..

Vind ik altijd zo stom..

Gelukkig zijn er ook maar zat winkels waar je kunt mixen..

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.