Ga naar inhoud

sohodolls : 16 januari 2017 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal!

 

Aangezien ik mijn operatie datum al weet, post ik het gelijk hier. Ik zal me eerst even kort voorstellen.

Mijn naam hou ik nu liever (nog?) anoniem, wie weet. Maar ik ben 22 jaar, 1.72 en rond de 58 kilo.

Ik doe heel erg leuk werk op het kantoor van een bedrijf, zo'n 3 uurtjes per dag gemiddeld. Dit is voor mijn lichaam genoeg

aangezien ik reuma heb.

 

Mijn hobby's zijn paarden en socializen met mijn vriendinnen. Na mijn herstel wil ik graag sporten/fitness beetje oppakken aangezien

dat beter voor me is vanwege de reuma :).

 

 

Ik denk al heel lang aan een BV, maar schoof het toch altijd een beetje voor me uit.. Maar nu komt het toch erg dichtbij

aangezien het nog 4 dagen weg is!!!! Waaaaaa! 

 

Oja ik krijg 300 cc anatomisch voor de spier, dat stond met passen het mooiste vond ik. Mijn maat nu, geen idee.. Het zal wel

tussen een a en een b zitten, maar meer richting a.

 

Ik slik vitamine C en arnica pillen, ga morgen en zaterdag alle kleding die ik de komende tijd aan wil en kan wassen.  Iemand

verder nog tips? :)

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Maudje 

 

Sorry dat ik zo laat reageer! Ik had nog last minute voor vandaag best wel druk! Leuk dat je reageerd! Ik heb denk ik een redelijk volle A, weet mijn cupmaat niet eens haha. Wel smalle taille enzo dus wou wou het wel natuurlijk zeg maar. 300 cc  anatomisch voor spier word het! Moet er om half 2 zijn, krijg nu wel een beetje dorst

 

Jij bent nu denk ik of in je operatie of aan het uitslapen! Ik hoop dat alles goed is verlopen en dat je straks heel blij bent :):)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.