Ga naar inhoud

Dr. Bruno de Meyere


Gast Akasha

Aanbevolen berichten

Hey ChDV,

Dat heb je goed opgemerkt, denk niet dat je dames zult vinden die ze bij Bruno achter de spier hebben gekregen, hij plaatst het liefst voor de spier. Als je niet genoeg eigen weefsel hebt zoals ik, dan gebruikt hij de McGhan 510 met hele dunne randen zodat je ze toch voor de spier kunt hebben; en bij jonge meiden zoals jij, lukt het soms ook met ronde zoals bij Zazoo en SunnyGurl, ligt dan ook waarschijnlijk aan de kwaliteit van de huid dat je dan bij ronde ook geen randen ziet. Maar zou zeggen ga gewoon eens op consult dan zie je vanzelf wat hij bij jou zou aanraden.

Ben er trouwens van overtuigd dat ik bij een andere pc gegarandeert achter de spier had gekregen, toch ben ik blij dat ik bij hem de mogelijkheid had om voor de spier te doen.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste Reactie

ok bedankt allemaal, en idd, ik ga snel eens een afspraak moeten maken. Maar eerst nog de confrontatie met mn ouders :P

Wat is er met je ouders dan?

Waarom maak je geen voorsteltopic...

daar kan je ook alle vragen in kwijt..

En jezelf voorstellen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Patrie473, jouw Allergan INSPIRA™ TRF 520cc protheses, welke zijn dat precies? Ronde of anatomische?

xx

De INSPIRA lijn zijn ronde prothesen, McGhan heeft maar twee soorten anatomische prothesen, de 410 en de 510.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

weet er toevallig iemand of er een lange wachttijd is bij dr Demeyere voor een consultatie?

En of z'n site ooit niet meer in voorontwerp gaat zijn? :P x

Neen hoor, de wachttijd valt wel mee, goed mogelijk dat je binnen twee à drie weken al terecht kunt, of misschien nog vroeger.

Tja, z'n website, weet niet of die ooit nog zal afgeraken, hihi, maar op het vorig blad en onderaan m'n postje vind je een link waar je foto's kunt zien van de kliniek en van Bruno, heb je toch ook al een beeld!

Link naar reactie
Delen op andere sites

vind de wachtijd voor een consult altijd langer dan voor de operatie,voordeel bij De Meyere is,(vind ik echt super luxe) je kan zelf een datum en tijd kiezen,hij schrijft wat datums op,en jij kan en mag thuis op gemakje een datum uitzoeken,en die bel je even door,plus de tijd,had ik dus bij me vorige arts niet hoor.

en over zijn website,ik snap dat wel,en begrijp ook goed waarom die niet afraakt,die man heeft het ontzettend druk,en clienten genoeg,waarom dan reklame maken? reklame heb je nodig als je zaak niet loopt :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

vind de wachtijd voor een consult altijd langer dan voor de operatie,voordeel bij De Meyere is,(vind ik echt super luxe) je kan zelf een datum en tijd kiezen,hij schrijft wat datums op,en jij kan en mag thuis op gemakje een datum uitzoeken,en die bel je even door,plus de tijd,had ik dus bij me vorige arts niet hoor.

en over zijn website,ik snap dat wel,en begrijp ook goed waarom die niet afraakt,die man heeft het ontzettend druk,en clienten genoeg,waarom dan reklame maken? reklame heb je nodig als je zaak niet loopt :D

Bruno is aangesloten bij een vereniging van chirurgen http://www.bspras.org/index.php?langue=nl, waarbij je eigenlijk dus verklaard dat je je werk goed genoeg doet en dat reclame maken dus niet mag. Die website zal dus nooit verder afraken dan met wat er nu op staat.. Simpelweg omdat hij het niet hoeft en omdat het dus ook niet mag..

De wellnesskliniek is hier dus bijvoorbeeld niet bij aangesloten.. :ph34r:

Link naar reactie
Delen op andere sites

waarom dan?ik begrijp dat eigenlijk niet,kijk dat hij geen reklame zou willen maken,begrijp ik,reklame maak je alleen als je zaak niet loopt,en hij loopt over van de clienten,maar dat het meteen niet eens mag,sta ik van te kijken,dat hij geregistreerd staat wist ik zekers al,maar wat is het verband met elkaar?

Link naar reactie
Delen op andere sites

de meeste begrijpen wel dat je je website niet afmaakt omdat je geen reklame nodig hebt te maken

ik zou dus nooit naar een kliniek gaan die heel het net overstrooien met reklame,teken dat ze mensen nodig hebben,nooit goed teken,vind ik dan toch

en ja,als het niet mag,mag het niet,onmacht dan he,hij staat gewoon goed aangeschreven en vind er dan niks bijzonders aan dat hij geen website heeft die af is.hij staat niet voor niks geregistreert,dus zijn werk doet ie erg goed :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dr. De Meyere kan ik in alle eerlijkheid zeggen dat ie zeker heel goede naservice biedt, weet zelf van iemand die plooien had en hij heeft haar klachten zeker serieus genomen en heeft haar geholpen met lipofilling en nu is haar probleem opgelost. Hij neemt steeds de tijd om naar je te luisteren en zoekt naar de beste oplossing in geval van problemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hey, ik heb nog eens een vraagje: ik had graag aan dr Demeyere nog eens gevraagd, als ik het achter de spier zou doen, hoeveel cc hij dan zou voorstellen en of hij, aangezien hij het (vrijwel) nooit doet achter de spier, of hij het eigenlijk nog ziet zitten om het bij mij wel te doen. Enkel Hiervoor echter opnieuw een consult plannen vind ik beetje nutteloos dus zou ik mssn een mailtje willen sturen. Weet er iemand of dat mogelijk is? Of wordt dat niet gedaan? Het is omdat ik denk dat ik voor de spier toch echt te klein ga vinden en uiteindelijk betaal je er echt wel veel geld voor maar aangezien hij het nooit meer doet vraag ik me wel af of hij er nog kundig in is (ik geloof wel dat hij voor de spier pro is e ;)). Hopelijk kunnen jullie me helpen! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, ik heb nog eens een vraagje: ik had graag aan dr Demeyere nog eens gevraagd, als ik het achter de spier zou doen, hoeveel cc hij dan zou voorstellen en of hij, aangezien hij het (vrijwel) nooit doet achter de spier, of hij het eigenlijk nog ziet zitten om het bij mij wel te doen. Enkel Hiervoor echter opnieuw een consult plannen vind ik beetje nutteloos dus zou ik mssn een mailtje willen sturen. Weet er iemand of dat mogelijk is? Of wordt dat niet gedaan? Het is omdat ik denk dat ik voor de spier toch echt te klein ga vinden en uiteindelijk betaal je er echt wel veel geld voor maar aangezien hij het nooit meer doet vraag ik me wel af of hij er nog kundig in is (ik geloof wel dat hij voor de spier pro is e ;)). Hopelijk kunnen jullie me helpen! x

niemand die een idee heeft?x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.