Ga naar inhoud

LunaDaemon : 5 januari 2017 : Dr. Schuringa : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, ik ben op 5 januari geopereerd in het Boerhaave medisch centrum Amsterdam door dokter Schuringa. In beide borsten 255cc en ben zo van cup A naar C gegaan. 

Alles is goed gegaan maar hou nu sinds eergisteren veel vocht vast wat erg pijnlijk is, zeker onder mijn oksel. Aangezien je 3 tot 8 weken vocht kan vasthouden.. Heeft iemand tips hiervoor? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi MissV, 
Vanmiddag even de kliniek gebeld, ik slik geen pijnstillers meer omdat het toch niet werkt tegen vocht vasthouden. De tips; Zo min mogelijk zout eten, vitamine B slikken, genoeg water blijven drinken, evt bleekselderij eten want dat helpt om vocht te verwerken?. Verder zei de verpleegkundige dat als je de bh eventjes af kan doen en rustig de plekken masseren waar het vocht zit, zodat je het 'verspreid'. Als je dit een paar dagen af en toe doet (3x per dag 5 min doe ik, daarna bh weer vast). Heb dit vandaag geprobeerd en werkt wel, het is niet helemaal weg natuurlijk maar het word minder. De verpleegkundige zei dat als ik dit blijf doen dat het met een paar dagen een stuk minder zou zijn! 

Hoop dat het jou ook iets helpt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel voor de tips! Ik ben wel bang dat ik het gewoon zal moeten uitzitten. Rechts komt helemaal goed, links staat alles nog heel bol en ziet vandaag bont en blauw en alle kleuren van de regenboog. Het staat dik door kwetsuur van de liposuctie blijkt. Ik durf er ook niet echt aan te zitten.

Maar ik ga wel letten op vochtafdrijvend voedsel, en beperken van zout. Alle beetjes helpen. Bedankt! Ik wens je nog een vlot herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

@Desert-Rose

 

Hey hey, 

 

Super lief dat je het nog even vraagt! 

Het gaat eigenlijk super goed met me, geen vocht meer inderdaad en mijn zwellingen zijn ook al weg. Afgelopen weekend wat pijn aan mijn litteken gehad maar dat is nu ook zo goed als weg. Ik fiets inmiddels ook met bijna geen pijn en kan weer fulltime werken :)

Over 16 dagen mag ik de sportbeha uit! Kan echt niet wachten, ook al ben ik er wel gewend aan geraakt :P

 

En met jou? (jullie) 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei LunaDaemon:

@Desert-Rose

 

Hey hey, 

 

Super lief dat je het nog even vraagt! 

Het gaat eigenlijk super goed met me, geen vocht meer inderdaad en mijn zwellingen zijn ook al weg. Afgelopen weekend wat pijn aan mijn litteken gehad maar dat is nu ook zo goed als weg. Ik fiets inmiddels ook met bijna geen pijn en kan weer fulltime werken :)

Over 16 dagen mag ik de sportbeha uit! Kan echt niet wachten, ook al ben ik er wel gewend aan geraakt :P

 

En met jou? (jullie) 

 

Xx

 

Oh fijn dat het zoveel beter met je gaat, pijn of steken in de buurt litteken is af en toe nog normaal hoor, het is toch nog steeds aan het genezen aan de binnenkant, en de zenuwen gaan ook herstellen en die geven dan pijnprikkels, en dat voelt niet zo lekker af en toe

 

Nou nog even de sport bh, en uitkijken naar gewone bh's, koop er niet teveel, want heel vaak passen ze na een paar weken  niet meer.

 

Met mij gaat het goed hoor meis, dank je wel.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden zei LunaDaemon:

@Desert-Rose

 

Oh super bedankt voor de tip, ik had inderdaad de neiging om een nieuwe bh garderobe aan te schaffen :P

Blij dat ik dat nu nog even uitstel dan! 

 

Graag gedaan,idd maar heel even rustig aan met kopen, als je borsten dadelijk ook soepeler worden, dan zitten gewone bh's ook pas comfortabel, omdat dan de borsten pas goed in de cups vallen, dit is met name als je beugel bh's draagt.

Met een maand of 3 mag je los gaan hahahaha

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.