Ga naar inhoud

Beevee : 13 maart 2017 : Dr. Van Genechten : Hasselt


Aanbevolen berichten

Hoi,  

13 maart is mijn operatie gepland.

zelf ga ik bij dr Vangenechten op aanraden van een vriendin

hij raadde me 360 CC per Borst aan.

heel spannend allemaal!

Echter ben ik benieuwd naar de ervaringen van andere moeders die een borstvergroting hebben ondergaan.

Hoe verliepen die eerste dagen na de operatie?

Veel pijn?  Konden jullie de zorg van de spruitjes zelf nog doen?

 

alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Beevee

 

Welkom op het forum! Leuk dat je al een operatie data hebt, voor je het weet is het al zo ver. 

Ik ben zelf ook moeder van kleine baas van 2 jaar! Ik heb 4 maanden geleden een bv gehad bij dr. Nio in het OLVG in Amsterdam. Ik heb 350cc van Eurosilicone 85 % gevuld. Dual plane geplaatst. Ik heb nu een grote C - D

 

Na mijn operatie is mijn kleintje de eerste 2 nachten bij mijn moeder gebleven. Ik ben een alleenstaande moeder dus had niet heel veel opties. Ik heb hem de nachten erna in een campingbed laten slapen waar hij zelf uit kon klimmen omdat ik de eerste 6 weken niet mocht tillen. Ik moet je zeggen dat mijn herstel heel vlot liep en ik bijna tot geen pijn heb gehad (al lees ik wel dat dit bijna niet voorkomt) maar het is dus toch mogelijk :)   

 

Na 2 weken kon ik mijn werk weer oppakken, weliswaar een kantoorbaan. 

 

Veel plezier met het lezen op dit forum, je zal er vast heel veel aan hebben. 

 

Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi,

13 maart zal ik onder het mes gaan voor een borstvergroting (355CC onder de spier)

zijn er nog meisjes/vrouwen die in de weken voorafgaand aan de operatie serieus begonnen te twijfelen om er mee door te gaan?

ik twijfel echt over alles (denk ik)

misschien is het door angst?  Alhoewel ik geen bang heb voor de operatie zelf.  

Misschien meer voor de reacties achteraf?

of voor het herstel na de operatie?  Voor de pijn? 

Soms zelfs over het feit of het wel echt nodig is om een borstvergroting te nemen?  Ik draag nu voorgevormde bh's maat 100C (heb dus een brede omtrek) maar de cups zijn maar half gevuld (na twee zwangerschappen is de bovenkant van mijn borst echt wel leeggezogen). Dus als ik mezelf naakt voor de spiegel zie, dan twijfel ik niet, maar ben soms wat bang dat het allemaal wat te gigantisch gaat zijn

iemand die weet waar ik ongeveer zou uitkomen met 355CC ronde protheses achter de spier?

 

ergens kijk ik enorm uit naar de operatie en naar mijn boobies, maar soms wil ik wel terugkrabbelen...

zo twijfels...

:-(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat het te groot gaat zijn daar hoef je niet bang voor te zijn. Ik krijg met mijn 70 omtrek 320cc en daarmee schiet ik 2 tot 3 cupmaten op. Sowieso hadden de meesten achteraf liever groter gewild. 

 

Je kan aan best_boobie in een privébericht vragen of zij kan schatten waar je ongeveer op uitkomt. 

 

De twijfels over de operatie zijn heel normaal. Het is immers wel een operatie. Ik twijfel ook zo nu en dan, maar als ik sochtends mijn bh opvul, dan weet ik weer waarom ik het doe :)

 

Succes xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De twijfels herken ik wel. Ik denk dat het bij mij ook is door de reacties achteraf. Nu mijn datum vast staat (30 mei) denk ik elke dag alleen maar aan borsten en kan al enthousiast worden van het idee alleen al dat ik ze krijg.

Ik krijg 300 of 345 cc (anatomisch), hier heb ik nog geen definitieve keuze in gemaakt. Aan de ene kant denk ik, ik wil ze zo natuurlijk mogelijk en aan de andere kant denk ik, straks denk ik achteraf 'had ik maar een maat groter gedaan'..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@Beevee alvast heel veel succes maandag..:101:. spannend.. benieuwd naar je ervaring.. 

nu nog twijfels?? .. denk meer zenuwen.. maak je niet druk (haha moet ik zeggen , heb zelf ook steeds meer zenuwen en ik mag pas 21e maart:4:)

alvast een goed herstel gewenst... nog ffkes en dan heb je super mooie boobies ...yeuh :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Beevee, heel veel succes morgen. Komt vast allemaal helemaal goed. De twijfels die je hebt/ had, daar hebben de meeste dames hier denk ik wel last van. Maar als het dan eenmaal gebeurd is en je ziet het prachtige resultaat, dan ben je blij dat je het toch gedaan hebt en vaak denk je zelfs: "Had ik het maar jaren eerder laten doen!"

Succes morgen, meis. Ik ga voor je duimen. 

 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!!!

ja superspannend! Kijk er naar uit! Twijfels helemaal weg. Denk nu echt vooral had ik het maar eerder laten doen ;-)

net dochters weggebracht naar oma en opa. Die weten trouwens ook nog altijd niet dat ik bv ga laten doen... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is zover, binnen een uur moet ik in de kliniek zijn, en om acht uur normaal gezien onder het mes.  Spannend!! Zenuwen razen door mijn lijf ;)  

raar te weten dat ik binnen een paar uur boobies heb :01:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi, 

ben deze morgen om zeven uur binnen mogen gaan in ziekenhuis

om tien voor acht lag ik al op operatietafel.

even aftekenen en nog even later mocht ik al dromen over leuke dingen...

tien voor tien benik wakker geworden

heel droge keel, en geen pijn, wel vervelend gevoel (ook van het niet op gemak liggen waarschijnlijk want schoof telkens naar onder) 

een half uur later mocht ik naar de kamer

beetje water mogen drinken

en nog wat rusten

uiteindelijk heb ik er nog een uur of vier gelegen en toen mocht ik even gaan plassen

dan nog iets mogen eten en goed veel water drinken

wat pijnmedicatie via infuus nog gehad en om 17 uur mocht ik naar huis (eindelijk)

heb ondertussen wel al eens gekeken (in de uitslaapkamer nog :) )

en ook op de dagkamer , zelfs mijn man was nieuwsgierig en kon niet stoppen met glimlachen de snoeperd :123:

 

nu ben ik terug thuis dus, lig lekker op de sofa met borstvoedingskussen langs en onder mij (komt dat toch nog van pas)

 

wat pijn betreft valt het reuze mee, voel het wel, maar voelt soms ook wel gewoon alsof ik stuwing heb van borstvoeding.

niezen en hoesten is wel pijnlijk :wacko:

benieuwd wat het morgen gaat geven.

 

Ik heb trouwens 360 CC achter de spier gekregen,

Vooropgestelde 355 CC was een smallere prothese met meer projectie en 360 had minder projectie maar was breder en past veel beter bij mijn lichaam

 

nu lekker herstellen en rusten en dan genieten van mijn boobies!!

:43::1big_boobs::43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Beevee:

Hoi hoi, 

ben deze morgen om zeven uur binnen mogen gaan in ziekenhuis

om tien voor acht lag ik al op operatietafel.

even aftekenen en nog even later mocht ik al dromen over leuke dingen...

tien voor tien benik wakker geworden

heel droge keel, en geen pijn, wel vervelend gevoel (ook van het niet op gemak liggen waarschijnlijk want schoof telkens naar onder) 

een half uur later mocht ik naar de kamer

beetje water mogen drinken

en nog wat rusten

uiteindelijk heb ik er nog een uur of vier gelegen en toen mocht ik even gaan plassen

dan nog iets mogen eten en goed veel water drinken

wat pijnmedicatie via infuus nog gehad en om 17 uur mocht ik naar huis (eindelijk)

heb ondertussen wel al eens gekeken (in de uitslaapkamer nog :) )

en ook op de dagkamer , zelfs mijn man was nieuwsgierig en kon niet stoppen met glimlachen de snoeperd :123:

 

nu ben ik terug thuis dus, lig lekker op de sofa met borstvoedingskussen langs en onder mij (komt dat toch nog van pas)

 

wat pijn betreft valt het reuze mee, voel het wel, maar voelt soms ook wel gewoon alsof ik stuwing heb van borstvoeding.

niezen en hoesten is wel pijnlijk :wacko:

benieuwd wat het morgen gaat geven.

 

Ik heb trouwens 360 CC achter de spier gekregen,

Vooropgestelde 355 CC was een smallere prothese met meer projectie en 360 had minder projectie maar was breder en past veel beter bij mijn lichaam

 

nu lekker herstellen en rusten en dan genieten van mijn boobies!!

:43::1big_boobs::43:

Gefeliciteerd!!! Leuk verslagje hoor.. En nu je lekker laten verwennen:D en genieten van de boobs! 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Beevee, van harte gefeliciteerd met je nieuwe boobs, meis. Fijn dat het je is meegevallen en dat je het nu achter de rug hebt. Nu lekker chillen, op tijd je medicijnen nemen en je heerlijk laten vertroetelen. Ik wens je een heel fijn herstel toe. 

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Beevee, dan ga ik eens snel spieken.... ben benieuwd.

Slaap lekker straks, meis. Hopelijk slaap je een beetje, maar meestal valt dat altijd een beetje tegen de eerste paar nachten... vooral als je niet gewend bent op je rug te slapen. Good luck :71:

 

:53: Jaydee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, veel valt er nog niet te zien hoor ;-)

net wakker geworden.. Pfff wat is dat!! De olifant heeft zijn zitplaats gevonden precies. Moest toch net medicatie nemen dus dat maar even gedaan. En icepackje voor wat verlichting. 

Had wel geoefend voor op mijn rug te slapen maar zet het bed half omhoog en dlaap zo wel wat, dus tussen de pilletjes door lukt het wel :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Beevee, fijn dat je toch steeds een tijdje aardig geslapen hebt. De eerste drie dagen zijn nou eenmaal de vervelendste. Dan gaat het steeds beter. 

Ik heb even gekeken of ik foto's zag, maar ik zie niks. Zou je me misschien toe willen voegen? 

Nou meis, ik wens je een fijn herstel. Rustig aan en op tijd je medicijnen. 

 

Xx Jaydee 

 

Oja, volgens mij is het stukje dat hierboven staat van @Sereen in de verkeerde topic geplaatst. Misschien kan @best_boobie  of @Desert-Rose  dat verplaatsen en in de juiste topic zetten. 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.