Ga naar inhoud

Voorstellen...en ongelijke borsten....


Laura1234

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Allereerst zal ik me even voorstellen: Ik ben Laura en heb 4 weken geleden (12 december 2016) een borstvergroting ondergaan. De eerste week was erg pijnlijk, maar na een week ging het beter en ben ik weer aan het werk gegaan. Nu, 4 weken later dus, is mijn linker borst nog groter dan mijn rechter. Dit was voor de operatie ook het gevel, maar de pc dat dit doordat hij 2 verschillende maten protheses gebruikte, (375 en 400cc) zou opheffen en het verschil bijna niet meer te zien zou zijn.

Onder mijn linker borst lijk wel een `zakje` te hangen...kan het zijn dat de prothese nog in moet dalen?? Ik heb werkelijk geen idee meer en vind mijn borsten zo niet erg mooi. Als bijlage heb ik een foto geplaatst. Graag jullie oordeel....

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Laura1234 

 

Hoi en welkom op BF :)

 

Borsten herstellen apart van elkaar de komende weken dus verschil is meestal nog zichtbaar. Heeft echt tijd nodig eer ze mooi in balans komen.

 

Hiernaast ben je vlot weer aan het werk gegaan en is het ook mogelijk dat je vochtbalans nog niet stabiel is. Ik merkte dat vocht bij mij terugkwam nadat ik actiever werd dus wellicht dat dit bij jouw ook zo is. Denk niet dat ik hoef te adviseren om rustig aan te doen ivm je kapselproces in de eerste 6 weken. En zou zeker de sportbh aan blijven houden. 

 

Dat "zakje" onderaan je borsten zou kunnen betekenen dat de prothese nog wellicht in je plooi/weefsel moet dalen. Maar je bent nog zo kort po om hier wat van te zeggen of het iets anders is. Weet ook niet of je PC hier al naar gekeken heeft? Je borsten zijn nog herstellende en wat je kunt doen is iedere week een foto maken ( zijzicht/voorzicht) zodat je dit proces kunt monitoren. Neem ze dan ook mee als je op controle gaat bij je PC!

 

En bij twijfel gewoon je foto's of vragen mailen naar je PC!! Is je nazorg en heb je recht op. Zie geen bijlage van je maar onderstaande topic geeft uitleg over foto's plaatsen.

 

Wens je heeel veel geduld toe in het herstellen en hopelijk zie je snel verbetering xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.