Ga naar inhoud

dreadyyy : 22 januari 2017 : Dr. Peters : MFIV


Aanbevolen berichten

Goedendag dames,

 

ik wil me hierbij even voorstellen ☺

 

ik ben valerie , 33 jaar , mama van een dochtertje van 4 en heb een eigen bedrijfje als Personal assistant.

 

Ik heb mijn operatie staan voor volgende week zondag 22 januari 2017. En vind t best eng want weet niet wat ik moet verwachten vandaar dat ik me hier heb aangemeld.

 

ik hoop met jullie verhalen een beetje een beter beeld te krijgen en me een beetje te kunnen voorbereiden op wat er komen gaat.

 

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @dreadyyy

 

Welkom op heb BF! Gefeliciteerd met je operatie datum, en zo snel al!! 

Het is ook best eng allemaal, maar het is het ook zeker waard! Ik ben ook moeder en heb 4 mnd geleden een bv gehad bij dr. Nio. Waar heb jij je operatie gepland staan en bij welke pc?

 

Heb je hulp de eerste week in huis? Het scheelt dat je dochter al 4 is en al een hoop zelf kan doen. 

 

Alvast veel succes met je operatie! 

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@dreadyyy

 

He meis, en gefeliciteerd met je nw boobs.

 

Ik heb gedeeltelijk je titel aangepast en je topic verhuisd, hier kun je nu al je verdere updates en je operatie verslag neerzetten als je dat leuk vind, door wie en waar ben je geholpen, dan kan ik dat in de titel vermelden.

 

Maar nu eerst goed uitrusten, op tijd je pijnstilling innemen en ik wens je een goed herstel.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Dit is t resultaat 1 week po

 

het is allemaal reuze meegevallen.

Kon na een week weer alles. En heb in de 2e week (vandaag precies 2 weken) alles verhuisd en nieuwe meubels in elkaar gezet.

 

Gister voor t eerst zonder bh gedoucht en dat ging ook prima. Kon ik em mooi ff wassen en drogen.

 

Af en toe ff een steek als ik echt te veel doe ( als ik te veel afspraken op een dag heb staan want doe alles nog lopend) maar voor de rest gaat t prima.

 

slaap nu eindelijk weer op me zij na 1,5 week gelukkig want werd gek van het constant op me rug liggen.

 

straks dus voor controle. Hoop dat de strips verwijderen niet zoveel pijn zal doen.

 

En vanaf morgen begin ik weer met sporten want 2 weken niet sporten is niks voor mij. Maar dan alleen de benen, billen en buik verlopig.

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@dreadyyy

 

Dat ziet er netjes uit meis,en de komende weken gaan ze alleen nog maar mooier worden.

 

Ik zou wel rustig aan doen met alles, want met 2 weken po, dingen verhuizen en allerlei andere dingen doen,is veel te veel van het goede, en ik vind het ook niet echt slim.

 

Je moet je realiseren dat de eerste 6 weken je kapsel word aangemaakt,en ga je dat proces verstoren, door bijv tillen,ellebogen boven de schouders,repeterende bewegingen maken, etc etc, dan kunnen er kleine scheurtjes in dat kapsel, ontstaan, dit herstelt wel weer,maar zou er op termijn voor kunnen zorgen dat er overmatige kapselvorming ontstaat.

 

Je herstelt maar 1 keer, doe het dan gelijk goed meid, want je zit niet te wachten op complicaties toch?

 

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.