Ga naar inhoud

Bettyboob88 : 11 november 2016 : Dr. Hupkens : MFIV : linker borst daalt niet in


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, 

 

Ongeveer 9 weken geleden heb ik een borst vergrotende operatie ondergaan. Ik heb 300 cc dual plane. 

Na operatie waren mijn borsten verschillend. (voor de operatie zat er geen verschil in mijn eigen borsten)

Mijn ene tepel stond toen al een stuk lager dan de ander, maar volgens de arts zou dit door het dragen van een borstband wel weg trekken. 

Na 6 weken terug gegaan met nog steeds een behoorlijk verschil. Advies van de arts was nog wat extra weken de borstband dragen. 

Inmiddels 9 weken verder en eigenlijk nog steeds weinig verandering. Linker borst lijkt naar mijn idee niet te zakken en begin me er inmiddels erg zorgen over te maken.

Ik weet dat borsten nog veel veranderen in de loop van de tijd, maar dit verschil is voor mijn gevoel zo groot dat ik me niet kan voorstellen dat ze ooit nog gelijk komen. 

Verder vraag ik me ook af of het dragen van de borstband mijn mooie borst niet onnodig nog verder naar beneden drukt. 

Misschien heeft de linkerborst te weinig ruimte waardoor hij überhaupt niet verder kan zakken? 

Heeft iemand hier ook mee te maken gehad en zou het nog kunnen gaan zakken of veranderen? 

Ik hoop zo dat het nog goed komt, ergens heb ik een beetje spijt van mijn operatie als ik voor de spiegel sta :(

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oo meid ik zie hier nu wat jij bedoel...

ik zie idd duidelijk verschil.

Het lijken wel 2 hele verschillende maten..

 

eerlijk gezegd weet ik hier niks vanaf, maar ik zou hier ook niet blij mee zijn.

Mag ik vragen waar je geopereerd bent? Welke pc?

misschien dat @best_boobie of @Desert-Rose hier wat meer voorbij hebben zien komen met dit verschil?

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei SanneB32:

Oo meid ik zie hier nu wat jij bedoel...

ik zie idd duidelijk verschil.

Het lijken wel 2 hele verschillende maten..

 

eerlijk gezegd weet ik hier niks vanaf, maar ik zou hier ook niet blij mee zijn.

Mag ik vragen waar je geopereerd bent? Welke pc?

misschien dat @best_boobie of @Desert-Rose hier wat meer voorbij hebben zien komen met dit verschil?

 

Xxx

hihi jij hebt de titel van het verhaal niet gelezen ;):P 
Thanks voor de tag

Hoi Bettyboob
Hm, dit is idd niet zoals het hoort. Je linker prothese zit nog een stuk te hoog, en ik weet ook niet of deze nog goed op zn plek komt, zonder chirurgische ingreep. Lijkt erop dat de pocket toch idd wat aan de kleine kant is en dat je prothese niet verder kán zakken.

Maar.. in Nederland wordt vaak door artsen toegepast, dat een hersteloperatie pas een half jaar na de eerste operatie wordt gedaan.. Dit om het grotere gevaar op infectie, dat mogelijkerwijs ontstaat als je snel achter elkaar geopereerd wordt, uit te sluiten.
Verder ook om je lichaam de kans te geven maximaal zn best te doen.

Ik denk, dat als je terug gaat met 3 maanden po, naar Hupkens, dat hij nog zal zeggen dat je moet wachten tot 6 maanden, maar ik zou wel erop aansturen dat je niet wilt dat dit zo blijft. Het moet in de nazorg zitten dat hij dit gaat fixen.
Anders kun je een gesprek aanvragen met Diana, want zij gaat over het geld in de kliniek.

Geen zorgen, uiteindelijk zal dit wel goedkomen.. al denk ik wel dat je nog een keer onder het mes moet..
Het herstel zal dan minder lang zijn, omdat het kapsel waarschijnlijk gewoon blijft zitten, maar het litteken moet wel weer gewoon helen natuurlijk.
En het is natuurlijk maar aan 1 kant waar er net wat meer ruimte gemaakt moet worden onderin de pocket. Dus die andere kant is gewoon mobiel daarna :) 

Je kunt een sok onder de band dragen aan de kant waar je prothese nog te hoog zit. Dan geef je daar wat extra druk. In principe hoef je geen angst dat de andere borst te ver zakt.
Dus zou de band wel nog even dragen :)

 

xx BB

Ps, even om je titel goed aan te passen. Ben je in kliniek amstelveen of in MFIV geopereerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei SanneB32:

Oo meid ik zie hier nu wat jij bedoel...

ik zie idd duidelijk verschil.

Het lijken wel 2 hele verschillende maten..

 

eerlijk gezegd weet ik hier niks vanaf, maar ik zou hier ook niet blij mee zijn.

Mag ik vragen waar je geopereerd bent? Welke pc?

misschien dat @best_boobie of @Desert-Rose hier wat meer voorbij hebben zien komen met dit verschil?

 

Xxx

Bedankt voor je reactie. Ik ben geopereerd door Pieter hupkens in de kliniek in Vlaardingen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden zei best_boobie:

hihi jij hebt de titel van het verhaal niet gelezen ;):P 
Thanks voor de tag

Hoi Bettyboob
Hm, dit is idd niet zoals het hoort. Je linker prothese zit nog een stuk te hoog, en ik weet ook niet of deze nog goed op zn plek komt, zonder chirurgische ingreep. Lijkt erop dat de pocket toch idd wat aan de kleine kant is en dat je prothese niet verder kán zakken.

Maar.. in Nederland wordt vaak door artsen toegepast, dat een hersteloperatie pas een half jaar na de eerste operatie wordt gedaan.. Dit om het grotere gevaar op infectie, dat mogelijkerwijs ontstaat als je snel achter elkaar geopereerd wordt, uit te sluiten.
Verder ook om je lichaam de kans te geven maximaal zn best te doen.

Ik denk, dat als je terug gaat met 3 maanden po, naar Hupkens, dat hij nog zal zeggen dat je moet wachten tot 6 maanden, maar ik zou wel erop aansturen dat je niet wilt dat dit zo blijft. Het moet in de nazorg zitten dat hij dit gaat fixen.
Anders kun je een gesprek aanvragen met Diana, want zij gaat over het geld in de kliniek.

Geen zorgen, uiteindelijk zal dit wel goedkomen.. al denk ik wel dat je nog een keer onder het mes moet..
Het herstel zal dan minder lang zijn, omdat het kapsel waarschijnlijk gewoon blijft zitten, maar het litteken moet wel weer gewoon helen natuurlijk.
En het is natuurlijk maar aan 1 kant waar er net wat meer ruimte gemaakt moet worden onderin de pocket. Dus die andere kant is gewoon mobiel daarna :) 

Je kunt een sok onder de band dragen aan de kant waar je prothese nog te hoog zit. Dan geef je daar wat extra druk. In principe hoef je geen angst dat de andere borst te ver zakt.
Dus zou de band wel nog even dragen :)

 

xx BB

Ps, even om je titel goed aan te passen. Ben je in kliniek amstelveen of in MFIV geopereerd?

Bedankt voor je reactie. Ergens was ik er al een beetje bang voor dat dit niet goed zou komen zonder nieuwe ingreep. :(

Ik vond ze vanaf het begin al zoveel verschillen en links wil hij maar niet zakken. Zou het erg vinden om nog een keer onder het mes te moeten, maar als dit niet verandert ga ik dat natuurlijk wel doen.

Na mijn 6 wkn controle zei dr. Hupkens dat wanneer ik weer geopereerd zou moeten worden het er niet mooier op wordt.

En dat heeft mij wel beangstigt. Want ik heb dit nu, maar wat heb ik dan wel niet? 
Ik zal die band nog wel blijven dragen en een sok tussen doen is een goede tip! Dit ga ik zeker proberen. 

Heb de titel ook even aangepast ;)

 

Thanxxx! 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Bettyboob88:

Bedankt voor je reactie. Ergens was ik er al een beetje bang voor dat dit niet goed zou komen zonder nieuwe ingreep. :(

Ik vond ze vanaf het begin al zoveel verschillen en links wil hij maar niet zakken. Zou het erg vinden om nog een keer onder het mes te moeten, maar als dit niet verandert ga ik dat natuurlijk wel doen.

Na mijn 6 wkn controle zei dr. Hupkens dat wanneer ik weer geopereerd zou moeten worden het er niet mooier op wordt.

En dat heeft mij wel beangstigt. Want ik heb dit nu, maar wat heb ik dan wel niet? 
Ik zal die band nog wel blijven dragen en een sok tussen doen is een goede tip! Dit ga ik zeker proberen. 

Heb de titel ook even aangepast ;)

 

Thanxxx! 

 

 

Oh haha, je zat nog binnen de periode dat je de titel nog zelf kon aanpassen! Handig :P

Rare opmerking van Hupkens, dat het bij een heroperatie er niet mooier op zal worden. Dan zorgt ie maar dat het mooier wordt, want dat is zijn werk...
Onzin! Wordt zeker mooier, maak je daar nou maar geen zorgen om. Als hij je linker gewoon gelijk maakt aan rechts, is het goed toch?

Laat je niet gek maken, anders zorgt Diana maar voor een pc die het wel mooier kan maken ;) Daar krijgt ze genoeg geld voor binnen, dus dat moet ze waar kunnen maken. :P
Op je strepen gaan staan dan!! :35: 

Maar eerst nog ff kijken of ie niet vanzelf zakt, voor we op de zaken vooruit lopen ;)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei best_boobie:

Oh haha, je zat nog binnen de periode dat je de titel nog zelf kon aanpassen! Handig :P

Rare opmerking van Hupkens, dat het bij een heroperatie er niet mooier op zal worden. Dan zorgt ie maar dat het mooier wordt, want dat is zijn werk...
Onzin! Wordt zeker mooier, maak je daar nou maar geen zorgen om. Als hij je linker gewoon gelijk maakt aan rechts, is het goed toch?

Laat je niet gek maken, anders zorgt Diana maar voor een pc die het wel mooier kan maken ;) Daar krijgt ze genoeg geld voor binnen, dus dat moet ze waar kunnen maken. :P
Op je strepen gaan staan dan!! :35: 

Maar eerst nog ff kijken of ie niet vanzelf zakt, voor we op de zaken vooruit lopen ;)

xxx

Dat is zeker waar. Ik zit nu op 9 weken dus hopelijk verandert het allemaal nog een stuk. Voorlopig nog maar even braaf mijn band dragen, masseren etc. 
Wanneer het eindresultaat nog steeds niet naar mijn zin is ben ik wel van plan er werk van te maken. Veel geld en pijn gekost. 

 

Bedankt voor je advies xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Een half jaar na mijn borstvergroting heb ik afgelopen vrijdag een heroperatie gehad aan mijn linkerborst. De afgelopen maanden verdween het verschil in mijn borsten helaas niet. Gelukkig ben ik kosteloos opnieuw geopereerd en merk dat ik inderdaad een stuk mobieler ben dan na mijn eerste operatie. De spier en huid is al gewend aan het volume van de prothese dus er staat geen spanning op. Heb nu alleen last van een trekkende wond maar verder valt het me alles mee. De borst staat nu al beter dan dat hij stond alleen is hij nu nog een iets andere vorm en lijkt hij iets breder. Maar daar kun je natuurlijk nog weinig over zeggen na nog geen week po. Helaas moet ik wel weer voor 6 weken de band dragen om mijn linkerborst te laten zakken. 

Ik vraag me nu wel af wanneer ik weer mag sporten want voel me best goed en word nu alweer gek van het niets doen.

 

Ik dacht ik breng jullie nog even op de hoogte van de situatie. 

Zal binnenkort nog even een foto plaatsen van de nieuwe linker boob. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Bettyboob88:

Een half jaar na mijn borstvergroting heb ik afgelopen vrijdag een heroperatie gehad aan mijn linkerborst. De afgelopen maanden verdween het verschil in mijn borsten helaas niet. Gelukkig ben ik kosteloos opnieuw geopereerd en merk dat ik inderdaad een stuk mobieler ben dan na mijn eerste operatie. De spier en huid is al gewend aan het volume van de prothese dus er staat geen spanning op. Heb nu alleen last van een trekkende wond maar verder valt het me alles mee. De borst staat nu al beter dan dat hij stond alleen is hij nu nog een iets andere vorm en lijkt hij iets breder. Maar daar kun je natuurlijk nog weinig over zeggen na nog geen week po. Helaas moet ik wel weer voor 6 weken de band dragen om mijn linkerborst te laten zakken. 

Ik vraag me nu wel af wanneer ik weer mag sporten want voel me best goed en word nu alweer gek van het niets doen.

 

Ik dacht ik breng jullie nog even op de hoogte van de situatie. 

Zal binnenkort nog even een foto plaatsen van de nieuwe linker boob. 

Hey!

Heeft Hupkens je toch geopereerd?
Fijn dat je een her gehad hebt!

Sja.. dat niet sporten is wel een dingetje he..
Maar ik zou toch even echt oppassen met wat je nu doet. Het is toch weer een wond die moet herstellen en daar zou ik sowieso 3 weken voor uittrekken.
Maar wat is er precies gebeurt, wat heeft ie gedaan? Want kan zomaar zijn dat je idd weer 6 weken moet herstellen? Heb je geen adviezen van je pc mee gekregen?
Diana en consorten, zou ik niet vragen om advies, want die zijn niet medisch onderlegd en daar komen wel eens rare adviezen vanaf.. Dus liefst via Hupkens zelf ff vragen wat mag en wat niet.. Of misschien dat de kliniek waar je geopereerd bent, wat kan zeggen erover?

Een goed herstel weer!

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.