Ga naar inhoud

Mirri : 2 maart 2017 : Dr. van Selms : OLVG-west


Aanbevolen berichten

Hoi meiden,


Wat is het fijn om jullie verhalen te lezen en ben benieuwd naar wat ik nog meer van jullie kan leren/lezen/zien :)

Ik ben 30 jaar en moeder van 2 jongens van 18 maanden en bijna 4 jaar. Ik ben 1,75 en 64 kilo. Mijn voorsituatie nu is 70A(A?)

Heb altijd kleine borsten gehad maar ze wel 'geaccepteert'. Na 2 zwangerschappen en 2x borstvoeding is er nu helemaal niks meer van over. Jeetje wat deed mij dat ineens wel veel.. :( Voel me zo minder vrouwelijk en verdrietig erover..

Via de dokter de verwijsbrief gekregen voor het OLVG en bellen voor een afspraak bij dokter Selms. Collega van mij heeft bij hem haar borsten laten vergroten en is heel tevreden. Over haar borsten maar ook over hoe fijn het allemaal ging.

Donderdag 8 dec hebben we de eerste afspraak gehad. Hij adviseerde de monobloc hydrogel, vanwege de breedte van mijn borst. Wist hier eigenlijk niks over dus informatie mee naar huis en alles even uitzoeken.

Ook hebben we al een datum gepland voor de operatie. Donderdag 2 maart gaat het gebeuren!!

Volgende week dinsdag 17 Januari de 2de afspraak bij Dr Selms om te passen. Tijdens het consult had hij het over tussen de 300 en 350 cc dualplane. Geen idee wat ik wil.. Ik wil gewoon borsten :) 
Ik heb mij hier voorgesteld, omdat ik benieuwd ben naar jullie ervaringen en resultaten. Met name met de monobloc hydrogel prothesen.
En verder zijn er volgens mij nog heel veel dingen om over te praten voor en na de operatie :)

Alvast bedankt!
Groetjes
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 107
  • Created
  • Laatste Reactie

Klopt 2 maart is de operatie.

De afspraak ging vandaag niet door, omdat mijn oudste zoon ziek is dus kon hem niet weg brengen. Ik kon de afspraak gelukkig makkelijk verzetten. Kindjes zijn dan veel belangrijker dus maakt niet uit. 7 februari mag ik nu langs komen.

 

Dat is wel handig en fijn om voorbeelden te zien. Ik heb nog geen idee hoe het hier allemaal werkt maar ik zal je dan proberen de foto's te laten zien :) 

 

Snap wat je bedoelt en het gewoon afwacht wat hij je zal adviseren. Wat geeft het mooiste resultaat zal hij idd weten en zien. Spannend!! 

 

Veel plezier nog met de voorpret! X Mir

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
1 uur geleden zei Cicike:

Hallo Mirri,

Mag ik vragen wat het kost monobloc hydrogel bij dr. Selms?

Dankje alvast!

 

Bij het OLVG west kost de monobloc hydrogel 3500 euro (tenzij ze de prijzen per 1 januari hebben aangepast). Zij zijn volgens mij veruit de goedkoopste met de monobloc hydrogel en hebben goede chirurgen en goede nazorg. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei B00bies:

Bij het OLVG west kost de monobloc hydrogel 3500 euro (tenzij ze de prijzen per 1 januari hebben aangepast). Zij zijn volgens mij veruit de goedkoopste met de monobloc hydrogel en hebben goede chirurgen en goede nazorg. 

Dankjewel, ik kan op hun site niks over terug vinden. Vind ik maar een rare site. Heb je daar ook consult kosten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Cicike:

Dankjewel, ik kan op hun site niks over terug vinden. Vind ik maar een rare site. Heb je daar ook consult kosten?

Ja consult kost 100 euro en dat gaat ten laste van je eigen risico. Wordt geloof ik verrekend als de operatie binnen een half jaar plaatsvindt, maar dit laatste weet ik niet zeker (Dat las ik hier op het forum).  Je hebt wel een verwijzing van de huisarts nodig voor een consult daar. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Cicike Klopt wat B00bies zegt. 

Ik heb eigenlijk nog niks gekregen of gehoord over de kosten van het consult. Ben via de dokter inderdaad bij het OLVG gekomen en een afspraak gemaakt. 

Op het forum lees je veel goede verhalen over Dr Nio en Dr Selms dus dat is fijn om te weten. 

Succes met orienteren! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

He @Mirri 

super spannend dat je een operatiedatum hebt.  Ik heb je verhaal even gelezen omdat je op de mijne had gereageerd. Zoals ik lees heb je ongeveer de zelfde voor situatie als mij. Ik heb je een pbtje gestuurd met foto's van mijn hydrogel borsten.. Dan heb je een idee of je goed zit Met je 300/350 cc..  Ik zelf zou zeggen dat je ook makkelijk de 400 zou kunnen hebben..

 

Gr  

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mirri ja die 400 cc kan jij makkelijk hebben.  Ik had precies dezelfde  voor situatie als jou na 3 kindjes.. :unsure:

Ik ben vorige week vrijdag geopereerd.

Het weekend was pijnlijk en vooral de ochtend na een nacht slapen. Moest overeind geholpen worden haha.. Sinds vandaag slik ik helemaal geen medicatie meer. Ik had trouwens ook geen zware medicatie want ben daar overgevoelig voor. K moest het dus doen met paracetamol en naproxen.  Maar ben nu weer lekker in de benen gelukkig..  

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei Motherof3kids:

@Mirri ja die 400 cc kan jij makkelijk hebben.  Ik had precies dezelfde  voor situatie als jou na 3 kindjes.. :unsure:

Ik ben vorige week vrijdag geopereerd.

Het weekend was pijnlijk en vooral de ochtend na een nacht slapen. Moest overeind geholpen worden haha.. Sinds vandaag slik ik helemaal geen medicatie meer. Ik had trouwens ook geen zware medicatie want ben daar overgevoelig voor. K moest het dus doen met paracetamol en naproxen.  Maar ben nu weer lekker in de benen gelukkig..  

Mag ik misschien ook bij jou spieken? Ben best wel benieuwd :) ik heb zelf een 70C  (oogt als een B ) en krijg 320cc monobloc hydrogel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Motherof3kids:

He @Mirri 

super spannend dat je een operatiedatum hebt.  Ik heb je verhaal even gelezen omdat je op de mijne had gereageerd. Zoals ik lees heb je ongeveer de zelfde voor situatie als mij. Ik heb je een pbtje gestuurd met foto's van mijn hydrogel borsten.. Dan heb je een idee of je goed zit Met je 300/350 cc..  Ik zelf zou zeggen dat je ook makkelijk de 400 zou kunnen hebben..

 

Gr  

Hi! Mag ik ook bij jou spieken @Motherof3kids? Ik heb je ook toegang gegeven voor mijn album.

 

@Mirri Ik ben 20-1-2017 geopereerd door pc Nio, Olvg West. Ik had 75B en heb 480cc monobloc hydrogel, dual plane!  Spannend dat je binnenkort aan de beurt ben!:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei daroe:

Hi! Mag ik ook bij jou spieken @Motherof3kids? Ik heb je ook toegang gegeven voor mijn album.

 

@Mirri Ik ben 20-1-2017 geopereerd door pc Nio, Olvg West. Ik had 75B en heb 480cc monobloc hydrogel, dual plane!  Spannend dat je binnenkort aan de beurt ben!:D

He @daroe ik stuur je een pbtje want ik heb geen fotos in mijn album staan..  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend! Nog 2 mnd. Je bent bij dr. van Selms zeker in goede handen. Ik ben alleen in de kliniek geholpen en daar was ook super lief personeel. Hij is ook zeker van het zo natuurlijk mogelijk houden van de borsten. Heb je al foto's van de voor situatie? Ben wel benieuwd wat hij er van maakt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei Motherof3kids:

@Mirri ja die 400 cc kan jij makkelijk hebben.  Ik had precies dezelfde  voor situatie als jou na 3 kindjes.. :unsure:

Ik ben vorige week vrijdag geopereerd.

Het weekend was pijnlijk en vooral de ochtend na een nacht slapen. Moest overeind geholpen worden haha.. Sinds vandaag slik ik helemaal geen medicatie meer. Ik had trouwens ook geen zware medicatie want ben daar overgevoelig voor. K moest het dus doen met paracetamol en naproxen.  Maar ben nu weer lekker in de benen gelukkig..  

 

Wat fijn dat het al beter gaat! 

Hoe vind je het gaan met de kinderen om je heen? Hoe oud zijn ze? 

Mijn jongste is 18 maanden en daar moet ik nog wel even wat dingen voor bedenken. In en uit z'n stoel/bed bijv. Mijn man is de eerste week thuis gelukkig. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei mmmaaike:

Spannend! Nog 2 mnd. Je bent bij dr. van Selms zeker in goede handen. Ik ben alleen in de kliniek geholpen en daar was ook super lief personeel. Hij is ook zeker van het zo natuurlijk mogelijk houden van de borsten. Heb je al foto's van de voor situatie? Ben wel benieuwd wat hij er van maakt. 

 

Leuk je berichtje, dank je! Fijn dat het allemaal goed is gegaan bij je!

Wat voor prothese heb je? 

 

Jaa onwijs spannend, ben ook heel benieuwd wat er inderdaad van gemaakt kan worden. :rolleyes:

 

Ik heb nog geen foto's van de voorsituatie maar ik kan volgens mij geen album aanmaken. Ik ben nog een lid. Klopt dat, dat het dan niet kan? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei daroe:

Hi! Mag ik ook bij jou spieken @Motherof3kids? Ik heb je ook toegang gegeven voor mijn album.

 

@Mirri Ik ben 20-1-2017 geopereerd door pc Nio, Olvg West. Ik had 75B en heb 480cc monobloc hydrogel, dual plane!  Spannend dat je binnenkort aan de beurt ben!:D

 

Ja zo spannend, echt de weken aan het aftellen en die vliegen nu al voorbij dus zo leuk dat het bijna gaat gebeuren!

 

Is alles goed gegaan en ben je tevreden? Weet niet of je mij ook had toegevoegd maar ik kan denk niks zien, omdat ik nog alleen lid ben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden zei Mirri:

 

Ja zo spannend, echt de weken aan het aftellen en die vliegen nu al voorbij dus zo leuk dat het bijna gaat gebeuren!

 

Is alles goed gegaan en ben je tevreden? Weet niet of je mij ook had toegevoegd maar ik kan denk niks zien, omdat ik nog alleen lid ben?

Hi! Ja alles is echt goed gegaan. Dag 8 is echt een dag dat ik weer de oude ben. Bijna geen pijn.  Ik ben heel blij met mijn Nio boobs ;-). 

Wat raar,  heb je wel geautoriseerd.  Er zijn idd nieuwe regels op t forum,  dus jij kan geen foto's zien? Misschien weet @best_boobie waarom dit niet kan? 

Veel plezier met je voorbereiding! 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei daroe:

Hi! Ja alles is echt goed gegaan. Dag 8 is echt een dag dat ik weer de oude ben. Bijna geen pijn.  Ik ben heel blij met mijn Nio boobs ;-). 

Wat raar,  heb je wel geautoriseerd.  Er zijn idd nieuwe regels op t forum,  dus jij kan geen foto's zien? Misschien weet @best_boobie waarom dit niet kan? 

Veel plezier met je voorbereiding! 

 

Xx

Yep, dat weet ik :P
Mirri heeft waarschijnlijk meteen een operatieverslagtopic aangemaakt, en dan blijf je gewoon lid.
Iedereen die zich registreert op het forum, krijgt een pb en een email. Daarin staat hoe je premium member wordt, door je voor te stellen in een voorsteltopic.
Ook staat er bovenaan het forum een mededeling: nieuwe leden AUB lezen
Maar er wordt niet zo goed gelezen. Nou snap ik dat ergens wel, en op zich is het goed als je meteen een operatieverslag aanmaakt. We hebben dit alleen ingesteld, zodat we wat viespeuken buiten de deur van onze foto's kunnen houden, of daar in ieder geval controle op hebben.

is echter nu niet erg, ik ga het wel ff handmatig aanpassen, maar @Daroe, als je het ergens nog leest, dan weet jij nu ook dat je kunt verwijzen naar de pb die ze kregen of naar de mededeling boven aan het forum :) 

No hard feelings trouwens! :) 

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Mirri:

 

Wat fijn dat het al beter gaat! 

Hoe vind je het gaan met de kinderen om je heen? Hoe oud zijn ze? 

Mijn jongste is 18 maanden en daar moet ik nog wel even wat dingen voor bedenken. In en uit z'n stoel/bed bijv. Mijn man is de eerste week thuis gelukkig. 

 

He @Mirri met de Kids om mij heen gaat het goed.  Mijn kids zijn 4 jaar 3 jaar en 19 maanden..  Alleen de jongste moest de eerste dagen telkens huilen omdat ze niet bij mamma kon haha..  Maar dat is nu over.. Ze aait nu mijn borsten zachtjes en zegt dan auw auw :D ik heb vanaf dag 1 mijn moeder in huis.  Die komt 's morgens om half 8 om de kids naar school of peuter te brengen en voor de rest is ze er voor mij en de kleine en doet ze het huishouden. Ik word dus op en top verzorgt tot dat mijn man 's avonds thuis is.. Nu ben ik zelf ook weer in de benen en help wat ik kan. Mijn moeder blijft zolang hier tot dat ik het zelf weer redt :wub: ik heb een gouden moeder zzoals je dus wel leest hahaha.. Binnenkort als ik weer helemaal in de benen ben ga ik er verwennen en een dag met er uit op mijn kosten.. Dat heeft ze wel verdiend dan :D

 

VooR jou kleine moet je idd wel even wat regelen ja.. Ik ben nu weer in de benen maarja dat tillen enz met die kleintjes is nog zo'n gedoe eh.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Mirri:

 

Leuk je berichtje, dank je! Fijn dat het allemaal goed is gegaan bij je!

Wat voor prothese heb je? 

 

Jaa onwijs spannend, ben ook heel benieuwd wat er inderdaad van gemaakt kan worden. :rolleyes:

 

Ik heb nog geen foto's van de voorsituatie maar ik kan volgens mij geen album aanmaken. Ik ben nog een lid. Klopt dat, dat het dan niet kan? 

 

Ik heb geen prothese genomen. Ik heb een lift gehad en had nog genoeg borstweefsel. Van Selms raade het plaatsen van een prothese af. Hooguit 100 cc kon hij plaatsen. Nou dat is niet te moeite waard vind ik. Na de operatie zei hij dat hij zelfs dat niet gepast had. Dus maar goed dat ik daar niet voor gekozen had. Ik zal je toegang tot mijn album geven kan je zien hoe het gelift is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei best_boobie:

Yep, dat weet ik :P
Mirri heeft waarschijnlijk meteen een operatieverslagtopic aangemaakt, en dan blijf je gewoon lid.
Iedereen die zich registreert op het forum, krijgt een pb en een email. Daarin staat hoe je premium member wordt, door je voor te stellen in een voorsteltopic.
Ook staat er bovenaan het forum een mededeling: nieuwe leden AUB lezen
Maar er wordt niet zo goed gelezen. Nou snap ik dat ergens wel, en op zich is het goed als je meteen een operatieverslag aanmaakt. We hebben dit alleen ingesteld, zodat we wat viespeuken buiten de deur van onze foto's kunnen houden, of daar in ieder geval controle op hebben.

is echter nu niet erg, ik ga het wel ff handmatig aanpassen, maar @Daroe, als je het ergens nog leest, dan weet jij nu ook dat je kunt verwijzen naar de pb die ze kregen of naar de mededeling boven aan het forum :) 

No hard feelings trouwens! :) 

 

xx BB

Ja thx voor de uitleg. Ik ben nog een oude member vandaar. Nu weet ik t ook. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.