Ga naar inhoud

Vevana : 9 januari 2017 : Dr. Theunis : AZ Jan Palfijn (BE)


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen

 

Ik ben "Vevana", moeder van drie dochters tussen 6-1 jaar. In 2016 op eigen houtje 34 kilo afgevallen, waardoor mijn H-cup al serieus geslonken was... maar ook serieus verslapt. Gisteren heb ik dan een BVK ondergaan. Er is aan de ene borst 412gram weg gehaald en bij de andere 419 gram.

Voorlopig lijkt alles heel goed te gaan. Ik ben benieuwd wanneer ik pijn ga voelen:huh:

 

Heb nu een sportbeha aan van Triumph, tri action nog wat. Zou dat goed zijn?

Hebben jullie nog tips voor mij qua verzorging? Wanneer mag ik de littekens beginnen insmeren enzo? 

Ik krijg drie keer per week thuisverpleging om het verband te vervangen. Ben ook 4 weken thuis geschreven... Lijkt me meer dan genoeg in elk geval. 

 

Groetjes!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei Vevana:

Hallo iedereen

 

Ik ben "Vevana", moeder van drie dochters tussen 6-1 jaar. In 2016 op eigen houtje 34 kilo afgevallen, waardoor mijn H-cup al serieus geslonken was... maar ook serieus verslapt. Gisteren heb ik dan een BVK ondergaan. Er is aan de ene borst 412gram weg gehaald en bij de andere 419 gram.

Voorlopig lijkt alles heel goed te gaan. Ik ben benieuwd wanneer ik pijn ga voelen:huh:

 

Heb nu een sportbeha aan van Triumph, tri action nog wat. Zou dat goed zijn?

Hebben jullie nog tips voor mij qua verzorging? Wanneer mag ik de littekens beginnen insmeren enzo? 

Ik krijg drie keer per week thuisverpleging om het verband te vervangen. Ben ook 4 weken thuis geschreven... Lijkt me meer dan genoeg in elk geval. 

 

Groetjes!

 

 

Ik heb dezelfde bh's ik had hier op het forum gelzen dat ze goed zijn :D

Ik heb voor mijn zwangerschaps striemen biooil gebruikt maar mijn mama ( verpleegster) zegt dat cicaplast beter is ... Nu ik denk wachten tot alles dicht is ....

 

Ik wacht tot vrijdag en vraag het dan aan de dokter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu 6 po. Mijn littekens onder de borstplooi jeuken erg. Teken van genezing, hoop ik? Morgen wordt het verband weer vervangen. Hopelijk ziet alles er goed uit. Afgelopen woensdag wel in elk geval. 

 

Aanstaande woensdag op controle bij de pc!

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 10 januari 2017 at 2:36 PM, lolo1710 said:

 

Ik heb dezelfde bh's ik had hier op het forum gelzen dat ze goed zijn :D

Ik heb voor mijn zwangerschaps striemen biooil gebruikt maar mijn mama ( verpleegster) zegt dat cicaplast beter is ... Nu ik denk wachten tot alles dicht is ....

 

Ik wacht tot vrijdag en vraag het dan aan de dokter

 

Hoe was het bij de pc vrijdag??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-1-2017 om 14:07 zei Vevana:

Hallo iedereen

 

Ik ben "Vevana", moeder van drie dochters tussen 6-1 jaar. In 2016 op eigen houtje 34 kilo afgevallen, waardoor mijn H-cup al serieus geslonken was... maar ook serieus verslapt. Gisteren heb ik dan een BVK ondergaan. Er is aan de ene borst 412gram weg gehaald en bij de andere 419 gram.

Voorlopig lijkt alles heel goed te gaan. Ik ben benieuwd wanneer ik pijn ga voelen:huh:

 

Heb nu een sportbeha aan van Triumph, tri action nog wat. Zou dat goed zijn?

Hebben jullie nog tips voor mij qua verzorging? Wanneer mag ik de littekens beginnen insmeren enzo? 

Ik krijg drie keer per week thuisverpleging om het verband te vervangen. Ben ook 4 weken thuis geschreven... Lijkt me meer dan genoeg in elk geval. 

 

Groetjes!

 

 

Hai! Fijn he, nu je alles achter de rug hebt. Goed hoor op eigen houtje 34 kilo eraf en dan nu eindelijk die boobies die bij je nieuwe lijf past. Proficiat!

Triumph is prima, die heb ik ook ik gebruik hem nog steeds maar nu om mee hard te lopen :) Iedere pc geeft zijn eigen advies qua verzorging. Maar wat smeren betreft is denk ik iedereen het wel eens, wachten dicht en tot alle korstjes eraf zijn. Op sommige stukjes kun je dus al eerder smeren dan andere stukjes. Een goed herstel toegewenst. Pak voldoende rust en vitamientjes....veel eiwitten eten..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super knap meid! Nu straks mooie borsten die passen bij je nieuwe figuur. Heel veel sterkte met het herstel. Ik denk dat je pas mag gaan smeren als de wondjes echt dicht zijn. Zou het advies volgen van je PC. Iedereen reageerd anders op littekens en dus ook de nazorg is per persoon anders. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks! Woensdag naar de pc en dan vraag ik het na...

 

Thuisverpleging is net geweest en heeft het verband nog een keer vervangen.

Oh ze zien er best al mooi uit:wub:

 

Alles geneest goed.

 

Wel gek. Ik had echt gedacht dat ik hier veel harder van zou "afzien". Maar herstel valt me reuze mee.

Het enige lastige is dat ik m'n jongste dochter niet kan tillen en dus niet alleen thuis kan zijn met haar..

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden zei Vevana:

Weet iemand dit:

Ik word 's nachts vaak wakker op m'n zij. Doet geen pijn en ligt eigenlijk heerlijk.

Zou dit een probleem zijn? Moet ik echt perse op m'n rug de hele nacht? 

Ik had dit ook. Volgens mijn pc was dit geen probleem. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 15/01/2017 om 07:17 zei Vevana:

 

Hoe was het bij de pc vrijdag??

 

Hey 2 keer geweest en alles was super ik ben heel blij met het resultaat.

Ik mocht de strips eraf doen wanneer ik wilde ik heb ze er maandag afgehaald.
(Ik had zoveel schrik dat ik bijna ben flauwgevallen hahaha :blush:)

Ik heb nu wel een zware keel ontsteking en de koorts is pas van vandaag ( na 3dagen) echt weg dus dat is wat minder... ik heb daarvoor ontsmettende creme gehaald gezien ik geen infecties wil.

En de dokter heeft antibiotica voorgeschreven dus dat zal ook wel helpen...

En hoe is het bij jou ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.