Ga naar inhoud

Hoe zit het met baden na een borstvergroting?


Eindelijk1

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik ben helemaal nieuw hier.

Ik heb 17 februari eindelijk mijn operatie ingepland bij Dr. Verdonck.

 

Nu vroeg ik me toch af hoe het nu juist zit na de operatie, omdat ik normaal gezien 4 weken later naar sunparcs zou gaan.

Is dit te doen denken jullie?

 

Alle tips zijn meer dan welkom.

 

Ik kijk er enorm hard naar uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tevens mag je gedurende de eerste 6-8 weken niet zwemmen, niet in bad, omdat je littekens niet mogen verweken.

Je krijgt instructies mee die je in acht moet houden, zodat je prothesen goed inkapselen..

Dus je kunt wel naar Sunparcs, mijn inziens, uitgaande van de normale regels, maar niet zwemmen, met koffers slepen, sporten enz :)
Gewoon een rustige leesvakantie is prima :35: 

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Evi90:

Als je maar zorgt dat met in bad gaan je littekens niet weken. Dus ervoor zorgen gaat het water eronder blijft. 

 

Maar dat lijkt mij dan niet lekker in bad gaan. 

Mij is destijds verteld, dat ook dan er veel damp tegen de onderkant van je borsten komt (tenzij je natuurlijk in een lauw/koud bad zit hihi) en dat dat ook de pleisters kan losweken of evt de littekens kan verweken (afhankelijk van welke pleisters er gebruikt zijn)
Werd mij dus afgeraden.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei Anne de Lange:

Maar kort douchen (met shampoo) mag wel toch gelijk? X Anne

Als het van jouw pc mag, zeker! :) 

Sommige pc's gebruiken pleisters die niet nat mogen worden en die adviseren om niet te douchen. Maar normaal gezien, mag je douchen, tenzij je pc het dus verbiedt...

Baden is om die reden niet goed, dat je het litteken verweekt, dat gebeurd bij douchen niet.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Topper Best-Boobie! Zou willen dat je bij mij thuis woonde en mij bij het hele proces met mijn handje vast kon begeleiden, jij weet alles en bent zo'n heerlijk betrouwbare vaste informatie vraag-baak! Maar nee, ik moet het doen met een knorrige vent met een stekelbaardje die af en toe bromt "zou je het nou wel doen...?? zonde van het geld...!" (maar ik hou wel van mij nuchtere lobbes hoor :-)) XX Anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Anne de Lange:

Topper Best-Boobie! Zou willen dat je bij mij thuis woonde en mij bij het hele proces met mijn handje vast kon begeleiden, jij weet alles en bent zo'n heerlijk betrouwbare vaste informatie vraag-baak! Maar nee, ik moet het doen met een knorrige vent met een stekelbaardje die af en toe bromt "zou je het nou wel doen...?? zonde van het geld...!" (maar ik hou wel van mij nuchtere lobbes hoor :-)) XX Anne

:45::45: Heerlijk dit!!
Thanks voor het compliment, maar laat mij met dit koude weer maar lekker hier in Spanje blijven hihi ;) 

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.