Ga naar inhoud

Vlinder86 : 28 december 2016 : Dr. van de Kar : Zuyderland : Heerlen


Aanbevolen berichten

Goede morgen Dames

 

Ik ben nieuw hier dus zal me even voorstellen. 

Ik ben Valery en 30 jaar kom uit Limburg.

28dec heb ik een borstverkleining gehad.

Nu moet ik zeggen dat me alles reuze mee gevallen is alleen heb ik de laatste dagen best wel vieze steken onder de borst waar de hechtingen zitten. Herkennen jullie dit?

Heb de laatste tijd ook vaker aan de zijkant van de borst.. 

Voor de rest zijn ze best wel hard. Als ik teveel gedaan heb heb ik het gevoel alsof er stenen in zitten;)

11 januari (op m'n verjaardag :)) krijg ik de hechtingen eruit.

Ik zou het leuk vinden om jullie ervaringen te horen.

 

Groetjes..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede morgen 

 

Ik ben nieuw hier en wil me even voorstellen. 

Ik ben Valery  en 30 jaar, woon in limburg. 

28 december heb ik een borstverkleining gehad. Ik heb na die tijd wat dingen opgezocht op de Google en kwam vaker hier op de site terecht vandaar dat ik me heb aangemeld. 

Ik heb al een topic geopend. 

 

Groetjes

 

Valery 

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei Vlinder86:

Goede morgen 

 

Ik ben nieuw hier en wil me even voorstellen. 

Ik ben Valery  en 30 jaar, woon in limburg. 

28 december heb ik een borstverkleining gehad. Ik heb na die tijd wat dingen opgezocht op de Google en kwam vaker hier op de site terecht vandaar dat ik me heb aangemeld. 

Ik heb al een topic geopend. 

 

Groetjes

 

Valery 

Hey hey, en welkom,

 

Er zullen dadelijk best wel reacties gaan komen van meiden die een bvk hebben gehad,maar de pijn en het  zware gevoel is iets wat er bij hoort en gaat in de loop der weken afnemen, verder is het echt van belang dat je goed je rust pakt,dus echt niet teveel doen.

 

Ik heb gelijk je topics samengevoegd, zo heb je het bij elkaar staan,en blijft het overzichtelijk.door wie en waar ben je geopereerd, dan kunnen we je titel even aan gaan passen.

 

Ik wens je een goed herstel.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel voor het doorgeven, in het begin is het even wennen, maar je weet snel genoeg hier wel hoe het werkt.en als iets niet duidelijk is kun je het altijd vragen.

 

Via de zoekbalk rechtsboven kun je heel veel info vinden, en anders in de categorie operatie verslagen borstverkleining.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je bvk :wub:

 

De steken kwam bij mij na 2 weken pas en had dit alleen bij mijn linkerblinkerborst. De steken, ongemak en jeuk hoort er echt bij. Maar het wordt steeds beter. 

Sinds de tweede week zijn mijn tepels super gevoelig, wat ook heel irritant is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel. Ik had cup e en ben 1.80 groot. Na de zwangerschap zijn ze ecbt heel erg gaan hangen en had ook 1 borst wat groter was.

ik heb de steken nog niet zo lang alleen als ik me bukte ofzo. Als ik nu ff lig dan gaat het wel en heb ik er soms ook geen  last van.

Ja dat gevoel aan de tegels herken ik ook. Ik heb geen gevoel in m'n tepels maar toch heb ik net het idee alsof het iets brand en kleine steekjes erin.

Wanneer heb jij een borstverkleining gehad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Vlinder86:

Dank je wel. Ik had cup e en ben 1.80 groot. Na de zwangerschap zijn ze ecbt heel erg gaan hangen en had ook 1 borst wat groter was.

ik heb de steken nog niet zo lang alleen als ik me bukte ofzo. Als ik nu ff lig dan gaat het wel en heb ik er soms ook geen  last van.

Ja dat gevoel aan de tegels herken ik ook. Ik heb geen gevoel in m'n tepels maar toch heb ik net het idee alsof het iets brand en kleine steekjes erin.

Wanneer heb jij een borstverkleining gehad?

 

Welke cup heb je nu? Dat branderige gevoel is echt normaal. Die steken ook.. heel vervelend maar normaal. Het gevoel in je tepels kan nog komen. De eerste week voelde ik daar niets.. leek net als of ze afgestorven waren.. na het verwijderen van de pleisters heb ik daar nu heel veel gevoel. Kan ze amper aanraken.

 

Ik heb op 19 december een bvk gehad. Ik had een cup F maar het zou zomaar kunnen dat ik een G of groter had.. omdat k best veel huid had paste ik alsnog in een cup F. Nu heb ik volgens de PC een D. Er is bij mij 600g per borst afgehaald

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja is echt irritant. Ik heb nu een c aan. Toen ik pas geopereerd was had ik nog een d aan.

De arts zei toen dat het een c kleine d zou worden dus ben benieuwd

11jan gaan de hechtingen eruit en hoop dat de verpleegkundige mij ook kan vertellen hoeveel ze weg gehaald hebben want heb de pc niet meer gezien sinds voor de operatie.

Oh das is ook pas geleden hé.. Hoe voel je je voor de rest nu?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Vlinder86:

Ja is echt irritant. Ik heb nu een c aan. Toen ik pas geopereerd was had ik nog een d aan.

De arts zei toen dat het een c kleine d zou worden dus ben benieuwd

11jan gaan de hechtingen eruit en hoop dat de verpleegkundige mij ook kan vertellen hoeveel ze weg gehaald hebben want heb de pc niet meer gezien sinds voor de operatie.

Oh das is ook pas geleden hé.. Hoe voel je je voor de rest nu?

 

 

 

Kleine D is echt mooi. Helaas heb ik een grote D. Wat raar dat je de pc niet meer hebt gezien, een paar uur na.mijn operatie kwam de PC checken hoe het ging en vertelde mij hoeveel er weg is gehaald. 

 

Ik voel me prima, mijn borsten zijn nog wel heel gevoelig, gevoeliger dan eerst maar heb nooit echt pijn gehad en nu ook niet. Ik kan weer mijn armen boven mijn schouders bewegen. Slapen op mijn zij lukt niet echt.. maar als ik in mijn slaap op mij zij draai voelt het wel lkkr aan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ben benieuwd hoe het word maar het is in ieder geval stukken beter dan hoe het was.

Ja ik vond het ook al vreemd. Want de dag na de operatie mocht ik al om kwart over 8 na huis maar omdat ik nog geen bh had is m'n moeder die eerst gaan kopen omdat ik dacht dat het verband 3dagen moest blijven zitten. En is m'n man me rond kwart voor 12 komen halen en had ik nog geen arts gezien. Ze hadden zelfs geen pijnstillers geregistreerd voor me. Ik heb op de dag van de operatie alleen om kwart voor 5 paracetamol gehad en toen pas de dag erna smorgens weer. Die verpleegkundige zei dat hij het raar vond dus had hij me paracetamol en diclofenac gegeven. 

1 drain kon eruit voordat ik naar huis ging en de anders moest nog blijven zitten tot de dag erna.pff dat deed pijn net alsof ze me de borst weer open haalde. Die 2de drain heb ik helemaal niks van gemerkt.

 

Wel fijn he als je merkt dat het wat beter gaat en wat meer kan. Ja ik ben een zij slaper dus vind het echt moeilijk om op m'n rug te moeten slapen.

ik heb nog 2 van die langwerpige kussen naast me haha voorals ik iets op m'n zij wil liggen kan ik me hiermee helpen voor ondersteuning haha.

Vandaag 1ste x in bed geslapen heb niet echt goed maar is een begin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beterschap!! Gaat vast mooi worden. Ik ben 3 maanden geleden geopereerd en ondanks een kleine tegenslag inmiddels weer zo goed als hersteld. Ik las iets over bukken....beter ga je door je knieën, ik mocht de eerste weken niet bukken, dan komt er veel druk op de hechtingen. Die steken herken ik ook, heb ze zelfs vandaag nog wat gehad. Teken van heling!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dank je wel. Zeker gaat het mooi worden. Ja werd me vandaag ook verteld dat ik idd beter door de knieën kan gaan.

Vandaag gegourmet met m'n ouders ben nu kapot.  M'n borsten voelen ook echt hard nu. Lekker op de bank nu.

 

Ok het hoort er dus echt bij. Na hoelang zijn jullie weer aan het werk gegaan? Ik werk in verpleeghuis. En heb sowiso de maand januari vrij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben net iets eerder dan jou geopereerd,  de 23ste,  bij mij ging het niet echt goed,  nabloeding gehad in mijn rechterborst( die was eigenlijk alleen gelift)  de anders borst was door een borstsparende operatie vanwege kanker al 13 jaar geleden soort van gelift waardoor er assimetrie was ontstaan.  Wat betreft de steken dat is denk ik normaal,  heb ik ook en inderdaad vooral aan de zijkant.  Als ik te veel doe is het veel erger,  ik zou wel wat meer willen rusten maad helaas met kinderen in huis gaat dat niet zo makkelijk. Ik hoop dat het bij jou snel en mooi geneest!  Sterkte! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow das allemaal wel heftig zeg.  Ik was wel bang dat ik z'n bloeding zou krijgen maar gelukkig niet.

Ja ik merk ook dat als ik iets gedaan heb m'n borsten echt hard zijn en zeer pijnlijk.

Ja ik heb ook een dochtertje van bijna 4 die de nodige aandacht eist haha maar m'n man heeft 2 weken vrij gelukkig dus die neemt heel veel over.

En ik ben niet gewend om stil op de bank te zitten of te liggen maarja zal moeten he.

Ben een beetje nerveus morgen gaan de hechtingen eruit lijkt me pijnlijk.

Jij ook sterkte!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.