Ga naar inhoud

Stefanie27 : 21 december 2016 : Dr. ? : Kliniek ?


Aanbevolen berichten

Pieps ik ben stefanie 27 jaar en heb op 21 december een borstvergroting laten doen ze hebben 240cc implantaten gebruikt ik had een kleine a-cup de implantaten zijn achter men borstspier geplaats nu 15 dagen verder heb ik de indruk dat ze enorm verkleind zijn buiten in begin heeft iemand hier ervaring meer gaan ze nog veranderen? Groetjes en alvast bedankt 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Stefanie27:

Pieps ik ben stefanie 27 jaar en heb op 21 december een borstvergroting laten doen ze hebben 240cc implantaten gebruikt ik had een kleine a-cup de implantaten zijn achter men borstspier geplaats nu 15 dagen verder heb ik de indruk dat ze enorm verkleind zijn buiten in begin heeft iemand hier ervaring meer gaan ze nog veranderen? Groetjes en alvast bedankt 

In het begin zijn ze vooral gezwollen door de operatie, maar heb hier gemerkt bij veel dames dat ze wel uiteindelijk terug wat groter zullen zijn. ik denk dat het ongeveer 3 - 6 maand duurt om een uiteindelijk resultaat te zien. (Ze moeten nog zakken ook he )

er staan hier veel vastgezette topics die je kan lezen en ook veel fotos voor en na en hoeveel weken PO. Hebben me ook veel geholpen. Ik heb vooral gemerkt dat ze alleen nog mooier worden na een paar maanden :). 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heykes ik ben stefanie mama van 3 prachtige kindjes ik heb op 21 december 2016 mijn borsten laten vergroten een bange dag maar ooh zo trots dat ik dit dan toch gedaan heb ik hoop dan ook mijn ervaring hier te kunnen delen en ervaringen op te doen door jullie belevenissen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Stefanie27

 

He meis, 

 

Ik heb even je topics samengevoegd,en de titel alvast enigszins aangepast, misschien kun je vertellen door welke pc je bent geholpen en in welke kliniek, dan kunnen we dat nog een in de titel vermelden.

 

Verder kun je al je verdere updates, vragen etc allemaal in dit topic neerzetten, zo heb je dan alles bij elkaar staan en blijft het zowel voor jou als voor ons overzichtelijk.

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meid! Dat ziet er erg mooi en natuurlijk uit!! Ik ben ook 21 december geopereerd en bij zijn ze ook nog erg aan het veranderen! we moeten gewoon geduld hebben al is dat ooit lastig! :P heb je verder nog veel last? 

Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.