Ga naar inhoud

Ook maar even voorstellen


Gast claudje

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal.

Ik ben Claudia en ben 23 jaar.

Ik ben al jaren niet tevreden over mijn borsten. Vind ze gewoonweg te klein. Maar om nou een borstvergroting te doen...nee daar had ik eigenlijk nooit serieus aan gedacht. Gewoon omdat ik het te duur en te eng vind, dat het niet mooi word ofzo.

En dat heb ik nu nog steeds eigenlijk. Erg aan het twijfelen om het nou wel of niet te doen. Mijn vriend steun me in alle opzichten. Dat het mijn lichaam is en mijn keus, maar dat het van HEM niet hoeft.

Mijn ouders weten ook al dat ik er over nadenk. Maar die hebben meer van "waarom??" Mijn moeder zegt ook "in een gezond lichaam moet je niet snijden". Een zin die ik heel vaak zie terugkomen op dit soort forums.

Dat maakt het wel moeilijk. Voel me dan weer zo'n zeur.

Hebben jullie dit ook een tijd gehad? Of waren jullie meteen zeker van jullie zaak?

Owja ik ben 1.66 lang weeg 50 kilo en heb 70A (raar om dit zomaar te zeggen :P)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi claudje

Welkom :)

in gezond vlees moet niet gesneden worden,bekend

voor je vriend/man hoeft het niet,bekend

borstvergroting eng en duur vinden,bekend

een 75 A hebben,bekend :D

afijn,maar die 75A heb ik dan nu ook niet meer,hihi

zit nu netjes op een 75E :P

ik vind het zeker allen heel herkenbaar wat je schrijft,en ik vermoed dat velen van ons die gedachten hebben gehad,een borstvergroting eng en duur vinden,gewoon die hele stap ernaartoe is vreemd en ver van je bed show,dat doen toch enkel (film) sterren bij wijze van :D

ik zou als ik jou was,eens lekker je eigen goed inlezen en alle mogelijke info verzamelen en eens op gemakje achterover geleunt in je zetel alles eens op een rijtje zetten,de voor en nadelen ervan en kijken of je het dan wel echt wilt en kunt.

sucses ermee in elk geval

veel lees en post plezier op het forum toegewenst

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Claudje,

Tja, ik heb er zelf ook heeel lang mee gewacht voor ik eindelijk toch de stap heb gezet (36j bij m'n bv) . Had ook nooit gedacht dat ik dat zou doen een bv, ook al had ik niet veel. Maar de laatste jaren waren ze nog kleiner geworden door ouder worden en voelde ik me echt niet meer zo goed in m'n vel.

Denk er nog eens goed over na, zoiets doe je maar als je er zelf klaar voor bent, bij de ene is dat wat vroeger dan bij de andere. Maar heb er zeker nog geen spijt van gehad! :)

Veel lees- en postplezier alvast!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey claudje,

Ik kan me voorstellen dat je twijfelt, want zoals je zei het is en blijft een gezond lichaam waar je in gaat snijden..

Zelf heb ik echter nooit getwijfeld, ik ben 18 jaar en wil het al vanaf mijn 16e en toen wist ik het al met 100% zekerheid, want heb echt helemaal niks gewoon bijna plat..

Ik zou zeggen denk er goed over na en doe waar bij jij je het beste bij voelt :blush:

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reacties.

Tja het is inderdaad niet zo dat ik helemaal niks hebt. Maar 70a kan je ook niet veel noemen ;).

En dan zijn er weer mensen die zeggen "het past bij je figuur" <_<.

Ja met een push up BH ja :rolleyes:.

Nu heeft een collega van mij ook een bv laten doen. Ziet er heel mooi uit. Al zie ik het alleen met kleren aan natuurlijk.

Misschien als ik het ooit durf dat ik eens ga vragen hoe en wat.

Nogmaals bedankt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Claudje,

ben je al wezen kijken welke kliniek.arts je zou willen? en ben je zoiezo van plan dit jaar nog ene consult en operatie te plannen?

en je vriendin,waar heeft zij het laten doen?

sorry,beetje nieuwschierig lijkt ik wel,maar ben gewoon altijd mega benieuwd naar verhalen :106:

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.