Ga naar inhoud

Voorstellen monica


Monica84

Aanbevolen berichten

Hoi meiden,

Ik ben Monica en ik ben aan het oriënteren voor een borstvergroting. Op dit forum heb ik al veel verhalen gelezen over verschillende operaties. Zelf ben ik erg onzeker of ik een vergroting ga doen, dus daarom ben ik lid geworden van dit forum. Zijn er hier meiden die eerst heel lang hebben getwijfeld en er uiteindelijk toch voor zijn gegaan?

Alvast bedankt voor de reacties!

Kus Monica :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 31 december 2016 om 03:54 zei Monica84:

Hoi meiden,

Ik ben Monica en ik ben aan het oriënteren voor een borstvergroting. Op dit forum heb ik al veel verhalen gelezen over verschillende operaties. Zelf ben ik erg onzeker of ik een vergroting ga doen, dus daarom ben ik lid geworden van dit forum. Zijn er hier meiden die eerst heel lang hebben getwijfeld en er uiteindelijk toch voor zijn gegaan?

Alvast bedankt voor de reacties!

Kus Monica :blush:

Hoi Monica,

welkom! Ik dacht er al 10 jaar over na van mijn ontevredenheid van mijn borsten. Ben nu van 23 december geopereerd en nog niets van spijt!! Nu nog aan het herstellen thuis en in het verband maar ik verlang om ze te zien! Ik heb me lang laten tegenhouden door financiële redenen, familiale redenen (dacht dat me oudere nie gingen steunen, maar is totaal geen waar) en nu ben ik in een relatie waar ook me vriend achter me beslissing stond en me al heel goed verzorgd heeft. 

Lieve groetjes 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook een twijfelkont hoor! Liet me ook tegen houden door familie, mening van anderen, waarom snijden in een gezond lijf enzovoorts. Maar ik was t beu en besloot om nu voor mijzelf te gaan ipv het geluk en de keuze van een ander. 

Succes met het maken van je keuze maar volg vooral je eigen gevoel en geluk!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook een twijfelkont. Al een aantal jaar komt en gaat de gedachte van een bv. Gisteren een consult gepland en zit nu met meer vragen omdat het gesprek me een beetje overdonderd heeft. Toch ben ik wel blij dat ik een consult heb gehad en ga nu nog naar een andere pc. 

 

Het advies dat ik je kan geven is te zoeken naar een pc die je aanspreekt en daar eens op consult gaan. Dat weet je wat de mogelijkheden zijn en wat bij je past. Dat is toch anders dan hier op het forum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.