Ga naar inhoud

Gezocht! Triumph triaction 75d / 75e


Tries89

Aanbevolen berichten

  • 3 weeks later...

Klopt! Ik vond de carefix heel fijn alleen een L was net iets te wijd eigenlijk, maar daardoor wel lekker comfortabel. Ik vond de triumph zelf helemaal niet lekker zitten maar heb hem toch de eerste paar dagen maar afgewisseld met de carefix omdat ik bang was dat ze die toch met een reden aanraden.. heb er nu gewoon 2 van de hunkemoller. Samen met de borstband.

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minutes ago, Controlfreak92 said:

Klopt! Ik vond de carefix heel fijn alleen een L was net iets te wijd eigenlijk, maar daardoor wel lekker comfortabel. Ik vond de triumph zelf helemaal niet lekker zitten maar heb hem toch de eerste paar dagen maar afgewisseld met de carefix omdat ik bang was dat ze die toch met een reden aanraden.. heb er nu gewoon 2 van de hunkemoller. Samen met de borstband.

 

Oja, mocht ik toch gewoon op D uitkomen stuur ik je ff een berichtje want dan heb ik er nog een D bij nodig. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.