Ga naar inhoud

Borstband gezocht!


lien.

Aanbevolen berichten

ik heb me door Dr. Verdonck laten helpen, en de band zat al aan bij het wakker worden, heb ik niet hoeven afrekenen... je mag de mijne wel hebben, moet hem alleen zelf eind Februari weer om, maar na 2 weken belandt ie weer in de kast, kan ik beter jou er blij mee maken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29 december 2016 om 14:49 zei TessaDLCDP:

ik heb me door Dr. Verdonck laten helpen, en de band zat al aan bij het wakker worden, heb ik niet hoeven afrekenen... je mag de mijne wel hebben, moet hem alleen zelf eind Februari weer om, maar na 2 weken belandt ie weer in de kast, kan ik beter jou er blij mee maken!

Heb de mijne wel betaald , heb je een groter aantal cc ? Want miss dat wanneer je meer betaald voor een grote cc dat ze er niet meer voor aanrekenen? of you're lucky haha :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-12-2016 om 13:44 zei Happy(._.):

Oh ok, ik wil wel eens zien of ik de mijne nog vind. Geen idee of daar maten in zijn?

Daar had ik niet eens aan gedacht! Maar aan je (mooie!) foto's te zien ben je ook een smalleke dus dat moet wel lukken ^_^ Als het zover is zal ik hier nog een berichtje sturen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei lien.:

Daar had ik niet eens aan gedacht! Maar aan je (mooie!) foto's te zien ben je ook een smalleke dus dat moet wel lukken ^_^ Als het zover is zal ik hier nog een berichtje sturen! 

Klopt ik ben best smal. Ik weet 20 feb of ik hem terug nodig heb. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.