Ga naar inhoud

Zakken ze ooit helemaal niet? (Nu 5 wkn po)


Aanbevolen berichten

Hoi dames,

Ik weet dat je bij een borstvergroting veel geduld moet hebben erna en dat is wellicht hetgeen er bij mij aan schort.. :blush: ;)

Toch vraag ik.. komt het ook wel eens voor dat een borst gewoon niet zakt en dus voor altijd hoger blijft zitten dan de andere? Of komt het eigenlijk altijd goed maar kan het gewoon ff duren? 

Ik ben nu bijna 5 wkn po en een borst blijft gewoon hangen zeg maar. Hoop gerust gesteld te worden en anders anders advies te horen.. maak me toch wat zorgen.. Tis zo niet mooi namelijk.. 

 

Liefs, Guusje78

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Guusje78 ..gelukkig, je weet dat geduld het grootste hekelpunt is :44:

Maar het kan idd voorkomen als de pocket (=jasje waarin je protheses zitten) niet goed is gemaakt. En kan de borst dus niet indalen. Maar meestal zit er een luie tiet tussen die er iets langer over duurt. Heeft bij mij ook iets van 10 weken geduurd eer ze op elkaar leken. Soms wil een borstband op advies van de PC ze wel eens een bandje helpen of je bandje van de sportbh wat losser zetten bij je luie tiet.

Zou iedere week een foto maken zodat je het kan monitoren en bij je volgende controle het er effe over hebben met je PC.

Fijn herstel xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind het zelf ook zooo lastig heb er ook een die niet wilt zakken en ene groter en ronder is als de ander ben al 7 weken po dus ook nog geduld hebben haha das echt een moeilijk woord he xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel dames,

Ik denk idd dat ik nog ff ga wachten tot ik aan de bel ga trekken bij mijn arts. Het punt is dat ik weet dat het ff kam duren maar deze luie borst is nog niks gezakt. Hij zit echt nog onder de spier. Ik ben dus bang dat hij daar ook niet meer onderuit komt omdat ik "al" 5 wkn ben en hij nog helemaal geen vooruitgang laat zien. Als ik over 2 wkn nog niks zie veranderen, ga ik bellen. 

Had idd gehoopt op verhalen waarbij zo'n trage borst later alsnog zakt. Ik hou er nu rekening mee dat de pocket inderdaad te klein kan zijn. Mocht ik idd weer onder het mes moeten, zou dat dan vergoed worden of zijn dat weer eigen extra kosten? Iemand die dat weet toevallig? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt wat BB zegt, valt onder je garantie en nazorg. Hopen dat je spier snel ontspant en wat loslaat voor je en geen complicatie is. Moet er ook bij vermelden dat bij sommige het ook langer duurde hoor en ineens de borst op zn plekkie viel. Meestal hebben ze "de landing" tussen de 3-6 maanden wel gemaakt. Maar idd je PC op de hoogte houden ervan. Ben je ook wat geruster.

Fijne dagen en praten met je luie tiet xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op Thursday, December 22, 2016 om 08:43 zei Mandy85:

Vind het zelf ook zooo lastig heb er ook een die niet wilt zakken en ene groter en ronder is als de ander ben al 7 weken po dus ook nog geduld hebben haha das echt een moeilijk woord he xx

Hoest met jou nu? Al verbetering? Bij mij nog niet geloof ik.. Heb vandaag mijn afspraak voor de 3 mnd controle gemaakt op 8 feb. Hopelijk zakt ie nog voor die tijd en anders hoop ik dat ze me niet nog maanden laten lopen zo..

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Guusje78 hoeveel weken ben je nu? ik heb met behulp van een borstband mijn luie tiet aten zakken ,zat toen alover de 8 weken hoor, dus je moet je echt niet te veelzorgen maken.. heb je een borstband meegekregen? x

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei TessaDLCDP:

@Guusje78 hoeveel weken ben je nu? ik heb met behulp van een borstband mijn luie tiet aten zakken ,zat toen alover de 8 weken hoor, dus je moet je echt niet te veelzorgen maken.. heb je een borstband meegekregen? x

Dat is wel weer een beetje hoopvol dan ja.. Thnx!  ^_^

Ik draag een borstband vanaf dat ik bijna 3 wkn po ben. Omdat die linker bleef zitten, heb ik zelf de kliniek gebeld om er een te vragen en toen hebben ze hem opgestuurd. Ik draag heb de hele dag en heb hem zelf al eens strakker gemaakt. Ik denk wel dat hij zou kunnen werken alleen nu niet meer bij mij zeg maar. Ben morgen 7 wkn po. Omdat ik zelf anders weinig meer kan doen behalve masseren 's morgens en 'avonds, blijf ik hem toch maar dragen. Kwaad zal het niet kunnen en wie weet, doet ie toch nog iets. Hoop steeds dat die spier nog moet gaan ontspannen en de prothese dan ineend gaat dalen. Lees ook wel eens dat een implantaat na de 6 wkn nog zakt dus daar hou ik nu nog ff aan vast.. En anders, hoor ik het 8 feb wel bij mijn controle met 3 mnd.. ;)

 

Is die van jou nou helemaal mooi gezakt? En heb je verder nog iets gedaan om hem een handje te helpen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke, nou dat is dan goed!

ik heb hem een handje geholpen, door er een sok onder te stoppen (De band) en dubbel te leggen, dat ie net iets meer druk krijgt om te zakken.. wat ik zeg, k was al ove de 8 weken eer dat hij zakte.. dus de band kan nog wel van nut zijn...

ben benieuwd wat de PC Zegt

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3 januari 2017 om 22:22 zei Guusje78:

Hoest met jou nu? Al verbetering? Bij mij nog niet geloof ik.. Heb vandaag mijn afspraak voor de 3 mnd controle gemaakt op 8 feb. Hopelijk zakt ie nog voor die tijd en anders hoop ik dat ze me niet nog maanden laten lopen zo..

Hi meid balen he ik heb ook nog steeds die borst waar eerst die deuk bovenop zat dat die kleiner is als die ander weet niet of hij nog moet zakken vraag ne echt af waardoor het verschil komt ik heb 16 februarie een controlle afstpaak want voor mijn gevoel heb ik toch een halve cupmaat verschil die andere borst is echt mooi geoot en vol deze blijft het volume weg bovenop en aan de zijkanten weet echt bijgod niet waar het in zit hopenlijk komt het goed bij ons alle twee want ben verder echt super tevreden en blij ermee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Mandy85:

Hi meid balen he ik heb ook nog steeds die borst waar eerst die deuk bovenop zat dat die kleiner is als die ander weet niet of hij nog moet zakken vraag ne echt af waardoor het verschil komt ik heb 16 februarie een controlle afstpaak want voor mijn gevoel heb ik toch een halve cupmaat verschil die andere borst is echt mooi geoot en vol deze blijft het volume weg bovenop en aan de zijkanten weet echt bijgod niet waar het in zit hopenlijk komt het goed bij ons alle twee want ben verder echt super tevreden en blij ermee 

Toch zonde hè, als er verschil is te zien. Moet zeggen dat ik het echt minimaal vind bij jou. Hoop idd dat die van ons allebei nog goedkomen. Ik ben ook heel blij met mijn rechter, als de linker hetzelfde wordt,  ben ik nog blijer! Het is nu ook dat je het goed ziet in een hemd bijvoorbeeld. Links zit de bolling veel hoger.. was juist de bedoeling dat ik me zelfverzekerder zou voelen na de borstvergroting en niet dat ik nog minder zou durven dragen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden zei Guusje78:

Toch zonde hè, als er verschil is te zien. Moet zeggen dat ik het echt minimaal vind bij jou. Hoop idd dat die van ons allebei nog goedkomen. Ik ben ook heel blij met mijn rechter, als de linker hetzelfde wordt,  ben ik nog blijer! Het is nu ook dat je het goed ziet in een hemd bijvoorbeeld. Links zit de bolling veel hoger.. was juist de bedoeling dat ik me zelfverzekerder zou voelen na de borstvergroting en niet dat ik nog minder zou durven dragen..

Nee kan het me helemaal voorstellen heb het zelf ook ins in bikini en wat mij meer zorgen baat is dat ik allemaal bobbels voel en rare verdikingeb in die borst ben weer bang dat er iets met de prothese is 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.