Ga naar inhoud

Wanneer juiste cupmaat zichtbaar?


Aanbevolen berichten

Hi all, 

Ik hoop dat iemand mijn vraag kan beantwoorden,

Ik heb 3 weken geleden een bvk gehad, nu voel ik me super goed en dacht voor de kerst alvast een nieuwe bh te halen en voor die paar uurtjes van het kerstdiner geen sport bh aan te doen,.... nu was ik vandaag bij een lingeriezaak en ik heb een 70E maar ik kom van een 70F af,.... de pc had me een volle C, kleine D toegezegd.

Kan het zijn dat dit nog een zwelling is of is dit mijn definitieve nieuwe cupmaat?

ik hoop dat iemand me kan antwoorden

groetjes Lotte 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het duurt een aantal maanden voordat ze hun definitieve vorm hebben. Dit kan wel een half jaartje duren. Misschien zit er nu nog wat zwelling en veranderd je maat nog. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Lotte,

Ik heb vorig jaar een borstverkleining gehad. IK had net als jij een cupmaat 70 F. OOk ik had met de de PC een cupmaat C afgesproken en ook hij vond dat de goede maat voor mijn postuur.

Helaas na de verkleining (na 6 weken) was ik uitgekomen op een cupmaat 70E. Ik was hier helemaal niet blij mee. IK hoopte op zwelling, maar werd tijdens de nacontrole, na 3 maanden, door de PC snel uit de droom geholpen. Ze zouden zo blijven. Het liefst zou ik op dat moment meteen weer onder het mes hebben willen gaan om mijn borsten alsnog te verkleinen naar de gewenste C- cup. IK kreeg echter bij de PC geen gehoor; hij vond ze prachtig en bij mijn figuur passen en wilde geen correctie doen. IK ben er een tijdje helemaal down van geweest. Doe je een borstverkleining en pas je daarna nog steeds de oude BH's ( die dan wel goed passen), dat was toch wel wat anders dan ik me voorgesteld had.

In de maanden erna ben ik weer gaan sporten. Dankzij de operatie kon ik mij weer makkelijker bewegen ben daardoor ook weer actiever geworden. DIt heeft ervoor gezorgd dat ik een half jaar na de BVK  zonder veel moeite een kilootje of 4/5 lichter ben geworden. Mijn cupmaat ging van 70E naar een gemiddelde 70D. Ik ben nu superblij, maar dat heeft dus wel een tijdje geduurd.

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gevraagd om een e cup dat is het ook geworden. Mijn sport bh was een 80 e en nu na 8 weken po heb ik nog een 80 E. De eerste weken had ik wel meer zwelling vooral aan de zijkant maar de cup is bij mij niet veranderd in maat. Maar de pc kijkt ook wat bij je lichaam past en als je erg brede borsten hebt kunnen ze niet zo klein dan krijg je van die platte borsten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou ik ben op controles geweest en de pc had gedacht dat hij meer had verwijdert. Hij gaf aan dat het misschien nig ietsiepietsie minder zou worden maar dat het wel rond deze maat zal blijven.

ik moet over 3 maanden terug en hij geeft wel groen licht voor nog een verkleining als het over 3maanden niet is geslonken,....

dus wacht nu af wat die 3maanden doen en kijk dan even hoe ik er dan in sta, daarna maak ik een keuze

heel erg bedankt voor jullie reacties!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje dat is ook niet niks om weer een operatie te moeten ondergaan. Er staat ook altijd wel dat ze geen precieze cupmaat kunnen garanderen . Maar dacht dat iedere 150 gram ongeveer een cupmaat minder zou zijn. Hoeveel is er bij jou afgehaald dan? Ben je wel tevreden over de vorm? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.