Ga naar inhoud

Is dit normaal?


Sjalana

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

Zit nu in mijn vijfde week po. Merk dat mijn rechter borst behoorlijk gesetteld is.

Linker is een zeur.. Heb nog best veel pijn aan deze. En vooral bij mijn litteken.

Gelukkig is het niet rood en ik voel me voor de rest ook wel prima.

Voor extra controle ben ik toch even terug naar de kliniek geweest. Helaas was mijn eigen pc er niet dus kreeg een ander. Hij zei dat de steken bij mijn litteken komen door een hechting aan de binnenkant. Deze drukt tegen mijn litteken aan en geeft die stekende pijn. Kan wel kloppen want ik voel inderdaad een hard knobbeltje op de plek die pijn doet. Moest me er niet te druk over maken..het zou uiteindelijk vanzelf wel over gaan.. of de hechting zou door mijn litteken drukken.

Maar nu dit andere... Ik werd vanmorgen wakker en keek in de spiegel en schrok me dood!

ik zie namelijk dat onder mijn hechting een hele verdikking zit. alsof er heel veel vocht opgehoopt zit!

Mijn linkerborst zit hierdoor aan de onderkant ook lager! de randen kloppen niet meer! hij is ook niet meer rond en er lijkt aan de buitenkant ook wel een soort deuk te zitten.

de onderkant doet ook pijn..

Ben als de dood dat het misschien een double bubble wordt of zoiets dergelijks..

 

Ik wordt af en toe gek van mezelf! Maak me overal druk om! Ik wil mijn pc ook weer bellen, maar ik dacht laat ik eerst jullie om raad vragen..

Dank jullie wel.. x

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sjalana hey hey, zou voor de zekerheid een duidelijke foto maken en deze per mail sturen naar je PC en vragen om advies. Hoef je geen zeur voor te zijn hoor want hoort bij je nazorg. We zijn allemaal onzeker geweest in het begin!! 

Moeilijk te bepalen hoe je borst er nu uitziet zonder foto? Misschien kun je een foto zenden naar @Desert-Rose of @best_boobie zodat zij effe prive met je meekijken of deze plaatsen in je album ( op uitnodiging) 

Het kan zijn dat het niets is maar ik zeg altijd, ...bij twijfel gewoon je PC stalken..zijn ze wel gewend en tevens geinformeerd!! Helpt soms ook als je van je PC hoort dat het niets is of dat dit bij je herstel hoort.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm.. Als ik het zo lees, zit ik te denken aan een bottoming out..
Ik zou toch even contact opnemen met je eigen pc, want denk dat hij dit toch even goed moet bekijken..
Evt kun je me idd, zoals brownieG al aangeeft, wel even een foto sturen in een pb, dan kijk ik wel ff met je mee.. Aan de hand van je verhaal, denk ik echter dat je prothese onder de borstplooi door lijkt te zakken.

Mag ik vragen wie je pc is, en door wie je gezien bent de vorige keer? Niet om iets slechts te zeggen of iets dergelijks, maar gewoon uit nieuwsgierigheid.
Het zou trouwens heel goed kunnen dat het bij je controle nog niet te zien was en nu opeens wel. Toch handig om dan even contact op te nemen met de kliniek en een afspraak te maken op een dag dat je eigen pc je kan zien.

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.