Ga naar inhoud

6 weken voorbij, wat wel en wat niet?


Aanbevolen berichten

Heey meissies :D

Ik heb hier nog geen topic over gevonden (als ik het verkeerd heb zeg het gerust :blush:)

Donderdag 26 april is mijn bevrijdingsdag :136: maar nou zit ik toch met een aantal vragen:

Mag je na 6 weken s'avonds zonder bh slapen of is dat nog niet verstandig?

Ik vind het heerlijk om af en toe te joggen mag dat ook (wel met sportbh hihi)?

Hoe zit het met een dagje zonder bh rondlopen (vooral met jurkjes :blush:)

Zijn er nog dingen waar je op moet letten?

Hoelang duurt het voordat ze helemaal zijn ingedaald? Veranderd dit nog veel?

Zijn er nog andere vragen bring it on :D

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat indalen...Hoe lang duurt het voordat beide borsten eindelijk gelijk getrokken zijn qua indalen..?? Ze dalen bij mij ongelijk in, wanneer gaat dat eindelijk gelijk trekken??

Maris, dat joggen heb ik bij de Bergman gevraagd. En dat mag zonder problemen, maar uiteraard met sport bh.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oe dankjewel meid voor je snelle antwoord :D

Hmm ja dat vraag ik me ook af

Wanneer zijn je borsten allebei klaar met indalen?

En het zachter worden? :blush: Ze zijn nu nog mm stressbal zacht hoe zacht kunnen ze worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Maris

je mag gewoon alles weer hoor na die datum,en zeker zonder bh slapen ook,

ook in een jurkje lopen zonder bh :D

het indalen kan tot 3mnd gebeuren,maar de eerste 6wkn zijn gewoon het aller belangrijkst voor het inkapselen.

gewoon tot 3mnd geen dingen doen waarbij jij je niet goed voelt en denkt dat het nog niet kan :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog steeds dag en nacht mijn sport BH van de Hema draag.... Vind hem heerlijk zitten hahaha :blush:

Doe alleen een normale bh aan als ik weg ga van huis.

Ik werk in de huishoudelijk hulp en moet zeggen dat dat me nog tegen valt nu na 8 weken. Dus dat doe ik ook maar minimaal. Wil gewoon echt niks forceren.

Hardlopen voelt ook nog niet pretttig en ik denk krachttraining en zware dingen ook niet. Durf het niet te proberen echt.

Vind het ook allemaal heel lastig in te schatten wat niet en wat wel. Probeer dus gewoon goed naar mijn lichaam te luisteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pff is lastig..

Ik werk in de winkel, ik vul vakken,

das echt mega zwaar werk af en toe..

na mijn 4 weken vakantie mag ik 2 weken kassa draaien..

Maar kan ik echt al na 6 weken weer in de winkel gaan werken?

Ik vrees ervoor... :(

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.